Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird
Karin schreef:Eten als vrienden idd. Dan had hij het gisteren ook niet hoeven uitmaken.
Ook al is het nu uit, als die jongen de TS echt terug wil zal hij daar voor moeten knokken en zichzelf moeten bewijzen. Bij mij zou hij in ieder geval al geen schijn van kans meer maken als hij nu toch op die date gaat.
)fargo schreef:En hij heeft al aangegeven dat hij er spijt van heeft dat hij het zomaar heeft uitgemaakt.
Elan schreef:al zou hij nog zo hard knokken, me 3 weken achtervolgen om 30 rozen af te geven, iemand die zo zich laat meeslepen terwijl je al 4 jr samenbent, die vergeef je gewoon niet meer. Dikke punt.

fargo schreef:Je kent dat allemaal toch wel iemand waar je een groot zwak voor hebt gehad waardoor je even niet goed nadenkt als ze weer bij je aan zouden kloppen.. Zeker als ze je ooit pijn hebben gedaan, dan kun je je toch min of meer een beetje vereerd voelen dat ze weer interesse tonen (zwak ja, maar goed iedereen heeft zijn zwakke plekken)
Elan schreef:al zou hij nog zo hard knokken, me 3 weken achtervolgen om 30 rozen af te geven, iemand die zo zich laat meeslepen terwijl je al 4 jr samenbent, die vergeef je gewoon niet meer. Dikke punt.
Neemt niet weg dat het waanzinnig pijnlijk is!
Veel sterkte dan ook, succes met de tentamens in deze periode (mannen en timing)
En wees sterk en wijs hem de deur.
Jibbel schreef:Elan schreef:al zou hij nog zo hard knokken, me 3 weken achtervolgen om 30 rozen af te geven, iemand die zo zich laat meeslepen terwijl je al 4 jr samenbent, die vergeef je gewoon niet meer. Dikke punt.
Neemt niet weg dat het waanzinnig pijnlijk is!
Veel sterkte dan ook, succes met de tentamens in deze periode (mannen en timing)
En wees sterk en wijs hem de deur.
Maar als iemand nou echt spijt heeft? Ik vin dat je het niet te zwart/ wit moet zien en je gevoel laten spreken.
Kun je het hem vergeven en kun je hem weer vertrouwen?
Als je niet kunt vergeven raak je verbitterd..
), maar ik heb hem wel vergeven uiteindelijk. We zijn zelfs nog een tijd lang onwijs goede vrienden geweest. Wil dat zeggen dat ik hem in een relatie weer zou vertrouwen en het opnieuw zou aandurven? Nee, absoluut niet. 
(en ik kom je ook echt vaaaaak tegen op bokt zeg haha!)

Wat een vaag verhaal. En met die ex van hem zou ik ook heel erg klaar zijn als ik jou was 
Het is misschien maar eenmalig, maar ik neem aan dat die gevoelens niet zomaar verdwenen zijn, dus wat gaat hij daarmee doen?BraveSpots schreef:Maar als iemand nou echt spijt heeft? Ik vin dat je het niet te zwart/ wit moet zien en je gevoel laten spreken.
Kun je het hem vergeven en kun je hem weer vertrouwen?
Als je niet kunt vergeven raak je verbitterd..
.Marjolein schreef:Toch snap ik niet dat je het pikt dat hij een relatie van 4 jaar over de telefoon uitmaakt...
Dat doe je niet en ik zou van hem een goede reden eisen en toch nog een keer gaan praten over het hoe en wat.
Voor mijn gevoel leg je je er nu wel heel makkelijk bij neer. Als mijn relatie voor mij onverwachts uitgaat, kan ik geen toetsen maken laat staan voorbereiden.
BraveSpots schreef:Maar als hij echt spijt heeft (kan altijd) is het minste wat hij kan doen toch dat etentje met die vriendin afzeggen? Hij maakt het alleen maar erger zo, en hij kwetst de TS.
Dat lijkt me niet de goede manier om sorry te zeggen hoor...