Ik zou hem én zijn tandenborstel de deur uitschoppen als ik erachter zou komen dat meneer vreemd zou zijn gegaan.
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
. Pashon schreef:ja zonder pardon.
wij hebben 1 dochter, beeb 2 is onderweg. een hond, kat, konijn en 4 paarden en zou geen seconde twijfelen om hem eruit te schoppen.
zou erg hypocriet zijn als hij dan wel mocht bljven in de wetenschap dat ik in mijn eentje misschien niet alles kan aanhouden. nee voor zijn geld hoef ik hem niet.
KiWiKo schreef:en wat als meneer verteld die zelfde avond dat hij de fout in is gegaan............ skup je hem dan alsnog de deur uit?
BraveSpots schreef:Ik vraag me af, doe je dat ook nog als je drie kinderen smaen hebt, en een huis en een paard om te onderhouden? En dan doel ik op dezelfde avond nog buitenzetten.
Geen oordeel verder, gewoon een vraag.
Daar is ie te lief voor.
)
KiWiKo schreef:ik heb in mijnj relatie liever de geestelijke handel dan de lichamelijke..............
ik wil soulmates zijn............. zn vriendje......
zijn ding.....
en dat staat zo ontzettend ver buiten het sexgebeuren
Pashon schreef:dejavu dat wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren hé. Ik denk van de helft van de stellen waarvan 1 vreemd gaat de ander denkt dat het toch allemaal rozengeur en manenschijn is terwijl de ander daar anders over denkt.
overigen kan ik ook niet lang boos blijven op hem, ben ook erg vergevingsgezind maar sommige dingen zijn onvergeeflijk en hij weet dat ik daar heel hard in ben.
Ik vind het knap van je dat je dat met deze zekerheid kunt zeggen. Je weet in ieder geval waar je voor staat. Ik kan dat niet zo...
KiWiKo schreef:precies.............. je geestelijke relatie is het belangrijkste.........
dejavu schreef:Pashon schreef:dejavu dat wil niet zeggen dat het niet kan gebeuren hé. Ik denk van de helft van de stellen waarvan 1 vreemd gaat de ander denkt dat het toch allemaal rozengeur en manenschijn is terwijl de ander daar anders over denkt.
overigen kan ik ook niet lang boos blijven op hem, ben ook erg vergevingsgezind maar sommige dingen zijn onvergeeflijk en hij weet dat ik daar heel hard in ben.
Als het volgens hem echt helemaal niks voorstelt, dan zou hij dat aangeven. Daarbij is hij gemakkelijk te peilen. Maar net wat je zegt: het kán, ja.![]()
Sommige dingen zijn inderdaad onvergeeflijk, maar ik weet niet of dat punt al na een slippertje is bereikt. Bij jou dus wel. Zo verschilt iedere relatie.Ik vind het knap van je dat je dat met deze zekerheid kunt zeggen. Je weet in ieder geval waar je voor staat. Ik kan dat niet zo...
Pashon schreef:ja in sommige dingen kan ik erg hard zijn of te wel kort door de bocht zoals sommigen het ook wel willen noemen.
als de emotionele band er niet is kan ik geen sex met iemand hebben.
mijn partner was daar overigens heel anders in, die *** er goed op los, imo kan hij nu geen sex meer hebben met iemand waar die geen band mee heeft.
ejavu snapt 't niet*
Alcohol vind ik een slap excuus. Als je jezelf niet in de hand hebt, moet je je hand in eigen boezem steken, niet door verwijzen naar de alcohol. Da's me te gemakkelijk.
Macusa schreef:Blue_Eyes schreef:Dan nog is het wel heel erg kort door de bocht. Het huwelijk kan een manier zijn om je bezittingen te beheren, maar het is veel meer dan dat.
Die overtuiging en dat ideaalbeeld had ik ook ooit, maar die mening heb ik bij moeten stellen, omdat de praktijk anders uit wees.