Wat doen jullie met instagram?

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Dayanara

Berichten: 2378
Geregistreerd: 22-08-16

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:25

Wendy15 schreef:
Als jullie die rijtjes van 3 in een serie maken plaats je die dan tegelijk of op verschillende tijden?


Ik post 1 keer per dag :j

JodieR
Berichten: 2291
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: Nunspeet

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 11:36

Ik heb ze nu alle 6 in 1 keer gepost, maar Ben straks van plan om elke 2/3 dagen in 1x de foto's te posten.

Nu kijken of ik volgers ga krijgen

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 11:45

Wendy15 schreef:
Als jullie die rijtjes van 3 in een serie maken plaats je die dan tegelijk of op verschillende tijden?


1x per dag ik doe 3 dagen over een serie.

Mand

Berichten: 3158
Geregistreerd: 27-04-14
Woonplaats: Utrecht

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:32

Pfff ik wil dat het weer zomer word. Ik wil ook weer dagelijks posten, mn insta is mega dood :=

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:37

Veel mensen werken met series van 3 .. merken jullie daarmee verschil? Maakt het je feed echt mooier of is het interessanter voor je volgers? Ik wil het misschien ook eens proberen .. 3x foto van 1 pony en dan 3x foto van de andere pony. Maar let je dan ook nog op welke foto's je post? Zoals bij paarden bv. 3x een hoofdfoto of 3x in beweging of juist afwisselend?

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 12:43

[***] schreef:
Veel mensen werken met series van 3 .. merken jullie daarmee verschil? Maakt het je feed echt mooier of is het interessanter voor je volgers? Ik wil het misschien ook eens proberen .. 3x foto van 1 pony en dan 3x foto van de andere pony. Maar let je dan ook nog op welke foto's je post? Zoals bij paarden bv. 3x een hoofdfoto of 3x in beweging of juist afwisselend?


Ik merk zelf dat ik zelf mijn feed opgeruimder en gevarieerder vind uiteindelijk. Zo krijgen mijn volgers ook een betere indruk van wat ik kan. Zeker omdat ik de ene keer paarden en de andere keer mensen doe. Dan post ik gewoon 3 wauw foto’s en dat trekt voor mijn idee wel meer mensen.
Maar vraag het eens aan nayomie die ging van alles door elkaar feed naar meer orde. Zij merkt vast wel verschil. :D

Qimm

Berichten: 15211
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:46

Ik vind het in de feed duidelijk mooier, maar als volger vind ik het niet altijd even fijn (alweer zo'n soort foto, heb ik die niet gister ook al gezien?)

Nayomie
Berichten: 32796
Geregistreerd: 31-12-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:47

Ik merk zeker verschil. :j Rommelig zat ik altijd in de 90 volgers. Zit nu op 134 :D

Merk zelf ook dat ik dat fijner vind om te volgen.

Ghostattack

Berichten: 11270
Geregistreerd: 06-09-10
Woonplaats: West Maas en Waal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:49

Hier is zojuist de magische grens van 1.000 volgers bereikt.. Maar voor hoe lang? :')

Limoen

Berichten: 7522
Geregistreerd: 19-02-06
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 12:52

Ik lees hier wel altijd mee, maar post zelf niet zoveel :=

Die tweeling feed is ook leuk! :)


Ik heb nu 1263 volgers. Gaat op zich wel wat makkelijker omhoog nu. Afgelopen week een foto die 1270 keer geliked is, en waarom die wel? Geen idee := Vind insta soms zo vaag :=

Maar goed. Nog altijd zoekende met m'n feed en stijl :')

Ik vind series in het overzicht wel heel mooi om te zien. Maar om te volgen inderdaad wel minder..

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 13:06

Qimm schreef:
Ik vind het in de feed duidelijk mooier, maar als volger vind ik het niet altijd even fijn (alweer zo'n soort foto, heb ik die niet gister ook al gezien?)


Daarom post ik het liefst 3 uit serie maar toch verschillende foto’s.

Qimm

Berichten: 15211
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:08

Als de foto's voldoende verschillen is het niet storend. Maar soms zijn het bijvoorbeeld 3 hoofdfoto's van hetzelfde paard.

Lau

Berichten: 16684
Geregistreerd: 03-11-09
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-19 13:09

Qimm schreef:
Als de foto's voldoende verschillen is het niet storend. Maar soms zijn het bijvoorbeeld 3 hoofdfoto's van hetzelfde paard.


Ja dat is wel vervelend ja...

