Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Gisteren 1 magnesium tegen de misselijkheid genomen. Buikpijn is zo goed als weg voor nu. We gaan rest van de dag even afwachten.
Wel heel veel last van stinkende ontluchting.
Marcella schreef:zonnebloem18 schreef:Bij meer dan 350 a 400 mg is dit het resultaat. Ik zou echt even een paar dagen stoppen en kijken wat er dan gebeurt.
Dat mag dus niet en moet zo door blijven gaan tot Ct scan. Of tot de arts anders zeg.
En daar komt geen zwarte stinkende ontlasting van.
Met de magnesium is ook tegen de misselijkheid en vind herkauwen ook niet zo fijn.

Eloya schreef:Zaten veel spelfouten in bericht. Nachtdienst brein icm auto correct. Kon gelukkig nog wijzigen.
Ja vind het ook heel stom.
Ik ben heel conflict vermijdend en vind mijn buren ook wel spannend door onvoorspelbare reacties. Maar dit ging mij wel te ver.
en wel ergere dingen (ooit schreef ik werdt ipv werd..ja die bleef ik lang horen van mn vrienden) Polarize schreef:Oeps, ik had les vanochtend. Lig nog op bed terwijl ik normaal gesproken nu in Leeuwarden aaan kom. Heb maar een berichtje gedaan dat ik ziek ben, want ik slaap normaal nooit door alarmen heen