Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 14:26

Mkango schreef:
Sorry, zelfs de post ligt hier stil. Y;( Ik wilde een tray van mijn zo geliefde Milo bestellen, maar dat feest ging ook niet door. |(

Zelfs de post? Tjonge :wow:

DiscoDipp

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 14:31

@Mkango: ik moet hier we echt nog steeds heel erg om lachen :') Zo lekker eerlijk geschreven!

Mkango schreef:
Soort chocolademelkpoeder, maar met malt erin en niet zo heel zoet, die vooral op het zuidelijk halfrond en enkele Aziatische landen erg populair is... en waarvan ik dus vijf scheppen in een mok gooi, die verder vul met havermelk, waarna ik de poeder eruit lepel, meer poeder erin gooi, dat eruit lepel etc. tot de mok leeg is. :')

LukieBradley

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 15:26

2 uur te vroeg op werk dankzij de baas _O- maar wel de zelfde eindtijd 8)7

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 21:17

Aan alle mensen die zo vreemd naar me keken omdat ik geruststellend tegen mijn hond praat :Y) Ja hee, jullie lopen ineens massaal allemaal op straat sinds Corona (& de zomertijd...).

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 21:18

xDenies schreef:
Aan alle mensen die zo vreemd naar me keken omdat ik geruststellend tegen mijn hond praat :Y) Ja hee, jullie lopen ineens massaal allemaal op straat sinds Corona (& de zomertijd...).

Die deel ik ook :Y)

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 21:37

Mensen die het woord social distancing niet snappen en nu doodleuk een mini huisfeest/housewarming aan het geven zijn

Flying_Angel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 21:59

Dat er nu nog kleine kinderen buiten spelen en herrie maken :\

CupCakes_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 22:01

Aan het feit dat mijn broertje van 13 nu nog moet gaan douchen en ik met hoofdpijn op bed lig. Dat douchen gaat altijd gepaard met veel herrie.
Dag nummer 8 met hoofdpijn, hoezeee *\o/*

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 22:12

Jeetje wat is die laat op nog... op die leeftijd moest ik uiterlijk half 10 op bed liggen.
Sterkte met je hoofdpijn.

fohadie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 22:43

Aan mijn schoonmoeder. Ze woont in Tilburg, heeft een zwakke gezondheid. We zeggen gekscherend wel eens dat ze met ducttape aanelkaar geplakt zit en lijkt niet helemaal te begrijpen dat ze niet voor haar lol binnen zit. Zo wilde ze vorige week lekker shoppen en nieuwe zomerkleding kopen. Gelukkig heeft mijn man haar kunnen overhalen dat die zomerkleding heus wel even kan wachten. Althans, ze zei dat ze toch maar thuis bleef, maar ik vertrouw haar totaal niet. Verteld ze van de week doodleuk dat ze met haar jongste zus gezellig in drie winkels boodschappen heeft gedaan, want ja, anders zit ze toch maar zo alleen thuis. Maar ze heeft wel aan de maatregelen gehouden. Let wel: Ze hoeft helemaal geen boodschappen te doen, de buurvrouw wil haar met alle liefde helpen.

En nu klagen dat ze hoofdpijn heeft, koorts heeft en zich totaal niet lekker voelt. |o 8)7 Ze snapt na 100x zeggen dat ze voorzichtig moet zijn nog steeds niet dat ze het niet overleefd als ze Corona krijgt... Echt, die gaan ze niet meer proberen te beademen, das dan einde oefening. Dan zou je toch zeggen dat je beter op jezelf let?

Nu echt hopen en duimen dat het iets onschuldigs is.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 06:40

Mijn slaapritme en zomertijd -O- , normaal op werkdagen om 5 uur wakker en dan omdraaien tot half 7 . Nu 6 uur wakker en omdraaien kan niet meer -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 08:41

Aan het feit dat m'n pil ineens verdwenen is (de anticonceptie). Geen idee waar die heen gegaan is. Heel bijzonder. Waar zou jij je verstoppen als je een strip met pillen was?

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 09:00

Marije_1997 schreef:
Aan het feit dat m'n pil ineens verdwenen is (de anticonceptie). Geen idee waar die heen gegaan is. Heel bijzonder. Waar zou jij je verstoppen als je een strip met pillen was?

Achter/onder badkamerkastje of gootsteen. Vonden die van mij altijd tip en het liefst in een hoekje

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 09:28

Anke98 schreef:
Marije_1997 schreef:

Achter/onder badkamerkastje of gootsteen. Vonden die van mij altijd tip en het liefst in een hoekje

Bewaar et op m'n slaapkamer. Had et op een kastje gelegd, zo van dan vergeet ik het niet. Maar die is foetsie. Ben bang dat ik het toch perongeluk bij et vuilnis heb gegooid. Ach ja, vrijdag maar met de nieuwe beginnen hahaha

Edit, hij lag onder m'n printer. Hoe dan als ik em er naast heb gelegd hahaha. Gelukkig was ik al bijna door de strip heen.

