Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Nyaleti

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:20

Ik wil niet vervelend doen maar ehm, we hebben regen nodig :=
2 weken terug is het land gegierd en dat is nog steeds niet ingetrokken omdat het niet heeft geregend. Is ook precies een slecht stuk land en kan het niet sproeien..

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:26

Telpeva schreef:
Owh bahhhh dat van die vleermuizen |( sommige mensen zijn verschrikkelijk!

Ik moet een nieuw sterk wachtwoord verzinnen voor iets en ik ben zo inspiratieloos als maar kan.

Dat had een oud-collega ook een keer en die heeft toen WortelInJeReet gedaan, zonder de klinkers. :+

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:29

DuoPenotti schreef:
prompter schreef:
Het gaat verder dan een ergernis: het nieuws dat er in een bunker vleermuizen bewust dood zijn gemaakt en gemarteld, door hun vleugels vast te spijkeren en er kaarsvet overheen te gieten. Hoe ziek ben je dan in je hoofd, weerloze dieren dit aandoen -:(-

Wat?!?
Verschrikkelijk. -:(-
Ja heel ziek. Dan heeft de opvoeding wel erg gefaald of er zit niet 1 werkende hersencel in.

Waarom mag je niet altijd je gedachten op Internet zetten, zonder mogelijke consequenties... Ik krijg namelijk maar één woord voor dit soort misdadigers en dat begint met een V en eindigt op uurpeleton.

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:33

Was mijn autosleutel al een paar dagen kwijt. Vanmorgen eindelijk gevonden.. laten we zeggen dat hij weer fris en schoon is :D

En wonder boven wonder werken de knopjes nog :')
Laatst bijgewerkt door JudithGigi op 23-03-25 11:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:34

Kleine wasjes, grote wasjes, hij lag in de wasmachine? :D

JudithGigi

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:34

Shenavallie schreef:

Jup _O-

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:36

Nu krijg ik het liedje niet meer uit mijn hoofd... :')

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:37

Shenavallie schreef:
Waarom mag je niet altijd je gedachten op Internet zetten, zonder mogelijke consequenties... Ik krijg namelijk maar één woord voor dit soort misdadigers en dat begint met een V en eindigt op uurpeleton.

Groot deel van de kinderen wordt tegenwoordig (en dat is al een tijdje gaande) opgevoed zonder respect voor mens, dier en natuur. Biefstuk komt uit een fabriek en empathie is nergens voor nodig.

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:38

Shenavallie schreef:
Nu krijg ik het liedje niet meer uit mijn hoofd... :')

Geen goede daad blijft onbestraft :D

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:39

:D

ogidni

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:40

JudithGigi schreef:
Shenavallie schreef:

Jup _O-

Oeps :D
Zou wel even het batterijtje "laten" vervangen, als die een optater gehad heeft en gaat lekken wordt je niet blij van

Shenavallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:43

ogidni schreef:
Shenavallie schreef:

Groot deel van de kinderen wordt tegenwoordig (en dat is al een tijdje gaande) opgevoed zonder respect voor mens, dier en natuur. Biefstuk komt uit een fabriek en empathie is nergens voor nodig.

Als dit kinderen zijn geweest (ik ken het nieuwsbericht zelf niet), dan zouden de ouders ook zwaar gestraft moeten worden. Laatst nog met een bezoeker en een collega over gehad en we waren het er alledrie over eens dat de ouders hierin betrokken moeten worden. Kinderen moeten volgens ons ook geen jeugdstraf meer krijgen, maar gewoon als volwassenen bestraft worden. Als je zulke erge dingen doet, mag je van mij in de Cecot belanden.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:49

Hahaha Shenavallie je bent lekker op dreef, leuk om zo de dag te starten met een glimlach!

