Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jester_ schreef:Shaggy09 schreef:Ik heb alweer 4 a 5 maanden een soort no strings attached achtige fling met mijn toenmalige tinder date. Heel leuk, leuke jongen ook. Zien elkaar wekelijks.
Maar soms vind ik het een beetje eng, want ik weet dat dit ooit gaat stoppen. Ik bedoel FWB achtige relaties zijn vaak niet gemaakt voor de lange termijn, en ik weet dat ik me best wel ga hechten aan personen als ik die graag zie en een goede klik mee heb. Ik ben namelijk al best wel gehecht aan hem merk ik en ik weet nu niet wat slim is om te doen. Gewoon doorgaan of misschien toch ermee stoppen. Ik wil geen relatie dus dat is niet het probleem maar ik weet het soms gewoon niet. Lastig.
Ik zit echt in precies hetzelfdehet ene moment denk ik oke klaar andere moment denk ik oke we gaan door
Silly1972 schreef:Men moet je nemen zoals je bent en zolang je lijkende foto's hebt en je appt zoals je bent dan kan je jezelf niets verwijten.
Maar je zal altijd wel hebben dat iemand in het echt toch niet is zoals je dacht en dat kan andersom (bij jou dus) ook gebeuren.
Dat is jammer, maar wat maakt het uit, je wordt er niet minder door, je gaat er niet dood aan en je leven veranderd er niet door.
Silly1972 schreef:Men moet je nemen zoals je bent en zolang je lijkende foto's hebt en je appt zoals je bent dan kan je jezelf niets verwijten.
Maar je zal altijd wel hebben dat iemand in het echt toch niet is zoals je dacht en dat kan andersom (bij jou dus) ook gebeuren.
Dat is jammer, maar wat maakt het uit, je wordt er niet minder door, je gaat er niet dood aan en je leven veranderd er niet door.