Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
pien_2010 schreef:Dit inderdaad, volg je hart want dat klopt *zweef zweef*Outofthewood, het is niet belangrijk wat wij goed vinden of doen. Het is belangrijk wat jij goed vindt en waar jij je goed bij voelt. Als jij "red flags" voelt, bespreek dat dan. Als het voor jou goed voelt dan is het goed.
pien_2010 schreef:Outofthewood, het is niet belangrijk wat wij goed vinden of doen. Het is belangrijk wat jij goed vindt en waar jij je goed bij voelt. Als jij "red flags" voelt, bespreek dat dan. Als het voor jou goed voelt dan is het goed.
F_Orumster schreef:Ik zou denk ik meer struikelen over de opmerking dat hij minder wil daten. Hoe bedoelt hij deze?
Peelie schreef:Nou dat inderdaad, het 'moet' vooral gelijkwaardig opgaan. Maar nogmaals, dat is mijn mening/ervaring.Daar ben ik het ook wel een beetje mee eens Ailill, dat hangt samen met actief daten. En dan bedoel ik elkaar echt zien.
Dat veranderd ook weer als je gaat samen wonen en je een langdurige relatie hebt.
listiglistje schreef:Nou ik dus ook, was echt 'mijn' plekje. Nu ik die zeer waarschijnlijk terug krijg, maakt het het allemaal ook wat makkelijker, beide blij mee!Ik vond dat een leuk en knus huisjeik hoop het voor je!
Latten is ideaal vind ik zelflat al 6 jaar inmiddels...
Benzz schreef:Het gekke is dat we al ruim 2 jaar zo goed als samenwoonden, van zaterdag tot donderdag. Blijkbaar toch beide behoefte aan die kleine 'break', van letterlijk 24 uur. Al is het ook wel het idee van (g)een eigen plekje hebben, dus dit voelt voor beide goed.Jeetje Ailill, al snap ik het wel. Samenwonen is best heftig en intensief. Sterkte!
Btw liever bellen dan appen: ik snap dat zo goed. Ik haat dat getyp, vooral omdat het vaak nergens over gaat en je hoort de toon niet. Ik ben een praktische apper, geen gezellig kletsen apper.
Suzanne F. schreef:Haha, ja jij en ik hadden het al over 'onze' regio, gek hoe je dat toch gaat missen. Terwijl ik ook gek ben op die omgeving hoor.Mocht ik ooit een relatie krijgen dan wil ik ook latten. Ik hecht erg aan mijn eigen plekje en stukje voor mezelf. Knap dat je het zo inziet en deelt Ailill en wat fijn dat je misschien je oude huisje terug kan krijgen. Het was ook een lief plekje en ik snap dat je deze omgeving mist.Jullie kunnen er goed over praten dus?
F_Orumster schreef:Wat een interessante ontdekkingstocht samen. Misschien even met hem meekijken naar zijn profiel? Of opereren jullie niet via een app? Doet me erg denken aan dit filmpje https://youtu.be/Uun055eC178
F_Orumster schreef:Wat een interessante ontdekkingstocht samen. Misschien even met hem meekijken naar zijn profiel? Of opereren jullie niet via een app? Doet me erg denken aan dit filmpje https://youtu.be/Uun055eC178