Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Sietez

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 12:41

Hahah bahh die plakkerige types zijn zo NOT DONE. Echt afknappers!

Ik heb toch ook al aardig wat dates achter de rug, maar 1 date was wel echt verschikkelijk!
Ik had de jongen ontmoet in een soort cafe, waarna we 2 dagen later besloten af te spreken. Nou alles was wel gezellig en oke, maar toen begon hij te praten over TROUWEN en of ik daar voor open stond enzo. Op je 1e date :r Nou ik wist niet hoe snel ik weg moest komen ;)

Tja en wat verder altijd vervelend is van die jongens die totaal het gesprek niet op gang kunnen houden, of super zenuwachtig zijn (ik had een x een jongen die de hele tijd z'n vingers en nek zat te knakken := ), jongens die na een date al gelijk helemaal aan je plakken en je 34898x bellen en smsen.. Wat ik ook vervelend vind is als jongens dingen niet in je gezicht durven te zeggen, en het dan later via sms of msn zeggen zoals 'Ja ik wou je echt zoenen maar ik durfde toch niet' :\
Anyway, er lopen altijd wel rare figuren rond, maar dat is gewoon een kwestie van negeren en alles blokkeren wat maar kan en tot niet meer ziens :wave:

Hoe denken jullie eigenlijk over jongens die je proberen te zoenen op een eerste date??

lesilla

Re: Wat kan nou echt niet op een eerste date?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 12:43

Als het klikt dan vind ik het ok, dan mag hij dat. Een ander kwestie is als het niet klikt en ze proberen :')

Hilde_q

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 12:47

sietez; meestal zet ik dan de eerste move en als hij er dan op reageerd prima :D
reageer ik afstandelijk dan moet ie het niet proberen :n

Martine123

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 16:12

of als je nadat je elkaar voor het eerst hebt ontmoet even gaat googlen en zijn myspace of hyves ofzo tegenkomt... en dan zie je daar toch af en toe foto's op!! pfoe,, net als het moment dat in de kroeg de lichten aangaan xD

amanda2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:10

Ik heb heel vroeger een jongen gehad waarmee we op de 1e "echte" date tegels voor in zijn huis gingen uitzoeken.
Hij had het maar over "ons huis".... :=
Lief hoor maar, heeft niet lang geduurd... :(:)

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 17:32

Sietez schreef:
Tja en wat verder altijd vervelend is van die jongens die totaal het gesprek niet op gang kunnen houden, of super zenuwachtig zijn (ik had een x een jongen die de hele tijd z'n vingers en nek zat te knakken := )

Goh ja, dat heb ik ook een keer gehad. Niet dat knakken hoor, maar geen stom woord uitbrengen. Ik vond het zelf trouwens geen date, gewoon etentje met een kennis (doe ik wel vaker en dat had ik ook goed duidelijk gemaakt... dácht ik...). Hij zei heel de avond geen stom woord, ik vond het vreselijk en dacht dat hij het ook wel niks zou vinden omdat hij zo weinig zei. Na het eten ben ik er in een kroeg nog wat bier in gaan gieten (zowel bij hem als bij mezelf), maar ook dat was vergeefs. Zoooo frustrerend! Vooral omdat ik zelf vrij vlot babblen, en me dan dus verplicht voel het gesprek in mijn eentje gaande te houden.

Enfin, ik dacht dus dat hij het ook wel blah had gevonden, kreeg ik 3 dagen later een gedicht van hem. Ik bedoel, nou vráág ik je! Het was niet eens een date, en zelfs als gewoon gezellig avondje was het een fiasco, en dan kom je na 3 dagen ineens met enorme sinterklaasrijm aan? Al was je Heath Ledger geweest, dan nog had het daarna van mij niet meer gehoeven. :+

Citaat:
Hoe denken jullie eigenlijk over jongens die je proberen te zoenen op een eerste date??

Dat vind ik niet zo'n probleem, als de sfeer er echt naar is. Als er echt zo'n Moment ontstaat, betekent dat waarschijnlijk dat ik hem ook wel zie zitten, anders laat ik het zo ver niet komen. En als ik hem wel zie zitten vind ik zoenen op een eerste date geen punt.

