2 weken terug is het land gegierd en dat is nog steeds niet ingetrokken omdat het niet heeft geregend. Is ook precies een slecht stuk land en kan het niet sproeien..
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
DuoPenotti schreef:prompter schreef:Het gaat verder dan een ergernis: het nieuws dat er in een bunker vleermuizen bewust dood zijn gemaakt en gemarteld, door hun vleugels vast te spijkeren en er kaarsvet overheen te gieten. Hoe ziek ben je dan in je hoofd, weerloze dieren dit aandoen
Wat?!?
Verschrikkelijk.![]()
Ja heel ziek. Dan heeft de opvoeding wel erg gefaald of er zit niet 1 werkende hersencel in.
Shenavallie schreef:Waarom mag je niet altijd je gedachten op Internet zetten, zonder mogelijke consequenties... Ik krijg namelijk maar één woord voor dit soort misdadigers en dat begint met een V en eindigt op uurpeleton.
ogidni schreef:Shenavallie schreef:Waarom mag je niet altijd je gedachten op Internet zetten, zonder mogelijke consequenties... Ik krijg namelijk maar één woord voor dit soort misdadigers en dat begint met een V en eindigt op uurpeleton.
Groot deel van de kinderen wordt tegenwoordig (en dat is al een tijdje gaande) opgevoed zonder respect voor mens, dier en natuur. Biefstuk komt uit een fabriek en empathie is nergens voor nodig.
Nyaleti schreef:Ik wil niet vervelend doen maar ehm, we hebben regen nodig![]()
2 weken terug is het land gegierd en dat is nog steeds niet ingetrokken omdat het niet heeft geregend. Is ook precies een slecht stuk land en kan het niet sproeien..