Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Kanelly schreef:@ Phara, ik werk in een TBS kliniek..
katiavl schreef:Kort vertaald is dat hij een meth verslaafde was die een inbraak wou plegen, tijdens de inbraak werd de man en zoon wakker hij heeft ze zwaar aangevallen en voor dood achtergelaten en de inbraak voortgezet.
Door zijn leeftijd heeft hij geen doodstraf gekregen.
katiavl schreef:annelies heb effie zoektocht gestart voor je
http://www.co.washington.or.us/sheriff/ ... nlfth2.htm
http://www.drugfree.org/Memorials/Sean_Michael_Busa
katiavl schreef:Kort vertaald is dat hij een meth verslaafde was die een inbraak wou plegen, tijdens de inbraak werd de man en zoon wakker hij heeft ze zwaar aangevallen en voor dood achtergelaten en de inbraak voortgezet.
katiavl schreef:Graag gedaan, slaap er gewoon over je kan altijd een brief schrijven en na de reactie nog kijken of je verder wil.
Verder zoekwerk doe ik graag, heb bij de vrouw met de honden ook geprobeerd maar daar vind ik niks over.
katiavl schreef:Dat doe ik ook gewoon. Lijkt me het alsnog niets doe ik het niet!Graag gedaan, slaap er gewoon over je kan altijd een brief schrijven en na de reactie nog kijken of je verder wil.
Verder zoekwerk doe ik graag, heb bij de vrouw met de honden ook geprobeerd maar daar vind ik niks over.
Myfairytale schreef:Ik vind het voor dood achterlaten wel erg en dan stug verder gaan met waar je mee bezig bent... maak ze dan echt dood.
Kinderen uiteraard NIET!!
Dat zo iemand nooit meer vrij komt is alleen maar goed!
Zag ik net 2 "leuke"personen, zijn ze veroordeelt voor sex-delict. Die ga ik dus niet schrijven!
anneliesdj schreef:katiavl schreef:Kort vertaald is dat hij een meth verslaafde was die een inbraak wou plegen, tijdens de inbraak werd de man en zoon wakker hij heeft ze zwaar aangevallen en voor dood achtergelaten en de inbraak voortgezet.
Hmm ja, maar hij komt iig niet meer vrij, das wel een geruststelling, ookal klinkt dat hard.
Ik weet niet of dit het er beter op maakt, iemand die een andere man en notabene een 5 jarig kind voor dood achterlaat lijkt me niet helemaal gezond, ookal ben je dan zwaar verslaafd.
Citaat:For Sean’s life, Andrew Gordon was able to take about $50 worth of ‘stuff’
pharagirlke schreef:Het is te vergelijken met een paard in paniek, ondanks dat ze zo zacht van aard zijn, zijn het niets ontziende monsters als ze echt in paniek zijn... Gewoon omdat niets anders meer telt dan weg raken!
Chann schreef:Ja dit klopt.Ik zat net nog even te kijken, maar klopt het dat je mag pas schrijven als je 18+ bent?
Vankje schreef:pharagirlke schreef:Het is te vergelijken met een paard in paniek, ondanks dat ze zo zacht van aard zijn, zijn het niets ontziende monsters als ze echt in paniek zijn... Gewoon omdat niets anders meer telt dan weg raken!
Ik heb niet het hele topic doorgelezen (nog geen tijd gehad), vind het wel een interessant topic. Maar deze vergelijking gaat in mijn ogen toch niet helemaal op. Een paard reageert vanuit zijn instinct, een junk vind ik dan toch wel iets heel anders!