Sky_Britt

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:02

ik heb ooit meegemaakt dat ik een jongen via msn leerde kennen (weet niet hoe ik aan zn e-mail kwam) en dat het goed klikte tussen ons, eindelange nachtelijke gesprekken enzo. Super gezellig. Dus maar afgesproke om elkaar een keer te ontmoeten, nou... ik was nog geen 3 seconde van de bus af en hij probeerde me al te zoenen.
Hij was blijkbaar van mening dat hij me al genoeg kende om te zoenen, ik had een andere mening dus is nooit iets geworden.

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:14

Nimue schreef:
Enfin, ik dacht dus dat hij het ook wel blah had gevonden, kreeg ik 3 dagen later een gedicht van hem. Ik bedoel, nou vráág ik je! Het was niet eens een date, en zelfs als gewoon gezellig avondje was het een fiasco, en dan kom je na 3 dagen ineens met enorme sinterklaasrijm aan? Al was je Heath Ledger geweest, dan nog had het daarna van mij niet meer gehoeven. :+

Zoiets gelijkaardigs heb ik ook eens gehad :D . Jongen wilde de hele tijd eens met mij naar een fuif gaan, maar gewoon met een vriendgroep ook niet echt een date-iets (achteraf bleek natuurlijk dat hij wel tot over zijn oren verliefd was), maar ik had helemaal geen interesse in hem. Maarja, toen gingen we eindelijk eens naar een fuif waar hij mee zou kunnen. Ik had met hem en nog een vriendin afgesproken om er naar toe te gaan, en dan te wachten op de rest. Eenmaal daar kreeg ik een berichtje van die rest dat ze een beetje opgehouden waren, en een half uurtje later zouden zijn. Naja geen probleem, gaan we gewoon met zijn drietjes naar binnen.

Ik weet dat niet alle mensen feestbeesten zijn, maar ik heb werkelijk nog nooit iemand gezien die zo vreselijk saai op een feest is. Weet je hoe hij in het midden van de dansvloer stond? Stokstijfstil met gekruiste armen! Zelfs zijn voet bewoog geen millimeter. Jee wat was ik blij dat er nog een vriendin was, ookal was je aan het dansen, die jongen bleef gewoon de hele tijd staan en meer dan 3 woorden heeft hij ook niet gezegd de hele avond. Je hoeft echt geen dansnummer te doen, voor mij is het al voldoende als je een beetje losjes staat, maar toch niet een héle avond met gekruiste armen stilstaan?

Ik dacht dus ook dat hij het een ongelofelijk saai feestje vond, staat er 's anderendaags in zijn msn: "Gisteravond was echt bom!" en begint die te vertellen hoe gezellig het was.

uhu :7

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 18:32

Jeetje, ja, dat snap ik ook niet. Dat je niet van dansen houdt, soit, maar ga dan niet mee ofzo... als je verliefd bent, zijn er volgens mij wel betere manieren om iemand te versieren.

Supah_Sky, dat vind ik er ook wel over ja. Ik ben niet zooo moeilijk in zoenen (al heb ik er niet echt veel ervaring mee hoor, maar als ik eens iemand leuk vind doe ik het wel al vrij snel), maar op zo'n manier hoeft het voor mij ook echt niet.

Daantjuh88

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:29

Volgende ochtend een smsje krijgen met "hoi schone dame" .... ben geen oud wijf!

Goldenflower

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:43

Daantjuh88 schreef:
Volgende ochtend een smsje krijgen met "hoi schone dame" .... ben geen oud wijf!

misschien wou hij jouw prins op een witte paard zijn. :9 Maar dame of mevrouw wil ik ook niet horen. Zeg dan gewoon meid of iets dergelijks.

