Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Silly1972

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:33

Oh heb ik hier ook hoor, meeste verdwijnen na een tijdje uit je leven, maar dat is ook prima.
Sommige waar ik echt vriendschap mee heb blijf ik in contact mee alleen is de sex er dan niet mee.

Geniet ervan zolang het goed voelt, als het niet meer goed voelt kan je je altijd nog rot voelen of juist niet.
Je weet het niet.

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:36

Jester_ schreef:
Shaggy09 schreef:
Ik heb alweer 4 a 5 maanden een soort no strings attached achtige fling met mijn toenmalige tinder date. Heel leuk, leuke jongen ook. Zien elkaar wekelijks.
Maar soms vind ik het een beetje eng, want ik weet dat dit ooit gaat stoppen. Ik bedoel FWB achtige relaties zijn vaak niet gemaakt voor de lange termijn, en ik weet dat ik me best wel ga hechten aan personen als ik die graag zie en een goede klik mee heb. Ik ben namelijk al best wel gehecht aan hem merk ik en ik weet nu niet wat slim is om te doen. Gewoon doorgaan of misschien toch ermee stoppen. Ik wil geen relatie dus dat is niet het probleem maar ik weet het soms gewoon niet. Lastig. :P

Ik zit echt in precies hetzelfde :') het ene moment denk ik oke klaar andere moment denk ik oke we gaan door

Dit dus.
Merk dat wanneer we een regelmatige communicatie hebben ik het allemaal heel fijn en leuk vind, maar zodra we het druk hebben en elkaar minder zien/spreken voelt het minder fijn.

Kijk denk even hoe het gaat als ik dalijk weer aan het studeren ben. Nu zijn we allebei vrij dus genoeg tijd maar als we weer druk met school en dagelijks leven zijn en er kan amper tijd vrij gemaakt worden dan kap ik er mee.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 14:57

Ik denk zelf dat het een beetje werkt zoals in een vriendschap, de balans moet goed zijn. Als het je meer energie kost dan dat het je oplevert is het tijd om te praten of afscheid te nemen.

Peelie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 15:28

Relaxed schreef:
Ik denk zelf dat het een beetje werkt zoals in een vriendschap, de balans moet goed zijn. Als het je meer energie kost dan dat het je oplevert is het tijd om te praten of afscheid te nemen.

Maar dat is met elke relatie, in welke vorm dan ook, natuurlijk zo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 18:21

Peelie schreef:
Relaxed schreef:

Maar dat is met elke relatie, in welke vorm dan ook, natuurlijk zo.

Idd :j

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:13

Ik kom nu 3000 x dezelfde profielen tegen, ben een kwartier aan het swipen om 5 'nieuwen' tegen te komen.
Echt rete irritant

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:21

Date was leuheuk! :D Met glaasjes wijn door Amsterdam gewandeld. Hebben echt eindeloos gepraat over vanalles, en daarna lekker gegeten. Wel blijven slapen maar verder nog niets.

Nu ff geen contact, ben benieuwd hoe het gaat lopen! :)

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:28

Wat leuk Resistance! :D

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:34

Ah superleuk om te horen Resistance!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:35

Hoe is het eigenlijk met jouw boer afgelopen Fem?

Fem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:40

Met mijn boer is het nog altijd goed.
Ben er woensdag weer geweest en blijven slapen, was daarna wel kapot.. de wekker gaat gewoon erg vroeg en dan zit ik al vrij snel weer in de auto naar huis wat toch ook een aardig stukje rijden is.

We hebben een hele fijne klik, bizar hoe open de communicatie is. Hij is wat dat betreft geen 'standaard' boer.

En mocht ook deze keer weer de lammetjes de fles geven.. Ja, dan smelt ik gewoon.. ik hou van baby-dieren... <3

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:41

Dat klinkt echt heel erg goed! :D

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-20 13:45

Goed date-nieuws! Leuk!! :D

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:08

Ik heb na lang twijfelen toch ook mijn Tinder account weer eens geactiveerd. Ik heb nog maar 2 Tinder dates gehad tot nu toe en dat ligt vooral aan het feit dat ik bang ben dat ik zelf tegenval in het echt, dus niet de ander :') . Geen idee waarom eigenlijk. Ik heb geen extreem bewerkte foto's op mijn profiel en niet enkel selfies maar ook gewoon normale foto's genomen door iemand anders. Door weer te gaan tinderen (en daten) hoop ik een beetje aan die onzekerheid te werken. Zal toch ooit eens over die date-angst heen moeten komen :roll: .

