Moet ik hem even met rust laten?

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Re: Moet ik hem even met rust laten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:00

Hoho, hij komt nu ook weer net niet van een andere planeet Janine.

Je mag er gerust van uitgaan Laetitia dat je altijd een poos nodig hebt om aan elkaar te wennen.
Mijn vriend dacht ik het begin dat hij me aan en uit kon zetten, maar inmiddels heeft hij ondervonden dat ik geen uit knop heb en dus constant, overal en altijd aan sta Tong uitsteken
Ik daarintegen heb ondervonden dat mijn vriend dus wel een aan en uitknop heeft Haha!

Aad1990 ook hier herken ik mezelf weer in. Ik heb graag dat mijn vriend wat meer knuffelt en als hij dat dan eens doet dan kan ik ook rustig zeggen, jaja zo is het wel weer genoeg, afgelebberd hoef ik er ook weer niet van te raken Clown

Thirsa_

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:02

Nou mijn vriend valt dan ook onder de categorie 'boer' denk ik Haha!
Mijne heeft ook een aan en uitknop, het werkt alleen nog niet altijd op de juiste momenten Nors opkijken

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 16:05

Hoe bedoel je andere planeet? Tong uitsteken
Daar had ik het ook niet over, toch?

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 18:40

Maar vinden jullie het normaal dat als ik langskom en hij ligt voor pampus op de bank, hij hoort me aankomen, doet de deur open en gaat weer op de bank liggen?? Hij blijft geeneens even bij de deurpost staan om me een zoen te geven...

Afijn, ik weet niet zo goed hoe en wat nu. Heb hem gisteravond laat nog smsje gestuurd om hem welterusten te wensen, maar niets op gehoord. En dat steekt dan weer...is hij beledigd omdat ik zei: ik bel je wel..??

Enne aan en uitknop?? Hoe bedoelen jullie dat??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:42

Haha, ja hoor. Ik zou daar niet van opkijken. Haha! Hij is toch ziek? Als mannen ziek zijn, zijn ze zielig hoor. Clown

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:47

Jij kent hem hier het beste, geeft hij jou normaal wel een Kusje en nu niet, dan kun je denken: Raar!
Maar jij kan hem dan ook een Kusje geven natuurlijk. Knipoog
Ik zou het wel raar vinden in MIJN situatie, omdat het bij ons standaard gebeurd, & als hij het niet doet dan doe ik het wel.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:49

Misschien idd zelf wat meer initiatief nemen. Jij wacht steeds op die zoen en dan ben je teleurgesteld, maar misschien is hij niet zo een man die dat uit zich zelf doet. Kan ook iets zijn waar jij op gaat afknappen. Misschien is hij te gemakzuchtig.

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 18:51

Hij geeft me meestal gewoon een kus, maar is al een paar keer voorgekomen dat ik onverwachts kom en hij ligt dan te slapen op de bank. Doet de deur open en gaat weer op de bank liggen...

Ligt aan mijn onzekerheid dat ik hem dan ook niet even een kus geef. Laat echt alles van zijn kant af komen...
Pas als die muur tussen ons weg is dan durf ik uit mijzelf wat te ondernemen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 18:57

Dan slaapt hij en gaat hij weer snel slapen.

De muur hou je zelf ook in stand. Jij wacht tot hij de muur weghaalt, maar misschien wacht hij ook op jouw. Iemand moet de eerste zijn.

Ik heb het idee dat je steeds naar hem toe gaat met het gevoel "vind hij mij nog wel leuk". Ik zelf denk dat als een man je niet meer leuk vind, dan zeggen ze dat wel of dan doen ze niet open als ze op de bank liggen te slapen, dan hebben ze geen zin in je.

Een leuk voorbeeld. Ik zie rond een uur of 11 dan mijn mannetje heeft gebeld om een uur of 9. Ik bel dus niet terug want ik had zo iets van, ach zal wel niet belangrijk zijn is al 2 uur verder. Rond een uur of 13.00 belt hij weer, met de vraag "je had mij gebeld"? Nou dus niet, hij mij, oooo zegt hij zal wel oud zijn, van gisteren of zo... Haha! We bellen best wel vaak gewoon even hoor, maar het kan ook zijn dat we telefoontjes missen en dat hij smsjes van mij mist, dan zie ik dat er een aantal ongelezen berichten in zijn telefoon staan. Of berichten in zijn voicemail die al een dikke week oud zijn. Leuk als je vrienden je bellen of je even naar de motor wil kijken omdat hij zo slecht remt. Clown

Joosiien

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 19:09

Als ik jou was zou ik toch gaan proberen meer initiatief te nemen, het zal heus moeilijk zijn.. maar als je over die drempel heen bent zal ''dé muur'' ook wel minder worden.

