Rare mensen op marktplaats deel 8

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

_Mir

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-21 18:39

Banyu schreef:
_Mir schreef:
Ik heb via mp schoenen gekocht die ze op zou sturen. Nu gaat het contact heel moeizaam ze reageert steeds heel laat. Ze heeft ze opgestuurd naar een DHL punt, maar ik heb helemaal geen mail of t t code... hoe weet ik nou waar en wanneer ik ze op kan halen en wat heb ik dan als bewijs?

Ik heb dit laatste tijd ook met dhl. Krijg wel mail s het op het afhaal punt ligt. Maar de verkoper kan je altijd vragen om de tracecode natuurlijk.

Pakket net opgehaald was dus toch netjes verstuurd. Ik kreeg helemaal geen mail van DHL. Waarom vragen ze dan om een mail adres in te vullen ik vind dit echt slordig.

Andersom heb ik het ook meegemaakt. Iets verkocht en de koper kreeg ook niks, heb haar dus zelf de code gestuurd. Echt slecht van dhl

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 18:03

Oke, ik krijg dat bed aan de straatstenen niet kwijt.. Dus mocht er iemand hier interesse hebben, als je het deze week kan ophalen krijg je het mee voor de spotgoedkope prijs van 50 euro!

Zwart rond 2p bed - incl. ronde nachttafeltjes - blauwe ledlampjes in het hoofdbord.
Matras = 1.60 x 2.00m. Met of zonder, kies je zelf :) Heeft zijn beste tijd gehad maar kan nog een rondje mee.
Foto van op internet want bed is reeds gedemonteerd en klaar voor ophaling.
2 lattenbodems --> 1 is volledig in orde, bij de andere ontbreekt er 1 plank en zijn er 2 gekrakt.

Bed is in goede staat!

Ophalen te Bornem.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

iirrssjjee

Re: Rare mensen op marktplaats deel 8

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 18:18

Zo jammer dat we er geen plek voor hebben.... En mijn man heeft ook vaak rugproblemen.... Hoop dat een andere bokker er blij mee is!

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 18:54

iirrssjjee schreef:
Zo jammer dat we er geen plek voor hebben.... En mijn man heeft ook vaak rugproblemen.... Hoop dat een andere bokker er blij mee is!

Ondertussen ben ik er wel zeker van dat de rugpijn niet aan het bed ligt, vriend zit momenteel thuis met zijn rug en we hebben de boxspring nu een kleine maand staan. Maar, hij geraakt met zijn rugpijn wel veel makkelijker in/uit de boxspring dan in/uit het lage bed :D

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:14

Tsja ik denk dat je her eerder op gratis ophalen moet zetten . Met een kapotte lattenbodem is hij geen pepernoot meer waard moet ik eerlijk zeggen . Denk dat je hem daarom niet kwijtraakt.
Dingen zoals een bed zijn 2e hands (al helemaal als het kapot is ) gewoon niks waard

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:44

Ik denk inderdaad dat het ligt aan de kapotte lattenbodem. In zeer goede staat was je hem zo kwijt geweest. Of verkoop hem zonder lattenbodem.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:45

Of haal voor een 10tje zelf een nieuwe lattenbodem van marktplaats en stop m erbij!

pillow

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:52

Vjestagirl schreef:
Of haal voor een 10tje zelf een nieuwe lattenbodem van marktplaats en stop m erbij!

Dat is een goeie tip. Maar als je die kapotte latten op het voeteneind zet heb je er geen last van. Maar idd zo denkt niet iedereen Men wil iets waar niks aan mankeert voor nul centen.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:53

Vjestagirl schreef:

Ja, dan heb je goede kans dat je hem verkoopt. Anders zou ik hem op Gratis af te halen zetten en dan ben je hem morgen kwijt. Opgeruimd staat netjes, geen gedoe en klaar. Heb ik hier ook gedaan met meerdere dingen.

Gini

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 19:55

Als iets kapot is, is het inderdaad heel erg moeilijk om ervan af te geraken.

Vjestagirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:04

pillow schreef:
Vjestagirl schreef:

Dat is een goeie tip. Maar als je die kapotte latten op het voeteneind zet heb je er geen last van. Maar idd zo denkt niet iedereen Men wil iets waar niks aan mankeert voor nul centen.

Ik denk ook nog steeds dat dit een super smaakspecifiek bed is. Icm het feit dat het blijkbaar erg laag is (wat ook niet iedereen wil), vrij groot is en dus alleen maar mooi uitkomt in een grotere kamer, èn dat er een defecte lattenboden bij zit snap ik best dat ze hem lastig kwijt raakt. Iedereen hier roept ook hoe mooi ze het vinden en hoe graag ze het zouden willen hebben, maar niemand wil het daadwerkelijk hebben...
Laatst bijgewerkt door Vjestagirl op 19-01-21 20:15, in het totaal 1 keer bewerkt

iirrssjjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-21 20:08

En je moet er ook wel echt de ruimte/kamer voor hebben. In de meeste slaapkamers staan zo'n bed gewoon echt niet mooi....

LWDaisy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 08:31

iirrssjjee schreef:
En je moet er ook wel echt de ruimte/kamer voor hebben. In de meeste slaapkamers staan zo'n bed gewoon echt niet mooi....

