Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Rawr

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 18:06

Die verkoper in een chique meubelzaak die in zijn woorden/zinnen door liet schemeren dat hij dacht dat ik waar ik interesse in had niet kon betalen.

Ik mag dan in t-shirt, korte broek en slippers binnenstappen maar was wel serieus, en nu ga ik wel kijken of ik het elders kan kopen. :evaw:

jumpyhorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 19:53

Aan dat ik zó graag zelf staartzakken zou maken (en later (LATER) evt verkopen), ik goed kan naaien en alles qua ontwerpen en stoffen al weet, maar ik zo twijfen :(

Edit: was wat onduidelijk haha
Laatst bijgewerkt door jumpyhorse op 20-08-19 20:03, in het totaal 1 keer bewerkt

theadora99

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 19:56

jumpyhorse schreef:
Aan dat ik zó graag zelf staartzakken zou maken (en evt verkopen), maar ik zo twijfen :( naaien kan ik,ik heb de maten, het ontwerp, weet welke stof etc, maar ik twijfel zo hard...

Waarom maak je er niet eerst eentje voor jezelf, oefenen, kijken of het lukt. Dan kan je kijken of mensen op stal of in je omgeving het leuk vinden. Kan je rustig beginnen en altijd nog makkelijk stoppen

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:09

Anoniem

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #3

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 20:19

_O- _O-
Waarom had ik die nog nooit gezien?

nicole_floor

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 21:05

Dat mijn haar steeds rooder wordt...

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 21:13

Dat ik de kraan was vergeten dicht te doen nadat ik die had aan gezet, kwam er na 30 min pas weer achter :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 21:59

Boompje1985 schreef:
Anthea schreef:
Dat alle 5 mijn foster kittens het niet hebben gehaald.

Oh dat is heel sneu. Hebben ze een slechte start gehad of een bacterie of virus? Ook alle 5 gewoon niet meer in leven hee das best heftig om mee te maken. :(:)

Slechte start, er is nog getest voor een bacterie maar niks gevonden. Ze waren nog maar 2 weken oud ongeveer, wogen net 200 gram.

Had gehoopt dat we er een paar konden 'redden' maar helaas.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 22:31

Zoveel pijn door de dyclofinac (ja heb maagbeschermers) in mijn buik.. zolang ik lig is het te doen.

Ook vreselijk moe maar volgens de fysio is dat een normale reactie nu ik me heb overgegeven aan alles...

Toch nog veel kopzorgen. Zucht. Moeilijkallemaal.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 22:35

Mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is, 80 dezelfde topics |o

LiannePuthzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 22:52

Dat zowel sims 3 en sims 4 mijn laptop laten uitvallen

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 22:58

Dat gevoel wanneer je een spel hebt uitgespeeld...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 23:02

poedersuiker. Alles is poedersuiker.

SavannahNx

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 23:25

Weer door de pil heen ongesteld... voelde ‘m al aankomen...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-19 23:49

Aan mn koppijn wat al 3 dagen duurt.

sureido

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 02:45

SavannahNx schreef:

Zo irritant he!!

Loeky01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 07:47

Dat ik in bed lig en nog niet weet of de kat het halve huis heeft vol gekotst of dat ik de voerfabriek een dorp verderop ruik en de wind gewoon verkeerd staat...

deksel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 07:48

SavannahNx schreef:

Same. Al bijna een hele strip lang. Ik haat het.

Dani

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 08:10

Moderatoropmerking:
De afgelopen tijd hebben wij meerdere berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als 'ik erger me aan een bepaalde bokker,' maar ook voor berichten als 'ik erger me aan mensen die X doen' als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 08:25

Dani schreef:
De afgelopen tijd hebben wij meerdere berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als 'ik erger me aan een bepaalde bokker,' maar ook voor berichten als 'ik erger me aan mensen die X doen' als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.

Oprechte vraag. Waar/hoe mag je dan, bijvoorbeeld, wel je ergernis uiten over het feit dat mensen zonder enige gêne het internet volspetteren met hun kinderdiarree? In het bewuste topic zelf wordt een ergernis uiten over het bestaan van het topic (terecht?) als offtopic gezien. Hier kun je heel makkelijk even stoom daarover afblazen en erachter komen dat je helemaal niet alleen staat in je ergernis. Lijkt mij toch ook best waardevol, niet?

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 08:38

De mensen die hier zeggen dat hun iets stoort hebben vaak in het topic wat ze bedoelen gereageerd.
En dat is dan soort van pestgedrag/ tegen de regels.

Tenminste ik denk dat het zo inelkaar zit.
Zoo ontopic mijn ergenis van vandaag,
Ben stijf en gister mijn arm gestoten doordat ik onnozel de trap omhoog liep op het werk.
Precies aan de binnenkant van mijn arm net boven mijn elleboog daar waar de schroeven zitten van de pen in het bot.
Ik ben eerst even gaan zitten. Ik was goed misselijk

cursebreaker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:07

Dat ik zowat misselijk van de zenuwen ben. Het zijn GOEDE zenuwen hoor, maar toch!
A.s. zaterdag gaan we onze Arya (pup) & Sansa (kitten) ophalen en ik denk dat ik even last heb van de 'ik wordt een (dieren)mama en ben bang dat ik het niet kan' zenuwen hihi. Had ze met mijn zoon 7 jaar geleden voor hij geboren werd en dat is nu dubbelop aanwezig :')
Maar ik heb 12,5 jaar lang een hond gehad en mijn 6 jarige is tot nu toe wel redelijk ok aan't uitgroeien, dus zal goedkomen toch? :')

Cowboy55

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:08

cursebreaker schreef:
Dat ik zowat misselijk van de zenuwen ben. Het zijn GOEDE zenuwen hoor, maar toch!
A.s. zaterdag gaan we onze Arya (pup) & Sansa (kitten) ophalen en ik denk dat ik even last heb van de 'ik wordt een (dieren)mama en ben bang dat ik het niet kan' zenuwen hihi. Had ze met mijn zoon 7 jaar geleden voor hij geboren werd en dat is nu dubbelop aanwezig :')
Maar ik heb 12,5 jaar lang een hond gehad en mijn 6 jarige is tot nu toe wel redelijk ok aan't uitgroeien, dus zal goedkomen toch? :')

Vast wel. En voor de manier waarop je het beschrijft: _O- _O-

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 09:09

cursebreaker schreef:

Ooooo wat leuk!!
En die namen <3
Een van onze katten heet ook Sansa :D

poes

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-19 10:05

oomens schreef:
Dani schreef:

Oprechte vraag. Waar/hoe mag je dan, bijvoorbeeld, wel je ergernis uiten over het feit dat mensen zonder enige gêne het internet volspetteren met hun kinderdiarree? In het bewuste topic zelf wordt een ergernis uiten over het bestaan van het topic (terecht?) als offtopic gezien. Hier kun je heel makkelijk even stoom daarover afblazen en erachter komen dat je helemaal niet alleen staat in je ergernis. Lijkt mij toch ook best waardevol, niet?

Pb sturen naar de bokker?