Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mars schreef:Allemachtig![]()
En zijn dat dan LED kinderen, Halogeen of ouderwetse Gloeikopjes?
Mars schreef:Tja er is natuurlijk geen therapeut die tegen een roze wolk moeke gaat vertellen dat haar kind zeer doorsnee is en geen bijzondere eigenschappen of talenten toont. (wat niet heel gek is als het om een baby gaat)
Mars schreef:Precies
Hebben jullie trouwens de BOOS docu van Tim Hofman gezien over euthanasie? Het ging oa over een vrouw van 25 die ongeneeselijk ziek was door Lupus en bezig was met euthanasie. Maar in de tussentijd wilde ze toch nog graag een kind, dus ja hoor... zwanger.
En een aantal maanden later is ze komen te overlijden, ik vond die keuze voor een kind zo vreselijk egoistisch... Zéker naar het kindje toe.
Hier is de docu te zien:
[ Video ]
Mars schreef:Precies
Hebben jullie trouwens de BOOS docu van Tim Hofman gezien over euthanasie? Het ging oa over een vrouw van 25 die ongeneeselijk ziek was door Lupus en bezig was met euthanasie. Maar in de tussentijd wilde ze toch nog graag een kind, dus ja hoor... zwanger.
En een aantal maanden later is ze komen te overlijden, ik vond die keuze voor een kind zo vreselijk egoistisch... Zéker naar het kindje toe.
Hier is de docu te zien:
[ Video ]
Ceffyl schreef:Genoeg vrouwen die met een donor een kind krijgen die dan ook de vader niet kent. Nu heeft die man in ieder geval een kind van de vrouw waar hij van hield, ik kan daar ergens toch wel begrip voor opbrengen.
Magrathea schreef:Dan zou ik juist net erna gaan en hopen dat de gynaecologen zó klaar zijn met baby's eruit trekken dat ze een zucht van verlichting slaken als jouw mededeling is: "ik wil er een knoop in laten leggen" in plaats van "ik wil graag mijn 20-wekenecho in full-colour HD, interactieve 3D, live gestreamd naar ouders en schoonouders, dus óók compatibel met een Blackberry uit het jaar 1830, met het geslacht van het kind geblurd, de Imperial March eronder en een CGI T-rex."Je zou evengoed even kunnen bellen, al is het zodat je weet wanneer je wél terecht kan. Al schijnt er een covid babyboom te komen dus dan heeft gynaecologie het misschien juist wel weer druk