moet er niet aan denken als daar een hele familie aan verjaardagen bij komt
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
moet er niet aan denken als daar een hele familie aan verjaardagen bij komt
Relaxed schreef:Hier was het minstens 2 weekend per maand en dan meerdere verjaardagen en nog veel meer verplicht familiebezoek. Is even leuk, na jaren niet meerNou ik beperkt het aantal verjaardagen liefst tot een minimummoet er niet aan denken als daar een hele familie aan verjaardagen bij komt

Relaxed schreef:Mijn date van morgen heeft een verjaardag van zijn 16 jarige neefje.. een neefje van vader of moeders kant dus, niet een kind van broer/zus.. ik heb daar een heel raar beeld bij, aangezien ik niet meer naar hun verjaardagen ging toen ik naar de middelbare school gingligt dat nu aan mij?
paard dan hè ...lol
Jolijn, ook bij jou komt het wel weer goed!
Maar persoonlijk kan ik mij niet voorstellen dat je op die leeftijd nog zo met mannen om gaat en zelfs gewoon met iemand scharrelt die een vriendin heeft. Ik ben erg benieuwd hoe jij nu je toekomst voor je ziet? Wil je straks niet eens settelen met een man die wel gewoon voor je kan gaan?
Ailill schreef:Wat hangt er hier weer een fijne sfeer
Ik vroeg enkel iets en LL moet nog reageren. Voor hetzelfde geld zien ze elkaar enkel op vriendschappelijk basis, altijd direct zaken invullen. Ik vind sowieso dat sommige mensen behoorlijk aan het zeiken/bitchen zijn, zonde.
en b) mensen er wat van gaan vinden. Wil je dat niet, dan moet je het gewoon niet op Bokt zetten. lieveli schreef:Flauw dit.Joe!
Yonker schreef:Zou kunnen, niet alles blijft hier hangen. Maar net als bij Robijn, het kan allemaal ook iets genuanceerder (ik heb iets met dit woord hoor) i.p.v. zo direct en hard/aanvallend.LL heeft volgens mij al een keer vaker aangegeven dat ze rotzooit met dr ex dus dat mensen dat zo invullen is imo niet zo raar

fleurtjeuh schreef:
[ [url=m/eWNQcd.jpg]Afbeelding[/url] ]

Cer schreef:Ik durf t bijna niet meer te vragen, maar eigenlijk wil ik wel meningen van buitenstaanders...
Als je een week of 3 / 4 met iemand chat.. die tussendoor ook nog wat anderen "doet", en je hebt eindelijk een date, is het dan gangbaar dat je dan gelijk 3 dagen blijft?
Ik dacht nl dat ik niet echt meer ergens van op zou kijken maar ik kan hier met mn verstand echt niet bij