NathaxZoef schreef:Haii!![]()
Ik meld me ook even hier!ik heb al 22 uur doorgebracht in de leswagen en het gaat gewoon echt niet goed...
Mijn instructeur wist me woensdag ook nog even mee te delen dat 35 uur écht niet voldoende ging zijn voor mij...
Ik kijk niet goed genoeg, ik heb de nare gewoonte om soms nog naar mijn pook te kijken (en die 1 seconde kijk ik natuurlijk niet door mijn spiegels), ik rij veel te hard, ik rem te weinig af bij kruispunten en dan ben ik nog niet begonnen over de inparkeermaneuvres...
Zweet me overigens ook echt te pletter in de auto
Het enige wat ondertussen wel lekker vlotjes gaat, is het wegrijden
haha, dat deed ik ook altijd, kijken naar de pook, en dan zei mijn rij-instructrice ; Ils, je kijkt toch ook niet naar jouw vriend zn pook als je daarmee bezig bent???? whahaha!!! helemaal gek

en trouwens, ik heb nu al een jaar mn rijbewijs, en 2 weken terug zat ik weer in de lesauto, en toen werdt ik gewoon gecorrigeerd omdat ik ook leuk mn gas in duwde toen ik niet optijd kon stoppen voor iemand van rechts, toen ging bij mijn rij-instructrise dus ook eventjes de rem erop, en ja, dan schaam je je toch lichtelijk aangezien ik al een jaartje (af en toe) rij met rijbewijs

en over die snelheid.. ik gok op onbekende plaatsen nog steeds hoor hoe hard ik moet rijden

en in de lesauto zat ik toendertijd ook altijd te zeggen van : hier wat t 50... toch?? en hier was t 80... toch?? hihi volgens mij was dat best irritant

maar goed, dat laat niet staan dat je niet alles hoeft te kennen om te kunnen slagen voor je rijbewijs