Volwassen mannen met jonge meisjes

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

anneliesdj

Re: Volwassen mannen met jonge meisjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:32

KiWiKo schreef:
ik denk het wel Lachen alleen kan je met een 16 jarige al wel veel beter praten, dingen uitleggen...... een 16 jarige is alweer een heel ander type mens dan een 12 jarige.......... net zoals een 20 jarige heel anders is dan een 16 jarige Lachen

maar ik denk dat ik het inderdaad hetzelfde aan zou pakken

Het ligt er ook wel een beetje aan hoe ze dan is Lachen maar hoe dan ook, ik zal de meneer in kwestie toch even laten weten hoe ik erover denk Lachen

Noem mij vooral ook maar gewoon een slet hoor!!!! Haha! Haha! Haha!

Maar wat als jouw 16 jarige puber niet wil luisteren en lekker doorgaat?
Wanneer zouden jullie bv overwegen om aangifte te doen oid?

Je 12 jarige kun je mss dwingen om thuis te blijven ed maar een 16 jarige trekt zich daar doorgaans niet meer zoveel van aan.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:33

daarom "pak" ik ook de man in kwestie aan Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:34

anneliesdj schreef:

Je 12 jarige kun je mss dwingen om thuis te blijven ed maar een 16 jarige trekt zich daar doorgaans niet meer zoveel van aan.

Dat is ook een beetje wat ik bedoel met die opvoeding enzo. Als ik 16 was en ik had huisarrest van mijn ouders bleef ik gewoon 'braaf' thuis. Maar mss ben ik ook gewoon een braaf kind geweest dan Bloos .

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:38

BraveSpots schreef:
anneliesdj schreef:

Dat is ook een beetje wat ik bedoel met die opvoeding enzo. Als ik 16 was en ik had huisarrest van mijn ouders bleef ik gewoon 'braaf' thuis. Maar mss ben ik ook gewoon een braaf kind geweest dan Bloos .

Haha, hier hetzelfde hoor. Mijn zusje ook... en dat was niet zo'n brave puber Haha! Haha!

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:38

KiWiKo schreef:

Hoe dan? Wat wou je doen aan een kerel van 39? En dan nog kan je dochter er 's avonds tussenuit knijpen.

BraveSpots schreef:

Wat bedoel je precies?

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:40

anneliesdj schreef:
KiWiKo schreef:

Hoe dan? Wat wou je doen aan een kerel van 39? En dan nog kan je dochter er 's avonds tussenuit knijpen.

Is niet zo moeilijk hoor Lachen je geeft hem de keuze.......... of mijn dochter op een gentle manier haar hart breken............. of ik breek zijn benen OP het politieburo waar hij mag vertellen waarom hij met 16 jarige meisjes wil vrijen Lachen Lachen

tis niet zo moelijk Lachen Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:42

anneliesdj schreef:
BraveSpots schreef:

Wat bedoel je precies?

Dat ik er niet zou aan denken om het huis uit te glippen als ik huisarrest had toen ik 16 was. Ik bleef braaf binnen wachten tot ik weer weg mocht. Maar mss was ik wel braver dan de gemiddelde 16jarige...

Achterom

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:44

BraveSpots schreef:
Dat ik er niet zou aan denken om het huis uit te glippen als ik huisarrest had toen ik 16 was. Ik bleef braaf binnen wachten tot ik weer weg mocht. Maar mss was ik wel braver dan de gemiddelde 16jarige...

Of je had gewoon een gezond respect voor je ouders...

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:45

KiWiKo schreef:
anneliesdj schreef:

Is niet zo moeilijk hoor Lachen je geeft hem de keuze.......... of mijn dochter op een gentle manier haar hart breken............. of ik breek zijn benen OP het politieburo waar hij mag vertellen waarom hij met 16 jarige meisjes wil vrijen Lachen Lachen

tis niet zo moelijk Lachen Lachen

Wat wou je zeggen dan tegen meneer agent? Ik denk dat ie wat met mijn dochter wil doen? Zolang hij stug ontkent en je dochter geen aangifte wil doen kun je hem ook niets maken volgens mij.

Ik ben het wel met je eens hoor maar volgens mij kun je niet zo heel veel. Daarbij denk ik ook dat het nogal een stap is, denk dat 9 van de 10 die oudere kerel kent via ouders of omgeving (dus zodanig dat de ouders hem ook kennen) en zoiets zal er langzaam insluipen dus is lastig om een moment te pakken 'nu gaat het mis'.

KiWiKo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:46

ach, dan breek ik toch alleen zijn benen Haha! Haha! Haha!

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:48

Ik ook hoor, heb strenge maar rechtvaardige en onderbouwde opvoeding gehad, als ouders iets verbieden luister ik gewoon.
Dus we zullen wel braaf kind geweest zijn, had op school ook nooit straf enzo.

