Mkango schreef:Sorry, zelfs de post ligt hier stil.Ik wilde een tray van mijn zo geliefde Milo bestellen, maar dat feest ging ook niet door.
Zelfs de post? Tjonge

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Sorry, zelfs de post ligt hier stil.Ik wilde een tray van mijn zo geliefde Milo bestellen, maar dat feest ging ook niet door.
Mkango schreef:Soort chocolademelkpoeder, maar met malt erin en niet zo heel zoet, die vooral op het zuidelijk halfrond en enkele Aziatische landen erg populair is... en waarvan ik dus vijf scheppen in een mok gooi, die verder vul met havermelk, waarna ik de poeder eruit lepel, meer poeder erin gooi, dat eruit lepel etc. tot de mok leeg is.![]()
Anke98 schreef:Marije_1997 schreef:Aan het feit dat m'n pil ineens verdwenen is (de anticonceptie). Geen idee waar die heen gegaan is. Heel bijzonder. Waar zou jij je verstoppen als je een strip met pillen was?
Achter/onder badkamerkastje of gootsteen. Vonden die van mij altijd tip en het liefst in een hoekje
Wijsje schreef:Mevrouw net in de Kruidvat. Iedereen houdt zich keurig aan de looproute, en wacht op gepaste afstand als de persoon voor je als die even wat langer stilstaat om iets te pakken. Komt een vrouw van een jaar of 60 langs mij en langs het oude echtpaar voor mij gelopen. Lacht om haar eigen domheid terwijl ze "oeps, ik ben mijn mandje vergeten, nou ja" roept. Op mijn "en afstand houden is ook erg moeilijk is het niet?" kijkt ze me alleen maar dom aan terwijl ze nog 3 mensen rakelings passeert.