Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mirthheee schreef:ik heb er ook 2 uur voor gereisd en ik vind mezelf niet desperateal had ik het niet gedaan als hij niet dichterbij zou komen wonen.
ik heb om duidelijkheid gevraagd en maar goed ookom niet in detail te gaan: ik hoef me geen zorgen te maken
Flessuh schreef:mirthheee schreef:ik heb er ook 2 uur voor gereisd en ik vind mezelf niet desperateal had ik het niet gedaan als hij niet dichterbij zou komen wonen.
ik heb om duidelijkheid gevraagd en maar goed ookom niet in detail te gaan: ik hoef me geen zorgen te maken
Dat is mooi om te horen. Zorgen om niets dus
En nee ik bedoel 2uur enkele reis![]()
1 uur zou ik niet bijzonder vinden aangezien ik voor woon/werk verkeer langer onderweg ben
_Reneee schreef:Wat oliebol F_Orumster! Tinder is wel een goede afleiding hoorBij al mijn heartbreaks werkt een rebound altijd heel erg goed. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders.
Goof schreef:Ik vind het ook niet persé desperate, maar 4 uur reizen voor iemand met wie je misschien 1 uur een drankje doet zou ik persoonlijk niet doen. Puur omdat ik daar totaal geen zin in zou hebben.
anne_bento schreef:Mijn date is trouwens allergisch voor katten, laat ik er nu 1 hebben en komend weekend de 2e ophalen... en hij heeft ook nog eens net een appartement gekocht hier een uur vandaan. Maar dat is latere zorg
Nickyyyy schreef:2 uur reizen is wel een behoorlijk end! Dan moet je toch wel een goede klik hebben via app.
Ik heb vorige week 4 keer afgesproken met mijn date, was erg leuk en gezellig! Staat voor nu nog geen nieuwe date, maar zijn nog wel aan het appen. Zal wel los lopen, even rustig aan nu. Ik vind hem in ieder geval errugg leuk![]()