(Als alles van mijn kant zou moeten komen, dan zou IK er vraagtekens bij gaan zetten.. en denken: Nou, dan niet joh Vork ik blijf niet aan de gang Vork )

En als je dat moeilijk vind, dan hoef je niet direct 'kleffie' uit te hangen, maar probeer gewoon met de kleine dingetjes te beginnen, dan worden de rest van de stappen vanzelf kleiner en makkelijker..

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-12-08 20:21

nou ga straks weer naar hem toe. Heb hem net gebeld en hij klonk een beetje down. Hij zei " als je je verveelt mag je wel hierheen komen hoor".

Dus ik neem wat Quests voor hem mee om te lezen en dan zie ik wel hoe en wat. Als hij lief is dan blijft hij, is hij afstandelijk en bot dan gaat hij!

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-12-08 21:05

ja, je zal inmiddels wel weg zijn...
maar probeer dan vanavond zelf ook wat initiatief te nemen, geef hem zelf een kus of ga naast hem op de bank zitten en leg je hand op z'n been.
Ben zelf ook 'bezig' met zo'n botte boer aan de haak te slaan... valt inderdaad niet echt mee om jezelf ervan te overtuigen dat ie het niet altijd zo bedoeld, we moeten ze gwoon leren lezen.
En het klinkt misschien wel heel l*llig wat ie zegt maar hij bedoeld eigenlijk dat ie je graag wil zien.
Veel plezier !

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 00:36

Nou ben geweest en het is gewoon niets meer. Ik ben mijn gevoel voor hem helemaal kwijt en ik denk hij dat voor mij. Ik heb de hele avond in zijn luie stoel gezeten en hij op de bank gelegen (ja hij kan natuurlijk niet anders). Ik had ook geen behoefte om bij hem te liggen ofzo. Ok vind hem nog aantrekkelijk maar ik vind hem niet meer leuk.

Heb gewoon afscheid genomen, het liefste stuur ik hem gewoon een sms om te zeggen dat we gewoon vrienden blijven. Maar dat kan ik niet maken. Echter er nog een keer over praten of het over de telefoon doen daar heb ik eigenlijk al geen zin meer in. En ja dat is heel erg fout, maar dat geeft wel aan wat mijn gevoel op dit moment is. Ik ben niet boos, ik ben er gewoon klaar mee. En heb totaal geen zin om hem hierover nog te moeten bellen.

Lyonesse

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 01:37

laetitia schreef:
Maar vinden jullie het normaal dat als ik langskom en hij ligt voor pampus op de bank, hij hoort me aankomen, doet de deur open en gaat weer op de bank liggen?? Hij blijft geeneens even bij de deurpost staan om me een zoen te geven...

Doet mijn vriend net zo Ja (metselaar Huilen van het lachen )

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 01:40

Mystica schreef:
laetitia schreef:

Doet mijn vriend net zo Ja (metselaar Huilen van het lachen )

Hoe houd je het zo lang vol Huilen van het lachen

Girley_

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 01:47

denken jullie niet een beetje moeilijk? wsl is ie gewoon chago omdat hij wakker moest worden en denkt hij dat ie uit zijn mond stinkt ofzo Tong uitsteken

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 02:20

LittleAnn schreef:
denken jullie niet een beetje moeilijk? wsl is ie gewoon chago omdat hij wakker moest worden en denkt hij dat ie uit zijn mond stinkt ofzo Tong uitsteken

Nou dat is dan al de zoveelste keer. Nee ik had na de vorige keer al afscheid genomen denk ik. Als het al niet eerder was geweest..
Ik zou er klaar mee zijn hoor. Zijn nog wel beter te vinden lijkt mij!

gekkesies

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 08:15

laetitia schreef:
Nou ben geweest en het is gewoon niets meer. Ik ben mijn gevoel voor hem helemaal kwijt en ik denk hij dat voor mij. Ik heb de hele avond in zijn luie stoel gezeten en hij op de bank gelegen (ja hij kan natuurlijk niet anders). Ik had ook geen behoefte om bij hem te liggen ofzo. Ok vind hem nog aantrekkelijk maar ik vind hem niet meer leuk.

Heb gewoon afscheid genomen, het liefste stuur ik hem gewoon een sms om te zeggen dat we gewoon vrienden blijven. Maar dat kan ik niet maken. Echter er nog een keer over praten of het over de telefoon doen daar heb ik eigenlijk al geen zin meer in. En ja dat is heel erg fout, maar dat geeft wel aan wat mijn gevoel op dit moment is. Ik ben niet boos, ik ben er gewoon klaar mee. En heb totaal geen zin om hem hierover nog te moeten bellen.

Ok, dat kan natuurlijk, geen gevoel meer.
Maar in mijn ogen zou het dan nog altijd even face to face gezegd moeten worden. Er zijn toch geen hard feelings? Hoeveel moeite is het dan om even duidelijk te maken hoe en wat? Wat respect kan toch ook wel zonder verliefde gevoelens? Lachen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 10:13

Laetits, je moet doen wat je hart je zegt en als hij jouw niet het gevoel geeft dat je zijn vriendinnetje bent, dan moet je doen wat je wilt.

