Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arethe schreef:Dat mensen zo egoïstisch zijn soms..
Mijn paard is in een sloot gevallen deze avond met mijn medeberijdster, de ander heeft op de weg staan seinen en roepen om hulp en iedereen reed door of stopte om te gaan filmen/foto’s te maken..![]()
Hij lijkt er goed vanaf gekomen te zijn en zij heeft niets. Morgen check van de dierenarts en de brandweer maar even een taart brengen om te bedanken voor hun hulp.
Mijn paard is in een sloot gevallen deze avond met mijn medeberijdster, de ander heeft op de weg staan seinen en roepen om hulp en iedereen reed door of stopte om te gaan filmen/foto’s te maken..![]()
Hij lijkt er goed vanaf gekomen te zijn en zij heeft niets. Morgen check van de dierenarts en de brandweer maar even een taart brengen om te bedanken voor hun hulp.
iirrssjjee schreef:Massamoord in mn aquarium, gaan elke dag wel 1 of 2 vissen dood, maar waarom??? De waardes kloppen gewoon. Heb voor de zekerheid water ververst, maar het blijft gebeuren. Ben echt bang dat er een of andere ziekte in zit...
xPabloBokt schreef:Dat ik morgen mijn stagebegeleider moet gaan bellen en daarna naar stage toe moet om te gaan vertellen dat ik ga stoppen omdat het te stressvol is nu met alles wat er privé speelt..
Ik weet dat hij het 100% gaat begrijpen maar dat maakt het nog moeilijker.