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:53

Meteen te klef zijn, dat haat ik zo van die kerels die je overal en ten altijd vast willen hebben.
En overal steeds een kusje.
Maar dit haat ik niet alleen bij een date ook de rest van de relatie hoef een jongen hier niet mee aan te komen.
Maar op een date is dit zeker iets waar ik een jongen de bons voor zou geven. :P

Nimue

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:54

Haha, het is ook nooit goed hé? Ik klaag over 'lief klein meisje', jullie over 'schone dame', 'lieverd' mag ook al niet heb ik gelezen, en bij 'lekker wijf' zouden we het vast allemaal weer sexistisch vinden. We maken het die arme jongens ook wel moeilijk geloof ik. :o

jesito

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:56

Nimue schreef:
Haha, het is ook nooit goed hé? Ik klaag over 'lief klein meisje', jullie over 'schone dame', 'lieverd' mag ook al niet heb ik gelezen, en bij 'lekker wijf' zouden we het vast allemaal weer sexistisch vinden. We maken het die arme jongens ook wel moeilijk geloof ik. :o

Of de jongens maken het ons moeilijk ;)

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-09 20:56

Mijn vriend begon een uur na de eerste date al met:
Liefie, Ik houd van je en mis je nu al...

Ik kreeg het echt spaansbenauwd := Heb in paniek mijn zus opgebeld met: wat moet ik hier nu mee aan!

Heb hem wel even verteld dat ik toch niet zo van dat zoetsappige geneuzel was :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 08:31

.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 14-05-23 09:07, in het totaal 1 keer bewerkt

fraznic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 10:20

Mijn vorige vriendje had ik leren kennen op een feestje (het is de broer van een jongen die ik vaag ken), was wel gezellig, maar hij had zoveel gezopen dat er op mijn vraag wat voor werk ie deed alleen maar onbegrijpelijk gebrabbel uitkwam. En toen ging zijn broertje naar huis, maar hij wilde nog niet, dus heb ik zijn broertje moeten beloven dat ik hem veilig thuis zou afleveren. Op weg naar huis heb ik hem 2 keer uit de bosjes moeten plukken en 1 keer van de grond moeten oprapen, errug grappig allemaal maar toen ik terug naar mijn eigen huis liep was ik blij dat ie mijn nummer niet gevraagd had, want hij had niet bepaald een goeie indruk gemaakt :D En toen ging ineens de volgende middag mijn telefoon, had ie via via mijn nummer achterhaald om me te bedanken dat ik hem thuis had gebracht en of ik misschien nog een keertje wilde afspreken. En omdat ie al die moeite had gedaan wilde ik hem nog wel een kans geven (en ook omdat ie nu ineens wel als een redelijk normaal persoon klonk ;) )
Dus gingen we een weekje later naar de bioscoop en de mac - hoe romantisch >;) , komen we aan bij de kassa van de bioscoop, bestelt ie de kaartjes, zegt ie "heb je 10 euro?" (of wat dat tegenwoordig dan ook kost)..... wilde die apart betalen 8)7 ... en ineens zie ik het gezicht van dat meisje achter de kassa verstrakken... "WAT?? kom op zeg, ben jij nou een vent?! 10 euro man!!!"... _O- ik lag echt dubbel.
Uiteindelijk nog anderhalf jaar een relatie mee gehad en ook echt een super goeie jongen, na dit voorval ook nooit meer gebeurd, maar hij is echt zo'n typische man waar je gewoon tegen moet zeggen wat je vindt en hoe het hoort, en dan weet ie het wel.

vivian_ve

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 19:06

Sietez schreef:
Hahah bahh die plakkerige types zijn zo NOT DONE. Echt afknappers!

Ik heb toch ook al aardig wat dates achter de rug, maar 1 date was wel echt verschikkelijk!
Ik had de jongen ontmoet in een soort cafe, waarna we 2 dagen later besloten af te spreken. Nou alles was wel gezellig en oke, maar toen begon hij te praten over TROUWEN en of ik daar voor open stond enzo. Op je 1e date :r Nou ik wist niet hoe snel ik weg moest komen ;)

