Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 20:21

Mensen kunnen ook weleens andersom denken!
Dat jij als chauffeur mensen in je auto krijgt waarvan je maar moet afwachten of ze gevaccineerd zijn oid dus die mondkapjes snap ik wel.
Via het kantoor zijn de ontheffingen geregeld daarvoor.

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 20:44

MarlindeRooz schreef:
Helemaal verdrietig van de tweedeling die ontstaat door die QR-codes. -O-

Ik ook, de menselijkheid is ver te zoeken (van beide kanten!)

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 20:57

Ik erger me dat er tig corona topics zijn waar je het kunt hebben over de maatregelen. Laat dat hier aub geen discussie worden.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-21 20:59

Mensen die me op gelezen laten staan op marktplaats.

Wil je nou wat verkopen of niet :+

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 21:06

DuoPenotti schreef:
Ik erger me dat er tig corona topics zijn waar je het kunt hebben over de maatregelen. Laat dat hier aub geen discussie worden.

Laat mij me lekker ergeren.

Adjepatatje8

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 21:16

xPabloBokt schreef:
Mensen die me op gelezen laten staan op marktplaats.

Wil je nou wat verkopen of niet :+

Oeff...

Nog zo een: Niet komen opdagen, als er een afspraak is gemaakt {:)-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 21:23

Mijn bovenburen, die al bijna 4 uur lang aan het timmeren zijn. Mijn hoofd bonkt inmiddels, ik wil slapen na een zware schooldag!
Nu voel ik me zo ellendig dat ik niet eens kan eten, dus dat heb ik ook voor niks gehaald. Morgen weer 3.5 uur in het ov plus nog een paar uur op school, en ik kan het niet gekoeld meenemen. Ik ben hier pas weer over 2.5-4 weken.
Dus: ik kan mijn vanmiddag gekochte eten lekker in de prullenbak gooien.

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 21:31

DuoPenotti schreef:

+1 Maar snap ook wel dat Marlinde graag haar ergernis wil uiten. Maar ben bang dat dit dan weer zo'n welles/nietus gedoe wordt. :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 21:36

Gelukkig viel dat reuze mee en blijken we in dit topic volwassen genoeg te zijn om er op een normale manier op te reageren :+

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 21:41

[***] schreef:
Gelukkig viel dat reuze mee en blijken we in dit topic volwassen genoeg te zijn om er op een normale manier op te reageren :+

Nietes!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 21:46

Niobe schreef:
[***] schreef:

Nietes!!!!!

*\o/*

Arethe

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 21:59

Dat mensen zo egoïstisch zijn soms..
Mijn paard is in een sloot gevallen deze avond met mijn medeberijdster, de ander heeft op de weg staan seinen en roepen om hulp en iedereen reed door of stopte om te gaan filmen/foto’s te maken.. -:(-

Hij lijkt er goed vanaf gekomen te zijn en zij heeft niets. Morgen check van de dierenarts en de brandweer maar even een taart brengen om te bedanken voor hun hulp.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 22:16

Arethe schreef:
Mijn paard is in een sloot gevallen deze avond met mijn medeberijdster, de ander heeft op de weg staan seinen en roepen om hulp en iedereen reed door of stopte om te gaan filmen/foto’s te maken.. -:(-

Hij lijkt er goed vanaf gekomen te zijn en zij heeft niets. Morgen check van de dierenarts en de brandweer maar even een taart brengen om te bedanken voor hun hulp.

Fijn dat het goed is afgelopen! Flink schrikken wel dan jeetje.
Snap sowieso niet waarom mensen videos en foto's gaan maken als er letterlijk mensen hulp nodig hebben, ze hebben die telefoon al in de klauwen dus waarom niet gelijk 112 bellen ofzoiets :roll:

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 22:19

Niobe schreef:
[***] schreef:

Nietes!!!!!

:')

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 22:22

Wow heftig Arethe

Gelukkig goed afgelopen

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 22:25

Massamoord in mn aquarium, gaan elke dag wel 1 of 2 vissen dood, maar waarom??? De waardes kloppen gewoon. Heb voor de zekerheid water ververst, maar het blijft gebeuren :( . Ben echt bang dat er een of andere ziekte in zit...

LuckyLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 22:32

Lees alle ergernissen en bedenk me dat die van mij vandaag toch best mee vallen.

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 22:35

Arethe schreef:

-:(- wat zijn mensen toch soms egoïstische wezens

Anoeska27

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 22:38

iirrssjjee schreef:
Massamoord in mn aquarium, gaan elke dag wel 1 of 2 vissen dood, maar waarom??? De waardes kloppen gewoon. Heb voor de zekerheid water ververst, maar het blijft gebeuren :( . Ben echt bang dat er een of andere ziekte in zit...

Dat heb ik jaren geleden ook gehad en toen heb ik er een camera op gezet. Toen bleek dat 1 van de vissen net zo lang op de andere vissen inbeukte tot ze dood gingen.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 22:42

Die demonstranten op tv ik wordt een beetje moe van dat soort mensen... Genoeg TV en internet voor vandaag.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-21 22:45

Dat ik morgen mijn stagebegeleider moet gaan bellen en daarna naar stage toe moet om te gaan vertellen dat ik ga stoppen omdat het te stressvol is nu met alles wat er privé speelt..

Ik weet dat hij het 100% gaat begrijpen maar dat maakt het nog moeilijker.

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:03

Dat ik zo ontzettend moest huilen door het overlijden van Geert zijn kat 8)7 , vond het zo zo zielig en vond de katten posts altijd zo leuk en de katten natuurlijk ook!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:07

xPabloBokt schreef:
Dat ik morgen mijn stagebegeleider moet gaan bellen en daarna naar stage toe moet om te gaan vertellen dat ik ga stoppen omdat het te stressvol is nu met alles wat er privé speelt..

Ik weet dat hij het 100% gaat begrijpen maar dat maakt het nog moeilijker.

Ik ben trots op je dat je voor jezelf kiest nu. Hoe dubbel ook :knuffel:

Ik had vandaag een soesje gegeten op de groep en een van de jongens zei; nee die moet je niet eten je wordt dan nog dikker. En uitgelegd dat dat niet aardig is om te zeggen en dat het best pijn kan doen maar het zelf nu maar weglachen. Maarja, dan kijk je in de spiegel en komen die woorden verdomd hard binnen.

Kookaburra

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:12

Arethe schreef:

Wat fijn dat het ondanks alles, met paard en ruiter goed lijkt te gaan. Pfoeh, wat een schrik!

En ik keur het filmen/foto's absoluut niet goed. Bij incidenten ben ik van het motto: 'als ik niet kan helpen, loop ik door!'. Maar helaas is het wel een veelvoorkomend fenomeen dat mensen gaan filmen :(:) Je voelt je als 'slachtoffer' dan zo zo kwetsbaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 23:15

Het heeft natuurlijk geen zin als 100 mensen gaan staan filmen, maar beelden kunnen zeker wel nuttig zijn. Helaas worden ze op social media geplaatst in plaats van gedeeld met de hulpdiensten.

Bij het monstertruck drama in Haaksbergen hebben beelden van bezoekers bijvoorbeeld geholpen.