Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 00:55

Appeltje_1 schreef:
Pijn aan beugel, wanneer is het over en kan ik er gewoon mee leven -O-

Wacht maar totdat je een ander draadje krijgt :')
(Over)morgen gaat het vast weer minder pijn doen, probeer zachte dingen te eten en afleiding te zoeken :j
Anders zou ik echt pijnstillers gaan nemen als het lukt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 01:00

Zebrastreep schreef:
Rustig blijven [***] ik ben echt de grootste schijterd als het gaat om pijn en mijn pijngrens ligt vrij laag en soms wordt ik echt misselijk van de simpelste dingetjes als ik daar teveel over na ga denken.

Maar een PCR test vindt zelfs ik echt meevallen nu! De afgelopen 3 weken ben ik welke week heen geweest voor een test na 2x een positieve zelftest en vorige week voor een controle omdat er een corona uitbraak is op mijn werk.

Natuurlijk ligt het ook aan de tester , maar geef aan dat je het heel spannend vindt! En ik zeg altijd dat ik weinig ruimte heb achter in mijn neus. Hoofd zo ver mogelijk omhoog houden en wenkbrauwen heel ver optrekken mocht je ooit wel in de neus moeten. Ze geven ook wel tips als ze je keel gaan testen. De keelswab vindt ik het minst erge ik had de laatste keer iemand die werd ingewerkt en die deed het echt zo voorzichtig dat ik het amper gevoeld heb.

Ik hoef gelukkig niet in mijn neus! Het is niet dat ik bang ben voor de pijn maar ik ben bang voor herbelevingen. Dan dissocieer ik en dan zie ik op de terugweg rode stoplichten over het hoofd enzo, schijnt gevaarlijk te zijn :+
Alles wat mijn ademhaling ook maar minimaal belemmert is een trigger. Tandarts gaat nu na 5 jaar min of meer goed, als hij luistert als het even niet gaat. Vandaar dat ik hoop dat in de keel goed gaat :)

Caira

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd? #8

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 05:48

Als je een goede hebt is het gedaan voor je het door hebt Sushi.

Mijn kind, lag in haar eigen bed naast me, mopper de mopper, om 04.00 bij mij in bed gehesen en gelijk weer in slaap, zij wel ja…

Caira

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 06:40

-O- -O- -O- -O- Jippie

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 07:37

Succes vandaag [***]. Je kan dit!

Ik moet zo naar de fysio / manueel therapeut voor mijn schouder en ik vrees er voor. Meestal is de pijn na die tijd niet mild. :=

Maar behalve de pijn bij; lopen, draaien in bed, liggen, op m’n elleboog leunen, jas aan doen, rugtas aan doen, sporten en soms gewoon zomaar… zit mijn rug natuurlijk ook hartstikke vast want ja er lag een paardenhoofd op. := Hopelijk krijgt hij het los.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 09:32

Ggd mens wilde toch in mijn neus testen. Dat was niet de afspraak. Kan nou niemand naar me luisteren -:(-
Alleen keel deed ze pas toen ik zei dat ik anders weg zou gaan en dat was ook nog niet voldoende, pas toen ik zei dat ik anders nu direct uit quarantaine zou gaan kon het

Dropneus95

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 09:41

Ik ben gister naar de fysio geweest voor mijn rug. Toen ik naar bed ging was er niks aan de hand. Ik werd vanochtend wakker met zo veel pijn aan mijn rug dat ik amper kan lopen of zitten..

Fysio maar weer gebeld, maar kan komen door de behandeling zei ze. Ik moest vandaag en morgen maar even afwachten en pijnstillers nemen..

Ik vind het zo gek dat ik 2 weken geleden na een volleybal wedstrijd ook zo veel pijn had de volgende dag terwijl er savonds niks aan de hand was. Toen heb ik maandag de fysio gebeld en kon ik gelijk komen. Nog 2 dagen last gehad en de rest van de week viel het mee. Nu gister een fysio behandeling en een half uurtje paard gereden en ik kan wel janken nu. En mijn pijngrens is echt wel hoog.

Eapy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 09:49

[***] schreef:
Ggd mens wilde toch in mijn neus testen. Dat was niet de afspraak. Kan nou niemand naar me luisteren -:(-
Alleen keel deed ze pas toen ik zei dat ik anders weg zou gaan en dat was ook nog niet voldoende, pas toen ik zei dat ik anders nu direct uit quarantaine zou gaan kon het

Wat een nare situatie voor je. Als je zo bang bent, is het dan niet handiger om voor zulke dingen naar je huisarts te gaan? Ik lees dat je op afspraak bij je eigen huisarts ook een PCR test kunt laten afnemen. Dat geeft je misschien iets meer vertrouwen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 09:55

Eapy schreef:
[***] schreef:

Wat een nare situatie voor je. Als je zo bang bent, is het dan niet handiger om voor zulke dingen naar je huisarts te gaan? Ik lees dat je op afspraak bij je eigen huisarts ook een PCR test kunt laten afnemen. Dat geeft je misschien iets meer vertrouwen.