Ik zou eergisteren naar Limburg gaan en gisteren weer terug naar huis, om mijn tante te bezoeken maar ze had afgezegd. Als het door had gegaan dan had ik gisteren ergens in de middag in deze metrolijn gezeten. Onbekend of ik dan ook precies in deze zou hebben gezeten want er gaan er 3 per uur en de toestellen zijn lang met meerdere coupe's, maar dan nog, het idee...
Dankjewel tante voor het afzeggen :=
https://nos.nl/artikel/2560787-politie- ... o-schiedam

Waarom maken mensen de wereld toch zo gewelddadig en onaangenaam...!

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:58

ogidni schreef:

100% mee eens.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 12:07

Groente komen ook uit de fabriek en niet van het land. 8)7

Behalve linker knie dik nu ook dikke enkel. Door het doorheen klappen. Okay rechter knie ook dik, maar die doet minder vervelend.

Soms vraag ik mij af wat voor zin leven heeft met zoveel pijn dagelijks.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 12:17

Nyaleti schreef:
Ik wil niet vervelend doen maar ehm, we hebben regen nodig :=
2 weken terug is het land gegierd en dat is nog steeds niet ingetrokken omdat het niet heeft geregend. Is ook precies een slecht stuk land en kan het niet sproeien..

Het heeft hier gisteren echt gehoosd voor een paar minuten, maar ook echt niet genoeg. Ik wil ook onderhand van de vrieskou af en af en toe ('s nachts) een bui erover, zodat het gras eens flink kan gaan groeien.

Mijn wasmand stond buiten met vuile was erin in die regenbui. Dat was wat minder. Wilde het net in de wasmachine gooien, maar die is nog aan het draaien.

Hoofdstel problemen zijn opgelost :D
Neusriem blijkt vooral wat stijf te zijn, dus dat komt ook wel goed.
Afbeelding

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 12:21

Knap paard. <3

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 13:32

Dankjewel! Ze is een pony, maar ik ben maar tien centimeter langer dan zij is, dus ze lijkt steevast groter op foto's die ik maak :')

Ik moet zo een nieuw bed gaan kopen, maar daar moet ook een nieuw matras bij en ik vind het altijd zo awkward om zo'n ding uit te proberen in de winkel :+

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 13:55

Voor mij is alles paard gezien ik klein ben. Alleen shetlander en welsh A zijn pony, maar op beide zou ik kunnen rijden betreffende lengte.

Alleen niet meer betreffende gewicht. :+

sonjim

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 14:17

Ik vraag me al langer af waar het heen gaat met al deze geweldsincidenten door jongeren.
Gelukkig hebben mijn kids wel geleerd dat melk niet uit een fabriek komt en dat je respect hebt voor de natuur met spontane ik ruim de natuur op acties als we wandelen.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 14:43

Afbeelding
Wel een echt zomer gevoel nu :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 15:28

Ik heb geen zin om met de honden te gaan wandelen want het overal zo druk in die eerste lenteweekends.

Gisteren in Duitsland boodschappen gaan en oef, had beter mijn nieuwe oordoppen meegenomen om te testen. Ik was meteen overprikkeld door de drukte en het lawaai. En dan heb je mensen die met bejaarde moeder + kar + (lege) buggy + loslopende peuter door de supermarkt rammen. Dat is echt zo NIET praktisch. Je komt er nergens voorbij, ze staan metersbreed voor de koelingen en om de een of andere reden moest ik steeds door een gang waar zij toevallig net ook dubbel geparkeerd stonden met die (lege) buggy en winkelkar.

paddington

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 15:37

Als ik op Zaterdag boodschappen ga doen in Duitsland zorg dat ik er heel vroeg ben
want anders krijg je idd van die uitdagingen in het gang pad. :')

Schuur_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 15:44

Ik ga normaal op een dinsdagochtend of heel laat in de avond doordeweeks maar dit was een bevlieging en ik heb het weer afgeleerd voor een jaar.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 15:47

Schuur_ schreef:
Ik ga normaal op een dinsdagochtend of heel laat in de avond doordeweeks maar dit was een bevlieging en ik heb het weer afgeleerd voor een jaar.

Ik wou net zeggen, wil je dood ofzo? Op zaterdag net over de grens in Duitsland. _O-