Leuk om al het date-nieuws van anderen te lezen, klinkt goed allemaal!

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:23

Men moet je nemen zoals je bent en zolang je lijkende foto's hebt en je appt zoals je bent dan kan je jezelf niets verwijten.
Maar je zal altijd wel hebben dat iemand in het echt toch niet is zoals je dacht en dat kan andersom (bij jou dus) ook gebeuren.
Dat is jammer, maar wat maakt het uit, je wordt er niet minder door, je gaat er niet dood aan en je leven veranderd er niet door.

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:25

Silly1972 schreef:
Men moet je nemen zoals je bent en zolang je lijkende foto's hebt en je appt zoals je bent dan kan je jezelf niets verwijten.
Maar je zal altijd wel hebben dat iemand in het echt toch niet is zoals je dacht en dat kan andersom (bij jou dus) ook gebeuren.
Dat is jammer, maar wat maakt het uit, je wordt er niet minder door, je gaat er niet dood aan en je leven veranderd er niet door.

Precies dat!!!
Gewoon fotos nemen/gebruiken zoals je bent...
Ik heb van de 2 mannen met wie ik had afgesproken van beide het compliment gekregen dat ik daadwerkelijk zo was, als dat ik op de fotos eruut zag en hoe ik tijdens het appen overkwam.
Dus dat was een pluspunt

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:26

Ja dat hoor ik ook vaak, veel vrouwen schijnen bewerkte foto's te hebben en vallen in het echt dan tegen.

MissFloorx

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:27

Silly1972 schreef:

Helemaal waar natuurlijk. Is ook vooral gewoon eigen, onnodige onzekerheid. Het is niet zo dat ik ooit te horen heb gekregen dat ik niet op mijn foto's lijk. Dus vandaar dat ik mezelf even een schop onder m'n kont heb gegeven en het weer eens ga proberen. :j

En tja, wat betreft bewerkte foto's; verder dan een kleurenfiltertje hier en daar gaat het bij mij niet, dus daar zal het niet aan liggen.

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 14:58

Ik heb ook geen bewerkte. Alleen dat ik de kleuren een beetje aanpas want mijn telefoon maakt hele doffe kleurloze foto's. :')

Draag zelfs geen makeup meer sinds een aantal maanden dus bij mij is het echt: what you see is what you get. :') Maar heb natuurlijk wel foto's gepakt waar ik echt goed op sta. :+

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 15:40

Ik heb ook geen bewerkte foto's en draag alleen mascara. Maar ook niet altijd. Ik ga ook gerust in joggingbroek, zonder mascara en mijn haar op een knot naar buiten. :') Niet naar een date overigens hahaha.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:17

Ik had dus een keer een date met iemand die dat deed. Erg jammer want was een knappe kerel. _O-

_mexx_lady_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:23

Ik ook hoor O:)
Ik zat gedoucht en wel op de bank in mijn joggingbroek, of ik zin had om even te kletsen op een bankje in het park of een drankje.
Eerlijk, nee ik zit in mijn jogging en kleed me niet nog een keer om.
Uiteindelijk zijn we aan het water ergens sterren gaan kijken, in mijn joggingbroek.
Hij kon mijn eerlijkheid (en luiheid) wel waarderen en was de 3de date.
Zou het op een eerste date nu ook niet echt proberen...

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:28

Hahahaha zo wilde een date perse afspreken nadat ik les gegeven had, hartje winter om even in het echt te zien of we elkaar wat vonden. Ik appte nog ja daag, ik loop in mijn skibroek maar het tijdstip was wel echt precies goed want hij kwam er precies langs. Dus toch gedaan hahaha ergens maakt dat ook niets uit.

En nee nog 1 afpsraakje erna gehad maar t was niets

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:31

Nou hij woonde in dezelfde flat en had gewoon na zijn werk zich omgekleed van zijn gewone broek naar een joggingbroek vol gaten want daar liep hij in zijn vrije tijd altijd in. :+

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-20 21:34

Niet....jemig.....als je inde beginperiode al geen moeite doet.....hou dan maar op.

Ik had vandaag mijn ex aan de lijn. Die heeft dus een nieuwe vriendin dus ik zei tegen m joh je doet wel een beetje moeite he, op tijd naar de kapper, een keer nieuwe kleding. Het bleef akelig stil aan de andere kant :D :D :D :D :D