Mijn huisarts zit aan de andere kant van Nederland. Ik sta hier al 4 jaar op de wachtlijst en heb er nog steeds geen.
Ik ben niet bang voor de test, maar alles wat mijn ademhaling enigszins belemmert zorgt voor herbelevingen.
Maar ik maak geen afspraak meer om te testen, dit was de eerste en laatste keer. Het was al een gigantische drempel en nu nog meer

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 10:19

Waarom zijn kinderen tegenwoordig zo ontzettend slecht opgevoed… echt waar, de trein, en zeker de stiltecoupé is geen speeltuin/plek om verstoppertje te spelen.. ouders kijken alleen maar toe

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 10:20

[***] schreef:
Mijn huisarts zit aan de andere kant van Nederland. Ik sta hier al 4 jaar op de wachtlijst en heb er nog steeds geen.
Ik ben niet bang voor de test, maar alles wat mijn ademhaling enigszins belemmert zorgt voor herbelevingen.
Maar ik maak geen afspraak meer om te testen, dit was de eerste en laatste keer. Het was al een gigantische drempel en nu nog meer

:knuffel:

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 10:20

Heb cursus, dacht lekker met de auto te gaan. Ik sta al een uur muurvast. |o |o

Kana

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 10:21

[***] schreef:

Je kunt je zorgverzekeraar bellen en vragen om te helpen met het vinden van een HA, zij zullen dan actief meekijken en artsen benaderen.

Zo heb ik het ook ooit geregeld toen ik overal werd afgewezen na een verhuizing.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 10:22

Kana schreef:
[***] schreef:

Je kunt je zorgverzekeraar bellen en vragen om te helpen met het vinden van een HA, zij zullen dan actief meekijken en artsen benaderen.

Zo heb ik het ook ooit geregeld toen ik overal werd afgewezen na een verhuizing.

Doe ik inderdaad ieder jaar 2x. Er is nog steeds geen plek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 10:23

Dat ik nog contact met één iemand heb die eventueel mee kan/wil naar het concert, maar ze had me direct haar nummer gegeven want krijgt geen meldingen op Messenger. Prima dus ik geappt. Nu paar keer geappt, zegt ze gisteren sorry dat het zo lang duurt voor ik reageer ik ben niet zo van het appen :') nou hele geruststelling om met iemand dan evt wat af te spreken maar constant te wachten op diens reactie, alsof ik nog niet gestresst genoeg ben voor het hele concert en alles wat daaraan onbekend is voor mij.
Nu zouden we vanmiddag even kennismaken om half 1. Heb ik een voorstel gedaan waar we afspreken, weer stil, het is met 3 uurtjes al ik heb een beetje duidelijkheid nodig maar ze reageert dus weer niet. Geen idee wat ik moet doen ik merk dat het me onrust oplevert en in de weg staat van het enthousiaste gevoel richting het concert. Wil me er gewoon op kunnen verheugen ipv me druk te maken om andere mensen maar aan de andere kant wil ik het liefst ook niet alleen :')

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 10:52

Enorme stress om geld voor mijn stedentrip naar Kopenhagen. Ik heb het gewoon, maar het is zo veel en ik gun het mezelf gewoon niet.

Continu klagend schuldgevoel dat ik voor zo veel geld op vakantie ga terwijl het huis nog steeds niet af is.. terwijl iedereen om me heen zegt dat ik die vakantie wel verdiend heb na de afgelopen tijd. Maar nee, alleen maar continu stress en schuldgevoel..

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:04

Oke, is goed. Afbeelding

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:07

Klein beetje extra reistijd maar :+

--

Ik wordt gek van de vreemde blaasjes op mijn hand. Gelukkig kan ik morgen naar de huisarts toe en nu maar niet hopen dat mijn lijf morgen denkt ach we hebben toch corona :') al heb ik wel wat zalfjes ik wil graag weten wat het is..

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:08

Aan de Privacy verklaring hier op bokt die bij iedere pagina te voorschijn komt :D

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:09

Sky_As schreef:
Aan de Privacy verklaring hier op bokt die bij iedere pagina te voorschijn komt :D

Oh dan ben ik niet de enige! Ik had een snelkoppeling gemaakt op mijn telefoon maar kreeg ook elke keer de melding in beeld.

Cynn
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:27

Lamlendig voelen, gisteren op de valreep voor alle maatregelen eraf gaan, positief op Corona getest. Paar weken geleden al stevige griep gehad, toen bleef ik negatief. Maar nu dus weer ziek. Wel klaar mee.

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:27

Ik zit voor het eerst sinds tijden weer in de trein. Gelijk weer een mevrouw die op de luidspreker belt. Echt, pleur op!

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:31

Flying_Angel schreef:
Ik zit voor het eerst sinds tijden weer in de trein. Gelijk weer een mevrouw die op de luidspreker belt. Echt, pleur op!

En nu twee mensen naast me die lekker energiedrank nemen om half 11, proost! %)

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:31

Zebrastreep schreef:
Sky_As schreef:

Oh dan ben ik niet de enige! Ik had een snelkoppeling gemaakt op mijn telefoon maar kreeg ook elke keer de melding in beeld.

Ik had het in Internet Explorer net steeds, maar in Firefox niet!

tirzasarah10

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-02-22 11:34

Ik heb een leuk paard zien staan maar heb dan weer niet de ballen om te bellen.