Tja en wat verder altijd vervelend is van die jongens die totaal het gesprek niet op gang kunnen houden, of super zenuwachtig zijn (ik had een x een jongen die de hele tijd z'n vingers en nek zat te knakken := ), jongens die na een date al gelijk helemaal aan je plakken en je 34898x bellen en smsen.. Wat ik ook vervelend vind is als jongens dingen niet in je gezicht durven te zeggen, en het dan later via sms of msn zeggen zoals 'Ja ik wou je echt zoenen maar ik durfde toch niet' :\
Anyway, er lopen altijd wel rare figuren rond, maar dat is gewoon een kwestie van negeren en alles blokkeren wat maar kan en tot niet meer ziens :wave:

jaa dat ken ik, dat deed mijn vorige vriendje altijd :\ en dan als het uit is lopen zeggen dat we elkaar te veel als vrienden hebben behandeld :O

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 21:13

Ik had ooit eens een date met iemand die heel de avond alle deuren voor me open hield en die mijn jas aannam, dat soort dingen.
Als ik ergens allergisch voor ben, is dat het wel... Het is ook bij die ene date gebleven ook :D

meintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 21:47

Goof schreef:
Ik had ooit eens een date met iemand die heel de avond alle deuren voor me open hield en die mijn jas aannam, dat soort dingen.
Als ik ergens allergisch voor ben, is dat het wel... Het is ook bij die ene date gebleven ook :D

haha, dat vind ik dus geweldig :D

mmm heb ooit een keer een date gehad met een gozer die waanzinnig simpel bleek te zijn. op zich niks mis mee maar dat was t niet helemaal voor mij. wat de echte blunder was, was dat hij ongeveer 2 jaar later mij op een tentfeest doodleuk weer probeerde te versieren, en echt geen idee meer had wie ik was. was daar met een vriendin die stond me echt ook aan te kijken van WTF??? die kennen we nog :+ was echt sneu....

_Charlotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:01

Wat trouwens ook enorm vervelend is, een jongen die alleen maar over zichzelf kan praten!
Zo'n date had ik dus.. Ieder gesprek wat je aanknoopte, ging uiteindelijk over hem.

_Charlotte_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:21

o bah ja dat is niet leuk nee!
maar soms kan het oook door de zenuwen heb ik ook wel eens.. :O is zo vervelend maar dan blijf ik maar doorpraten of juist niet..ligt er net aan welke stemming ik ben
maar is idd wel erg vervelend

fraznic

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:57

Oeh en laatst had ik ook nog een apart geval. Die jongen vond mij al een tijdje leuk, maar voor zover ik wist was het behoorlijk een player dus nooit tijd ingestoken, tot ie me een keer uitnodigde voor een bbq met zijn vrienden (dus oke een date is het niet echt). Ik nam zelf ook 2 vrienden mee (beetje vertrouwde mensjes erbij). Het was alleen wel 60km verderop, maar goed, geen probleem.
Via internet had ik de route opgezocht en geprobeerd te onthouden (printer kapot) maar toen we er bijna waren wist ik het echt niet meer. Dus ik belde hem op, krijg ik te horen: "Jah waar zit je dan?? .... bij de brandweer?, ja da's dus niet goed. Ow en ik heb teveel gezopen dus ik kan jullie ook niet ophalen .....*zucht*.... weet je.... laat maar... ga maar terug naar huis"....... Ehhhhh IK DACHT HET NIET!!!, ik ga niet 60 km rijden om vervolgens te horen dat ik maar weer naar huis moet 8)7 Gelukkig kon ik hem zover krijgen het toch uit te leggen (en uiteindelijk waren we er binnen 5 minuten) maar ik was o zo blij dat ik zelf vrienden had meegenomen (alhoewel hij ook wel leuke vrienden had ;) )

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-06-09 22:59

_Charlotte schreef:
Wat trouwens ook enorm vervelend is, een jongen die alleen maar over zichzelf kan praten!
Zo'n date had ik dus.. Ieder gesprek wat je aanknoopte, ging uiteindelijk over hem.

of nog erger... over zijn vorige relaties :=

Kimbaie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-06-09 12:34

Ik knapte ook altijd af van jongens die mijn hobby (paardrijden dus ;) ) af gingen kraken. Ik ga toch ook niet zeggen dat ik niet snap waarom mannen voetbal leuk vinden aangezien ze alleen maar achter een bal aan rennen.