Pinkybubble het is gewoon pedofilie en kan je het romantiseren en roze strikjes aanhangen vol met liefde de persoon die het uitvoerd (de volwassenen) is geestelijk niet in orde. Voor het kind die op dat moment nog niet rationeel kan denken zal het leuk zijn zeker als het liefde mist. Want ze zijn meestal zo aanhankelijk, en kunnen het vlot uitleggen iets wat manipulerend. Een volwassen trapt er meestal in laat staan een kind.

Als mijn kind met zo iemand thuiskomt doe ik direct aangiften. Niet je krijgt een kans om weg te gaan want dan is een ander kind het slachtoffer.

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:51

Maar waar ligt die grens dan en wanneer is het fout dat twee mensen met leeftijdsverschil een relatie hebben?

Ik ben zelf 22 en mijn vriend is 39. Wij wonen inmiddels ruim 3,5 jaar samen, dus ja ik was 18 en hij 36 toen we elkaar leerde kennen. Over levenservaring (helaas) niet te klagen van mijn kant, ik woonde al op mezelf en was voor mijn leeftijd erg volwassen. Het was absoluut niet de bedoeling om een serieuse relatie aan te gaan, van beide kanten niet, maar we vonden elkaar erg leuk en passen toch wel erg goed bij elkaar. Ik ben ver voor mijn leeftijd en hij is jong voor zijn leeftijd (worden bovendien vaak ook 24 en 30 geschat, mensen vinden er dan ook weinig opvallends aan).

Wat heeft een man van zijn leeftijd te zoeken bij een meisje van mijn leeftijd? Niks speciaals, behalve wat hij bij een andere levenspartner ook zou zoeken: geluk! Wij zijn een ontzettend goede combinatie omdat we elkaar goed aanvullen, een evenwichtige en goede relatie hebben en wij elkaar ook vrij laten in bepaalde opzichten (we hoeven niet 24/7 op elkaars lip te zitten).

Je kan het ook omdraaien; wat heeft een man (volwassen) bij een meid (volwassen, weleenswaar jonger) niét te zoeken mits ze bij elkaar passen en op gelijkwaardig niveau zitten?

Even over ouders; opvoeding of persoonlijkheid.. Ik viel altijd wel op jongens die een paar jaar ouder waren (ik 15, hij 21 e.d.), maar ik ben voor mijn vriend nog nooit met zo'n leeftijdsverschil op iemand gevallen. Mijn ouders zijn ook niet pro-leeftijdsverschil, maar wat hadden die mij nou te vertellen terwijl ik volledig zelfstandig was? Ze hebben zich altijd achter mijn keuze geschaard omdat ze vertrouwden op mijn gezonde verstand (zoals ik al zei ik was erg volwassen voor mijn leeftijd en zij achtte mij dan ook in staat zelf dergelijke keuzes te maken). Ze zijn overigens gek op mijn vriend (met wie het uitzonderlijk goed klikt) en op de kinderen (jaja, want die zitten er in mijn situatie ook bij en wonen de helft van de tijd bij ons).

Ik leef niet het leven van een doorsnee 22jarige, en dan zou ik ook niet willen. Geloof me, ik heb mn wilde (stap) periode ook gehad en goed ook! Bovendien is een relatie niet het einde van je leven en je jeugdigheid hoor.. Knipoog

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:56

Jij was al volwassen toen je elkaar ontmoette en dan is het weer een ander verhaal, daarbij was jij blijkbaar erg volwassen voor je leeftijd. Neem aan dat jij beter wist waar je mee bezig was dan de doorsnee 16 jarige.

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:57

18 is al heel wat anders dan 12/13/14 hoor. En het scheelt natuurlijk dat je al op jezelf woonde en toch al eigen beslissingen moest maken. Dan ben je in mijn ogen al een stuk meer gegroeid dan die verwende 18 jarigen waar ma en pa alles voor betalen
zoals mij dus Clown

BibicheB

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:59

Even los hiervan ben ik het er volkomen mee eens dat een volwassen vent (zeg 30) niks te zoeken heeft bij een meisje (zeg 14/15)! Hier zal in bijzonder weinig situaties sprake zijn van gelijkwaardigheid... Lijkt me niet gezond! En al vond ik dat ik op mn 15de al behoorlijk volwassen was door wat ik meegemaakt had, een meisje van 15 heeft zich op dat moment nog niet zo kunnen ontwikkelen om een flinke tegenhanger te zijn qua ontwikkeling en toch vaak ook wat betreft levenservaring.

12/13/14 is natuurlijk helemaal uit den boze, daarbij snap ik overigens ook echt niet wat een volwassen man daar dan bij heeft te zoeken.. Even helemaal niet flauw bedoeld, maar in die leeftijd zit je met zulke andere "levensvragen/-niveau" dat een volwassen vent daar toch geen gesprek op niveau mee kan voeren? Laat staan wat hij er verder mee zou willen... (al zullen er altijd uitzonderingen zijn)
Laatst bijgewerkt door BibicheB op 07-01-09 14:01, in het totaal 1 keer bewerkt

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 13:59

katiavl schreef:
Pinkybubble het is gewoon pedofilie en kan je het romantiseren en roze strikjes aanhangen vol met liefde de persoon die het uitvoerd (de volwassenen) is geestelijk niet in orde. Voor het kind die op dat moment nog niet rationeel kan denken zal het leuk zijn zeker als het liefde mist. Want ze zijn meestal zo aanhankelijk, en kunnen het vlot uitleggen iets wat manipulerend. Een volwassen trapt er meestal in laat staan een kind.

