wat zeg je tegen johova's

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

panache

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 12:53

__Nathalie__ schreef:
Als je nou even de moeite neemt eerst te lezen voor je reageerd dan kun je lezen dat jehovah's getuigen geen god of jezus komen brengen. En dat als jij mensen aan de deur gehad hebt die dat wel deden dat geen echte jehovah's getuigen zijn.

Evenals het voet tussen de deur verhaal.

Verdiep je er eerst eens in voor je als een klein kind gaat lopen schreeuwen.

nou fijn,
dan heb ik NEPPE Jehova's aan de deur gehad.
dat die mensen dr ook nog zijn.. :Y)

Zwerte
Lid Bezwaarcommissie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 13:39

panache, het is in dit topic al ontelbaar vaak langs gekomen. Er is al heel vaak door o.a. ex-JG'ers uitgelegd dat ze niet langskomen met de boodschap "wij komen god/jezus brengen". Uiteraard zullen deze er wel tussen zitten maar over het algemeen brengen ze het totaal anders. Dus er is best een grote kans dat het geen JG's waren maar andere gelovigen. Had je ze gevraagd of ze JG waren? Zo nee, dan kan je niet zeker weten dat het JG's waren. Sterker nog, waarschijnlijk waren ze dat niet.
Ik vind dat je vrij kinderachtig reageert. Je komt het topic binnenvallen met totaal ongefundeerde afkeer van JG's. Niet zo gek dat mensen je er dan op wijzen dat je even het topic moet lezen toch? Je mag wel wat vriendelijker reageren ipv zo agressief.

Snoevie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-09 21:00

helemaal mee eens.
zelf reageer je irritant en brutaal panache.
op die manier voeg je niets toe aan het topic,behalve een bericht op nare toon.
natuurlijk mag je je mening hebben,maar die hoef je niet op deze manier te laten horen,daar wordt de sfeer alleen maar minder van

trouwens ik vind nog steeds mensen van collectes net zo 'vervelend ' aan de deur.
het maakt me dan weinig uit waarvoor iemand komt

mackkwek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-09 08:18