Daar zal het idd ook aan liggen.
Ik heb nog een andere lattenbodem liggen, die mag er ook wel bij haha.

Een vriendin van me reageerde gisterenavond nog, die meet vandaag haar kamer op om te kijken of het past :)

KarenQ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-21 13:07

Ik kan mij wel voorstellen dat je het bed lastig kwijt raakt. Het is wel heel specifiek qua smaak en dan ook nog een kapotte lattenbodem.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-21 23:15

Ik heb hier altijd alleen met verbazing en soms stiekem lachend meegelezen.
Tot ik vanmiddag mijn autootje te koop heb gezet. En nog niet eens op marktplaats.. :')
Belachelijk laag bieden, mij export laten regelen voor een paar honderd euro. En het toppunt zonet: “kom hem vandaag nog halen voor xxx euro”. Ehhh :+

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:22

Nu ben ik wel benieuwd naar iets meer context.
Wat voor een type auto is het (kleine boodschappen wagen, sportief model, jeep etc.) en hoe oud?

Ik heb zelf en koekblik en ik doe hem niet zomaar weg (was van oma, 30.800km en 20 jaar oud). Maar de dagwaarde van de mijne is natuurlijk gewoon 0. En de auto is ook niet een gewild model of zo.

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:27

Gaat om een starlet uit 1997 met nieuwe apk. Dus wel oud en daar ook de km stand naar, maar die staan er om bekend onverwoestbaar te zijn. Ik vraag echt geen hoofdprijs en sta open voor een bod, maar hij hoeft echt niet voor 200-250 euro weg.

Er zou overigens tussen 12 en 1 iemand om komen.. niet geweest dus..

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:41

Haha ik had ook zo'n oudje. Ouder zelfs. 1992.
Onverwoestbaar.
Maar geen airbag ed..

Kreeg er 500 euro voor bij inruil :')
Nog geen 100.000 op de teller, van mn oma geweest.

Dus reken jezelf niet rijk

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:42

Ik hoop dat je spoedig een liefhebber treft :)

Zelf ken ik niet veel van auto’s, dus heb hem even opgezocht. Niet slecht bedoeld, maar zo op het eerste zicht zou ik voor dit soort auto’s van 23 jaar oud op op zo’n 200-400 euro gokken. Dus ik begrijp de biedingen wel. Of zit ik er echt helemaal naast? Mijn excuses in dat geval.

Luxorvalkje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:46

Ik grapte ook al, dat mocht er ooit een andere komen dat ik deze dan aan iemand mee geef die hem wil inruilen bij zo’n actie waar je er minimaal 2500 voor krijgt of zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:52

Poekkie schreef:

Zelf ken ik niet veel van auto’s, dus heb hem even opgezocht. Niet slecht bedoeld, maar zo op het eerste zicht zou ik voor dit soort auto’s van 23 jaar oud op op zo’n 200-400 euro gokken. Dus ik begrijp de biedingen wel. Of zit ik er echt helemaal naast? Mijn excuses in dat geval.

Nou dan kun je lachen, maar op mijn sletje van ‘94 en 217 op de teller werd nog €900 geboden (is wel een vijfdeurs, zeldzamer, maar dan toch). Heb hem gewoon gehouden, kost maandelijks bijna niks.

Lisitano

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:56

Starlets gaan voor nog best leuk geld weg hoor. Ook oud en met veel km's op de teller.
Ze zien er eh... niet zo modern uit maar het wordt er nog voor gegeven.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 14:59

Lisitano schreef:
Starlets gaan voor nog best leuk geld weg hoor. Ook oud en met veel km's op de teller.
Ze zien er eh... niet zo modern uit maar het wordt er nog voor gegeven.

Ik vind dat vierkante van het model wat ik heb eigenlijk wel leuk :=

Die van ‘97 is volgens mij het P9 model, dus wat ronder.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:02

S8903N schreef:
Poekkie schreef:

Nou dan kun je lachen, maar op mijn sletje van ‘94 en 217 op de teller werd nog €900 geboden (is wel een vijfdeurs, zeldzamer, maar dan toch). Heb hem gewoon gehouden, kost maandelijks bijna niks.

Wow. Dat zou ik niet verwachten.
Ik lach helemaal niet hoor, zeg zelf dat ik weinig van de automarkt ken. Zou dus kunnen begrijpen dat TS heel wat biedingen krijgt van mensen zoals mij zonder dat dat slecht bedoeld is :)

san4nie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-21 15:03

Als je een beetje rondkijkt naar starlets hoeven die echt niet voor 200 weg. :o maar ik reken mezelf echt niet rijk hoor, schreef ook al dat ik er echt niet de hoofdprijs voor hoef.

Inruil gaat niet op overigens, heb al een andere.

Maar, “er was iets tussen gekomen broer”. Hij zegt er nu om kwart voor 4 te zijn..

Zie nu ik dit bericht getypt heb wat reacties van mensen die wat meer into starlet zijn. Het is idd een p9.

Edit: poekie, het zou voor mij ook al heel anders zijn als iemand een normaal bericht stuurt met zijn of haar bod. Dan ben ik ook wat makkelijker hoor. Bijvoorbeeld alleen 300 sturen vind ik raar.