Om maar ik geef je ook helemaal gelijk hoor, dont get me wrong..
Ik vind soms alleen dat er een beetje TE op gereageerd gezien hier vast wel meer meiden meelezen die het ook meegemaakt hebben... en sommige opmerkingen iewat kwetsend over kunnen komen zoals, dat meiden het alleen voor geld doen.. (ik heb geen melei met de pedofielen die meeleze Tong uitsteken:P )
Laatst bijgewerkt door PinkyBubble op 07-01-09 14:02, in het totaal 1 keer bewerkt

lesilla

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:00

Vanaf 18-20 in mijn ogen 19 moet je het maar zelf weten of je met een ezel, geit of opa wil verkeren mij niet gelaten Lachen

BraveSpots

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:02

BibicheB schreef:
Je kan het ook omdraaien; wat heeft een man (volwassen) bij een meid (volwassen, weleenswaar jonger) niét te zoeken mits ze bij elkaar passen en op gelijkwaardig niveau zitten?

Hier vat je het voor mij samen. Wat twee volwassenen doen met en bij elkaar kan me niet zoveel schelen. Ik neem aan dat ze beiden het verstand hebben om te zien wat er wel en niet kan. Das anders dan een 30plusser die aanpapt met een 14/15/16jarige...

whisperramse

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:02

katiavl schreef:
Vanaf 18-20 in mijn ogen 19 moet je het maar zelf weten of je met een ezel, geit of opa wil verkeren mij niet gelaten Lachen

Huilen van het lachen

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:03

katiavl schreef:

lol, ge-wel-dig gezegd, sorry hoor haha. Lachen

Goed weet je, ik vind het ook nogsteed iewat raar de verhouden van 20 en 45 bijvoorbeeld, maar dat is denk ik iets waar we maar gewoon mee moete leven, en als het een naaste van ons is, en diegene is gelukkig dan zal ik heel blij voor ze zijn dat ze gelukkig zijn.

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:04

PinkyBubble schreef:
katiavl schreef:

Om maar ik geef je ook helemaal gelijk hoor, dont get me wrong..
Ik vind soms alleen dat er een beetje TE op gereageerd gezien hier vast wel meer meiden meelezen die het ook meegemaakt hebben...

Hoezo te? Mag er niet gezegd worden waar het op staat omdat er misschien wel een meisje van 16 meeleest die denkt gelukkig te zijn met haar 'opa' van 35? Dan hoop ik van harte dat die meiden dankzij dit topic eens even goed gaan nadenken.

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:05

BraveSpots schreef:
BibicheB schreef:

Hier vat je het voor mij samen. Wat twee volwassenen doen met en bij elkaar kan me niet zoveel schelen. Ik neem aan dat ze beiden het verstand hebben om te zien wat er wel en niet kan. Das anders dan een 30plusser die aanpapt met een 14/15/16jarige...

Preceis, immers weet ik uit eigen ervaring dat je als 13 jarige in mijn geval, nog gewoon niet klaar ben voor wat een 21 jarige man bijvoorbeeld, van je wilt.. En je er dan niet zo 1 2 3 meer uit stapt...

PinkyBubble

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:06

anneliesdj schreef:
Hoezo te? Mag er niet gezegd worden waar het op staat omdat er misschien wel een meisje van 16 meeleest die denkt gelukkig te zijn met haar 'opa' van 35? Dan hoop ik van harte dat die meiden dankzij dit topic eens even goed gaan nadenken.

Natuurlijk mag dat Lachen mij zie je ook nergens zeggen dat het niet mag toch? Ik vind alleen dat sommige opmerkingen wel gewoon kwetsend over kunne komen, en dat is ook gewoon weer niet nodig toch?
Of het hun ogen opend betwijfel ik hoor..

anneliesdj

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:16

PinkyBubble schreef:
anneliesdj schreef:

Natuurlijk mag dat Lachen mij zie je ook nergens zeggen dat het niet mag toch? Ik vind alleen dat sommige opmerkingen wel gewoon kwetsend over kunne komen, en dat is ook gewoon weer niet nodig toch?
Of het hun ogen opend betwijfel ik hoor..

Hoe bedoel je kwetsend? Dat iemand van 35 een pedo is als ie valt op meisjes van 16, dat is toch gewoon zo? Kan me voorstellen dat ze zich gekwetst voelen maar het is wel zo, degenen bij wie het echte liefde is zullen ook wel na kunnen gaan dat het op zijn minst vreemd is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-09 14:17

ja Annelies, ik kan niet anders dan je gelijk geven, dat is je reinste pedofilie.