Bloemetje75

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:37

Mensen die tussen ons huis en onze auto doorwandelen, er is een meter ruimte, loop gewoon op straat waar je alle ruimte hebt en toch geen verkeer is.

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:54

Dat ik met 3 grote klussen in en om huis tegelijk bezig ben maar niet gewoon eerst op 1 kan focussen en afmaken.

Af en toe twijfel ik of ik ADD heb. :\

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 10:56

Rawr schreef:
Dat ik met 3 grote klussen in en om huis tegelijk bezig ben maar niet gewoon eerst op 1 kan focussen en afmaken.

Af en toe twijfel ik of ik ADD heb. :

Ik doe elke dag exact het zelfde. 100 dingen tegelijk, maar kan nooit 1 ding 100% voor inzetten hahaha. En ik heb wel ADD.

AmyII

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 11:41

Aan dat ik alle opdrachten voor mijn opleiding moet afschrijven en dat al het lesmateriaal voor mijn eigen studenten omgezet moet worden naar digitaal lesgeven...
Er komt niks uit mijn handen... help?

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 11:44

Rawr schreef:

Af en toe twijfel ik of ik ADD heb. :

Ik heb adhd en kan dat wel haha. Maar vergt wel zelfdiscipline.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 11:52

De belabberde essayvragen die mijn docenten hebben opgesteld. :roll: Het is een MA-programma nota bene, geen inleidend bachelorcollege (waar op mijn opleiding toen studenten die aangaven méér te willen dan aangeboden werd, daarin vooral aangemoedigd en ondersteund werden). Als ik in mijn BA voor een paper van 3000 woorden aan was gekomen met "In hoeverre bracht kolonialisme een einde aan slavernij?" was dat bij de eerste bespreking al afgeschoten om meerdere redenen, en hier staat dat doodleuk in de lijst. |o Nu is het wel de bedoeling dat we zelf verder afbakenen, maar dan nog is het veel te breed om in 3000 woorden uit te kunnen werken op het niveau dat je in een master verwacht, laat staan dat de beantwoording ervan ondersteund kan worden met voldoende primaire bronnen, wat je óók in een master zou verwachten. Het enige wat we hier kunnen doen is wat secundaire literatuur een beetje samenvatten en op een hoop flikkeren.

Knudd

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:19

Huisbaas die onaangekondigd door het huis is gebanjerd. Mens, blijf weg. Als je je post wil, stuur een appje en ik leg het wel achter in de schuur :roll:

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:23

Dat mijn school niet kan kiezen hoe de fiets ze willen werken. De een werkt met teams de ander moeten we appen dat we mee doen. En weer een ander mailt ons gewoon dat we ..... af moeten hebben. Echt maak een keus dit is te verwarrend.

Wijsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:54

Mevrouw net in de Kruidvat. Iedereen houdt zich keurig aan de looproute, en wacht op gepaste afstand als de persoon voor je als die even wat langer stilstaat om iets te pakken. Komt een vrouw van een jaar of 60 langs mij en langs het oude echtpaar voor mij gelopen. Lacht om haar eigen domheid terwijl ze "oeps, ik ben mijn mandje vergeten, nou ja" roept. Op mijn "en afstand houden is ook erg moeilijk is het niet?" kijkt ze me alleen maar dom aan terwijl ze nog 3 mensen rakelings passeert.

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 12:58

Wijsje schreef:
Mevrouw net in de Kruidvat. Iedereen houdt zich keurig aan de looproute, en wacht op gepaste afstand als de persoon voor je als die even wat langer stilstaat om iets te pakken. Komt een vrouw van een jaar of 60 langs mij en langs het oude echtpaar voor mij gelopen. Lacht om haar eigen domheid terwijl ze "oeps, ik ben mijn mandje vergeten, nou ja" roept. Op mijn "en afstand houden is ook erg moeilijk is het niet?" kijkt ze me alleen maar dom aan terwijl ze nog 3 mensen rakelings passeert.

Zulke mensen zou je gelijk weer de winkel uit moeten sturen...

Hoorde van m'n vader dat m'n oma ook al moeilijk begon te doen omdat ze een wagentje moest pakken in de supermarkt. Wat is het toch met ouderen...

_kajo_

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-20 13:11

Dat mijn mobiele nummer is doorgegeven aan ouders van de school waar ik werk. Ik kan thuis prima de mail lezen dus dat blijven we gewoon gebruiken. Jammer dat appen nu eenmaal veel makkelijker is. Ik werk de laatste tijd al dik 50 uur ipv 28 dus zit niet te wachten op appjes 's avonds laat.