Kaitlyn

Berichten: 9744
Geregistreerd: 04-06-06
Woonplaats: Veluwe

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:11

Ik probeer 1x per dag iets te posten, mensen die tig x per dag iets posten vind ik echt heel erg vervelend. Daar gebruik ik mijn verhaal dan weer voor. :')

Ik blijf nu elke keer rond de 400 volgers hangen hangen.

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:14

Oh help zo georganiseerd ben ik echt niet hoor :D
Hier varieert het van 1x per dag tot 1x per 2 weken, net wanneer ik tijd en zin heb.
Qua foto's kan het de ene keer een portretfoto van een dier zijn en de andere keer een landschap foto.
En ook dat kan verschillen van Afrika tot Acrtic, zit echt geen logica in... Soms recente foto's van een bestemming waar ik net geweest ben en dan weer een foto van een jaar oud maar toevallig net bewerkt.
Maar voor mij is het ook voor de lol, ik maak geen foto's in opdracht maar verkoop foto's achteraf en die klanten komen niet via IG.

Nessie

Berichten: 8620
Geregistreerd: 29-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:24

Ik post er altijd 3 tegelijk maar dat komt omdat een stuk ouder in mijn feed gecombineerde foto's staan, welke anders door de war raken. Met vakanties post ik regelmatig/dagelijks, thuis ben ik minder actief (1-2x per maand). Heb hier echt geen inspiratie :+ Gelukkig staan er weer 2 tripjes gepland.

Anoniem

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:47

Interessant.. Dat wat Qimm zegt zou ik zelf ook hebben.. Maar misschien kan ik wel eens proberen om wat meer structuur te brengen door 3x van dezelfde pony te posten, maar dan wel allerlei afwisselende dingen .. eens zien wat of dat meer brengt :) Al gaat het hier helemaal niet slecht hoor.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 13:49

Ik heb nog steeds niet door hoe je nou meerdere korte verhalen in 1 story kan krijgen.. _O-

JodieR
Berichten: 2291
Geregistreerd: 13-10-06
Woonplaats: Nunspeet

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 15:48

Limoen schreef:
Ik lees hier wel altijd mee, maar post zelf niet zoveel :=

Die tweeling feed is ook leuk! :)


Ik heb nu 1263 volgers. Gaat op zich wel wat makkelijker omhoog nu. Afgelopen week een foto die 1270 keer geliked is, en waarom die wel? Geen idee := Vind insta soms zo vaag :=

Maar goed. Nog altijd zoekende met m'n feed en stijl :')

Ik vind series in het overzicht wel heel mooi om te zien. Maar om te volgen inderdaad wel minder..


Dankjewel! Nu kijken of veel volgers daar kan krijgen. Jij nog tips?

Shanna schreef:
Ik heb nog steeds niet door hoe je nou meerdere korte verhalen in 1 story kan krijgen.. _O-

Naar links naar rechts swipen op de app op je telefoon.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:47

Daar veeg ik hem alleen maar mee weg, of ik trek er filtertjes overheen -O-

ninaphilo

Berichten: 640
Geregistreerd: 06-10-16

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 17:52

Wat bedoel je precies met meerdere korte verhalen? Meerdere foto's achter elkaar bijvoorbeeld?

_classic

Berichten: 1246
Geregistreerd: 13-01-14
Woonplaats: Friesland

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:28

Ik vind mijn feed ook echt vreselijk, ik zit er nu aan te denken om verticale series te doen. Zo heb je niet drie keer dezelfde foto op een rij drie dagen achter elkaar, maar toch wel overzicht.

Dan bijvoorbeeld links mijn ene hond, in de midden beide honden samen en dan rechts de andere hond (wat natuurlijk verspingt als je een foto plaatst)

Qimm

Berichten: 15211
Geregistreerd: 04-08-05
Woonplaats: 't oost'n

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:29

Als je tikt op de mensen die het bekeken hebben dan kun je daar heel makkelijk toevoegen

Jets

Berichten: 3561
Geregistreerd: 15-09-11
Woonplaats: Zwolle

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 18:32

Ik vind series van drie mooier staan, maar minder leuk om voorbij te zien komen. Dan vind ik afwisseling leuker :j

Mijn laatste twee foto’s gaan echt super hard, normaal 200-300 likes en nu ineens een van vorige week op 1000, eergisteren 1250 en van gister bijna 1500. Terwijl ik niks anders heb gedaan.. snap er nog steeds niets van :’)

billionache

Berichten: 6587
Geregistreerd: 06-12-06
Woonplaats: België

Re: Wat doen jullie met instagram?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-19 19:52

Mijn laatste foto doet het erg goed, 500+ likes sinds gisterenavond (normaal rond de 200). Vergelijkings foto's doen het altijd goed hier :D