Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
BraveSpots schreef:Bij mij is het net anders. De dag dat mijn vriend zulke dingen zou zeggen dat ik niet mag blijven slapen bij iemand anders wanneer dat nodig is (voor het werk ofzo), hebben we hier een héél groot probleem of zelfs crisis. Denk ik.
Viootjuh schreef:Maar wat is dan volgens jullie de toegevoegde waarde van het bij elkaar slapen? Ik bedoel: als mijn vriend iets wil gaan doen met een vriendin van hem waarom moet dat tot in de nacht duren? Ik bedoel: ook na het stappen kan je een taxi naar huis nemen en ik neem voor de rest aan dat iemand liever met z'n vriendin weekendtripjes maakt dan met een vriendin en dat je anders met een paar gaat waaronder je eigen vriendin?
Viootjuh schreef:Maar wat is dan volgens jullie de toegevoegde waarde van het bij elkaar slapen? Ik bedoel: als mijn vriend iets wil gaan doen met een vriendin van hem waarom moet dat tot in de nacht duren? Ik bedoel: ook na het stappen kan je een taxi naar huis nemen en ik neem voor de rest aan dat iemand liever met z'n vriendin weekendtripjes maakt dan met een vriendin en dat je anders met een paar gaat waaronder je eigen vriendin?
Nuage schreef:Of iets belangrijk genoeg is voor iemand om een relatie om te beëindigen, dat is heel persoonlijk.
Voor TS misschien wel het feit dat hij bij andere meisjes blijft slapen. Dat kan heel goed.
Bedenk echter goed of dit punt echt zó belangrijk is dat je je relatie ervoor op wilt geven. Daar moet je toe bereid zijn.
Blijkt het als je erover nadenkt toch niet zo belangrijk dat je relatie erom eindigt, dan moet je proberen ermee te leven denk ik.
Viootjuh schreef:Maar wat is dan volgens jullie de toegevoegde waarde van het bij elkaar slapen?
Citaat:...ik neem voor de rest aan dat iemand liever met z'n vriendin weekendtripjes maakt dan met een vriendin
Marije112 schreef:Ik ga waarschijnlijk heel bokt over me heen krijgen maar, als mijn vriend beklag doet over mijn tijd die ik bij de paarden spendeer wil ik daar best met hem over hebben en eventueel daar een oplossing voor zoeken.
Dit is trouwens absoluut niet aan de orde bij ons.
opisop_shop schreef:Denk ook niet dan iemand meteen zou zegen "dat verbied ik je!" maar dat het altijd gaat zoals Marije zegt; er gewoon over praten.
Daarom zei ikook al; je moet dit soort dingen niet snachts ter plekke ineens beslissen maar het van tevoren bespreken dan krijg je de minste problemen.
mickydo schreef:Ik zou het niet accepteren als mijn vriend bij een andere meid bleef slapen.
Ik zou er niet eens een discussie over voeren , gebeurt gewoon niet punt .