Corelli schreef:Ik heb wel een grappig verhaal, maar dat was meer een blooper van mij dan van de klantZal ik die plaatsen?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
asjemenou schreef:Ik bel ook wel eens voor de openingtijden, vooral winkels die tussen de middag dicht zijn, of aangepaster tijden hebben in de vakantie enzo.
Dus als er dan iemand opneemt, dan weet je al bijna zeker dat ze open zijn, maar om dan meteen de telefoon erop te gooien zonder iets te zeggen is ook zo onbeschoft.![]()
Dus meld dan meestal maar de reden waarom ik bel, lijkt me wel zo netjes.
c_alsemgeest schreef:MiniMouse schreef:Ik heb dus een eigen zaak, een schoenmakerij.
En de opmerking waar ik echt ziek van word is:
IS DE SCHOENMAKER ER OOK ????![]()
![]()
Ja mevrouw/ meneer, ik zal haar even roepen...Ow ik sta er al!![]()
![]()
of IS DE BAAS ZIEK?
Hoezo zie ik er ziek uit>?
Jouw reacties erop mijn echt geweldig... vooral de 'ow ik sta er al!'
jarco schreef:Soms nemen we de mensen ook zelf in de zeik zoals heel
langzaam doorrijden terwijl ze op het knopje voor de deuren drukken of het weg rij belletje pingen terwijl we alle tijd hebben, dan zie je al die mensen rennen en haasten om de tram te halen.
Ilja000 schreef:Van de week meegemaakt op de manege: in het Duits, waar ik werkelijk geen snars van versta uiteindelijk in het engels: "I'm calling from Turkey, bladiebla, how much to stay at your hotel? " Dus ik: "We are not a hotel, we are a horse stable" Zij nogmaals: "How much to stay at your hotel?" Ik: " No hotel, only for horses" Zij : "No whore" en toen hing ze op :-s
Judith_ schreef:'Mevrouw heeft u ook ronde worst'
Tsja daarmee vallen er al 5 van de ruim 35-40 soorten vleeswaren/worst af.![]()
Uit eindelijk zijn we er achter gekomen welke ronde worst deze mevrouw graag wou.
citroen schreef:Vandaag weer,
man: Mevrouw heeft u nog de bosvruchten activia?
ik: Als het er niet ligt hebben we het niet helaas niet meer.
man: Ja en op die kar?
ik: ik zou even voor u kijken.
*even gekeken in ligt er niet.*
ik: nou sorry meneer het ligt er niet tussen.
Man: Ik geloof je niet!
Dus meneer ging zelf eens kijken! Je zag hem er echt zo tussen zoeken joh!
K zat er maar te kijken van; tsjaa wat doet die nou! xD
Maarja meneer zag het ook niet.. En liep toen maar boos weg