Telkens naar hem toe gaan met de verwachting dat je naar je verkering gaat en hij geeft geen sjoege, ongeacht of hij je nu wel leuk vind of niet, is ook niet leuk.

Als je geen gevoel meer hebt, er geen zin meer in hebt, moet je hem idd gewoon laten. Ga lekker de kroeg in met je vriendinnen en maak er leuke avonden van, heb plezier en wie weet loopt er binnenkort een leuke kerel binnen en biedt hem een drankje aan. Wow! Koffie (of thee)! Go jij! Go jij!

holly

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:11

Lieve Laetitia, heb je gemerkt dat je van A tot Z de route helemaal zelf bewandelt hebt?
Ruim 3 maanden geleden kreeg je verkering (wat klinkt dat raar op onze leeftijd he Knipoog )
Het leek een hele leuke jongen en je zette de stap om hem beter te willen leren kennen.
Toch ben je jezelf op een gegeven moment dingetjes gaan afvragen.
Het verliep niet zo soepel, waaraan zou dat kunnen liggen?
Ergens diep in je hart wist je toen al dat als het contact zo stroef zou blijven, dat dit niet de jongen zou zijn waarmee je oud wil worden.
Je hebt jezelf onbewust nog eens extra ingezet om te proberen er toch wat moois van te maken, maar dat werd eigenlijk niet zo beantwoord als dat jij graag zou willen.
Pas toen hij in het ziekenhuis terecht kwam, werd het jou steeds meer duidelijk dat de verkering zoals hij was, niet bij jou past.
Dit gevoel is blijven zitten en nu hij thuis is, merk je duidelijk dat het gevoel dat je voor hem had grotendeels is verdwenen.
Dit is niet hoe jij het samenzijn voor je ziet, dit is niet de jongen waar je oud mee wil worden.
Helaas zal de verkering hier stoppen......

Je hebt je best gedaan, het is nu tijd om een andere weg in te slaan.

Weet dat dit geen mislukking is, maar simpelweg het ontbreken van een klik.
Ga nog eventjes bij hem langs en neem afscheid.

050206051012

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 11:24

holly schreef:
Haha Laetitia, naast ik, Russel en Quellian, lijkt Thirsa er nu ook al zoeen te hebben.
Kun jij toch haast niet achterblijven Clown

Gister wilde ik nog reageren, maar ik had geen tijd. De hond en katten krijgen hier ook veel meer aandacht en buiten dat... die hoeven er niet eens om te vragen! Haha!

Laetitia; als het voor je gevoel klaar is, dan is het ook klaar inderdaad.

se7entje

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 13:12

Dat je er klaar mee bent is best, fijn dat je er zo zelf achter bent gekomen en al die bla die bla die hier boven ook al staat. Clown
Maar ik vind wel dat je het hem persoonlijk moet vertellen, dat verdiend hij wel en dat zou jij ook willen als het andersom was.
Succes ermee.

Janine1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 15:58

Met mijn bovenstaanden eens. Lachen
Je hebt hem tijd genoeg gegeven, en je bent er nu klaar mee.
Moeilijke beslissing, maar moedig gemaakt!

eekhoornerik

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-08 20:18

Ik ben zo trots op mijzelf!! Ben vanmiddag langs geweest en ben daar toch nog 3 uur blijven hangen (buurvrouw kwam langs om hem een prik te geven tegen trombose en was gezellig met haar). Toen ik wegging heb ik verteld dat ik het uit wilde maken.

Dat kwam niet echt als een verrassing voor hem, hij zei dat hij het al wel van me had verwacht.
Ik zei dat ik hem wel leuk vind maar dat ik andere verwachtingen heb en dat ik steeds tegen dingen aanloop. Dat begreep hij.
Ik zei " hoop niet dat je het erg vindt" hij zei: ik had het eigenlijk al wel verwacht...

Maar ik mag altijd langskomen als ik mij verveel en ik zei dat we gewoon vrienden zijn. No hard feelings (omdat we het toch goed met elkaar kunnen vinden op de een of andere manier).

Nog een laatste kus en daar ging ik...Ik ben nu aan de ene kant opgelucht, aan de andere kant denk ik: ben ik niet weggelopen voor iets wat moeilijk voor mij is?
Ik vind hem nog steeds leuk, maar het werkt voor mij gewoon niet.

Ik zal hem zeker nog opzoeken, maar dan zit er geen lading meer achter en dat is fijn.

Teelee

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-08 20:23

Helemaal super!!!! En nee!: Je bent niet weggelopen voor iets wat moeilijk is voor jou.

Ik denk dat in dit geval heel veel vrouwen hetzelfde hadden gedaan! Je moet er echt achter staan. En wel dezelfde ideeen erover hebben, wil je verder gaan met een relatie. Helaas was dat in dit geval niet zo, en dan lijkt dit mij de beste oplossing!!