Ik mag dan in t-shirt, korte broek en slippers binnenstappen maar was wel serieus, en nu ga ik wel kijken of ik het elders kan kopen.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
jumpyhorse schreef:Aan dat ik zó graag zelf staartzakken zou maken (en evt verkopen), maar ik zo twijfennaaien kan ik,ik heb de maten, het ontwerp, weet welke stof etc, maar ik twijfel zo hard...
Boompje1985 schreef:Anthea schreef:Dat alle 5 mijn foster kittens het niet hebben gehaald.
Oh dat is heel sneu. Hebben ze een slechte start gehad of een bacterie of virus? Ook alle 5 gewoon niet meer in leven hee das best heftig om mee te maken.
Dani schreef:De afgelopen tijd hebben wij meerdere berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als 'ik erger me aan een bepaalde bokker,' maar ook voor berichten als 'ik erger me aan mensen die X doen' als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.
cursebreaker schreef:Dat ik zowat misselijk van de zenuwen ben. Het zijn GOEDE zenuwen hoor, maar toch!
A.s. zaterdag gaan we onze Arya (pup) & Sansa (kitten) ophalen en ik denk dat ik even last heb van de 'ik wordt een (dieren)mama en ben bang dat ik het niet kan' zenuwen hihi. Had ze met mijn zoon 7 jaar geleden voor hij geboren werd en dat is nu dubbelop aanwezig![]()
Maar ik heb 12,5 jaar lang een hond gehad en mijn 6 jarige is tot nu toe wel redelijk ok aan't uitgroeien, dus zal goedkomen toch?
cursebreaker schreef:Dat ik zowat misselijk van de zenuwen ben. Het zijn GOEDE zenuwen hoor, maar toch!
A.s. zaterdag gaan we onze Arya (pup) & Sansa (kitten) ophalen en ik denk dat ik even last heb van de 'ik wordt een (dieren)mama en ben bang dat ik het niet kan' zenuwen hihi. Had ze met mijn zoon 7 jaar geleden voor hij geboren werd en dat is nu dubbelop aanwezig![]()
Maar ik heb 12,5 jaar lang een hond gehad en mijn 6 jarige is tot nu toe wel redelijk ok aan't uitgroeien, dus zal goedkomen toch?
oomens schreef:Dani schreef:De afgelopen tijd hebben wij meerdere berichten gezien waarin naar andere bokkers of topics wordt verwezen als ergernis. Zulke berichten zijn niet prettig voor de sfeer op het forum en dragen bij aan roddelen of pesten. Daarom willen we jullie vragen dat niet meer te plaatsen. Dat geldt voor berichten als 'ik erger me aan een bepaalde bokker,' maar ook voor berichten als 'ik erger me aan mensen die X doen' als er net een actief topic loopt over iemand die X heeft gedaan. Kortom, hou het netjes richting je medebokkers en gebruik dit topic niet om hen te bekritiseren, af te zeiken of subtiel over ze te roddelen.
Oprechte vraag. Waar/hoe mag je dan, bijvoorbeeld, wel je ergernis uiten over het feit dat mensen zonder enige gêne het internet volspetteren met hun kinderdiarree? In het bewuste topic zelf wordt een ergernis uiten over het bestaan van het topic (terecht?) als offtopic gezien. Hier kun je heel makkelijk even stoom daarover afblazen en erachter komen dat je helemaal niet alleen staat in je ergernis. Lijkt mij toch ook best waardevol, niet?