Ik heb toch ook al aardig wat dates achter de rug, maar 1 date was wel echt verschikkelijk!
Ik had de jongen ontmoet in een soort cafe, waarna we 2 dagen later besloten af te spreken. Nou alles was wel gezellig en oke, maar toen begon hij te praten over TROUWEN en of ik daar voor open stond enzo. Op je 1e date
Nou ik wist niet hoe snel ik weg moest komen 
Tja en wat verder altijd vervelend is van die jongens die totaal het gesprek niet op gang kunnen houden, of super zenuwachtig zijn (ik had een x een jongen die de hele tijd z'n vingers en nek zat te knakken
), jongens die na een date al gelijk helemaal aan je plakken en je 34898x bellen en smsen.. Wat ik ook vervelend vind is als jongens dingen niet in je gezicht durven te zeggen, en het dan later via sms of msn zeggen zoals 'Ja ik wou je echt zoenen maar ik durfde toch niet'
Anyway, er lopen altijd wel rare figuren rond, maar dat is gewoon een kwestie van negeren en alles blokkeren wat maar kan en tot niet meer ziens
Hoe denken jullie eigenlijk over jongens die je proberen te zoenen op een eerste date??

Maar dame of mevrouw wil ik ook niet horen. Zeg dan gewoon meid of iets dergelijks.
, komen we aan bij de kassa van de bioscoop, bestelt ie de kaartjes, zegt ie "heb je 10 euro?" (of wat dat tegenwoordig dan ook kost)..... wilde die apart betalen
... en ineens zie ik het gezicht van dat meisje achter de kassa verstrakken... "WAT?? kom op zeg, ben jij nou een vent?! 10 euro man!!!"...
ik lag echt dubbel.