Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

DanielleB

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:32

Nou helemaal top! Dus het zit helemaal goed?

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:32

2 uur als in 1 heen en 1 terug? Dat doe ik wel hoor.. maar dan moet het wel al echt helemaal leuk klikken via de app, dus niet nog zo'n groot twijfelgeval, dan zou ik het niet doen. Ik vind zelf een stuk autorijden helemaal niet erg, en zo kom je nog eens ergens haha..

mirthheee goed dat je om duidelijkheid hebt gevraagd, kun je dat een beetje loslaten :)

florence123 gewoon aankijken lijkt me...? misschien met beiden een beetje aanpassing op elkaar kan het best werken hoor, als het verder helemaal goed zit... maar na date 2 misschien te snel om daarover een beslissing te nemen?

Ik ben weer lekker aan de app met mijn date van gisteren. Tot nu toe steeds gehad dat of ik heel enthousiast was en de ander minder, of juist helemaal andersom. Dit voelt voor het eerst echt van 2 kanten enthousiast, lekker gevoel *\o/*

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:34

mirthheee schreef:
ik heb er ook 2 uur voor gereisd en ik vind mezelf niet desperate :+ al had ik het niet gedaan als hij niet dichterbij zou komen wonen.

ik heb om duidelijkheid gevraagd en maar goed ook :+ om niet in detail te gaan: ik hoef me geen zorgen te maken :)

Dat is mooi om te horen. Zorgen om niets dus :)

En nee ik bedoel 2uur enkele reis :+
1 uur zou ik niet bijzonder vinden aangezien ik voor woon/werk verkeer langer onderweg ben

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:35

Flessuh schreef:
mirthheee schreef:
ik heb er ook 2 uur voor gereisd en ik vind mezelf niet desperate :+ al had ik het niet gedaan als hij niet dichterbij zou komen wonen.

ik heb om duidelijkheid gevraagd en maar goed ook :+ om niet in detail te gaan: ik hoef me geen zorgen te maken :)

Dat is mooi om te horen. Zorgen om niets dus :)

En nee ik bedoel 2uur enkele reis :+
1 uur zou ik niet bijzonder vinden aangezien ik voor woon/werk verkeer langer onderweg ben

ik bedoel ook enkele reis :+

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:38

Oh jeetje enkele reis al 2 uur, dat zou me ook wel erg ver gaan haha.. :+

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:00

2 uur rijden sta ik in Den Bosch vanaf huis.
Als ik vanaf werk zou rekenen heb je inderdaad het hele land :+

Mijn matches zijn weer erg stil helaas. Zelfs de nieuwe -O-

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:11

Mijn date is trouwens allergisch voor katten, laat ik er nu 1 hebben en komend weekend de 2e ophalen... en hij heeft ook nog eens net een appartement gekocht hier een uur vandaan. Maar dat is latere zorg :+

BarryPlopper

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:50

2uur enkele reis zou mij wat teveel worden, een uurtje is mooi zat

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 11:57

_Reneee schreef:
Wat oliebol F_Orumster! Tinder is wel een goede afleiding hoor ;) Bij al mijn heartbreaks werkt een rebound altijd heel erg goed. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders.

Alles op zijn tijd :) Mijn hart ligt nog een beetje bij iemand anders en dat laat ik even natuurlijk verlopen.
Heel vredig afgesloten, voel me verder wel goed hoor!

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:30

Goof schreef:
Ik vind het ook niet persé desperate, maar 4 uur reizen voor iemand met wie je misschien 1 uur een drankje doet zou ik persoonlijk niet doen. Puur omdat ik daar totaal geen zin in zou hebben.

Ik ga dan niet heen voor 1 drankje hoor :+ We gaan dan uit eten en misschien ff strûnen in de stad ofzo.
Met de auto was het niet zo ver geweest, komt omdat ik afhankelijk ben van het openbaar vervoer.

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:41

Flessuh schreef:
2 uur rijden sta ik in Den Bosch vanaf huis.
Als ik vanaf werk zou rekenen heb je inderdaad het hele land :+

Mijn matches zijn weer erg stil helaas. Zelfs de nieuwe -O-

half uur verderwoon ik :')

mn date is de 2 uur wel waard maar ben toch blij dat ie hier op kamers gaat :')

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 12:47

Half uurtje verder maar? <<) :+

Ohh, ik mag morgen weer bij bedrijf langs waar wel wat leuke dames rond liepen (laatst voor energieonderzoek geweest O:) )

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:40

anne_bento schreef:
Mijn date is trouwens allergisch voor katten, laat ik er nu 1 hebben en komend weekend de 2e ophalen... en hij heeft ook nog eens net een appartement gekocht hier een uur vandaan. Maar dat is latere zorg :+

Ik heb dat ook een beetje hoor.. Ik heb sinds januari een koophuis, hij vind mijn huisje leuk hoor, maar denk niet dat hij naar mijn dorpje wil verhuizen :+
Maar dat zien we later wel! Ben toch niet van plan om binnen een jaar samen te wonen.
En dan nog, denk ik niet dat ik dan al mijn huis te koop zet, eerst maar eens iets aflossen, anders is het me een beetje te duur :Y)

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:46

Mijn vriend woont bij zijn ouders op het bedrijf (melkveehouderij) en ik woon 40 minuten rijden verderop en heb daar alles. En voor nu vind ik het heerlijk! Na een lange relatie waarbij ik direct vanuit mijn ouders ben gaan samenwonen ben ik nu zó blij met mijn eigen mini huisje. :D Dat ga ik niet 1, 2, 3 opgeven.. Uiteraard ben ik niet van plan om eeuwig alleen te blijven wonen maar ik denk dat een lange periode zelf je eigen plek houden helemaal zo slecht niet is. Als we elkaar zien is het extra leuk en daarnaast ben ik ook veel op mezelf.

Zou me er dus ook totaal niet druk om maken wanneer je net een huis hebt gekocht of je date juist.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:49

Ja ik woon ook pas sinds een paar maanden in mijn appartement, is dan wel huur maar ik heb er wel 8 jaar voor ingeschreven moeten staan, en het is echt een fijn plekje, dat zal ik niet zomaar opgeven.. Denk ook dat het goed is om dat lekker lang aan te houden. Financieel ben je toch al aan die kosten gewend dus wat dat betreft wel ideaal. En, allemaal latere zorg haha..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 13:51

Dat dus inderdaad, eigen haard is goud waard!

Ik heb komende maand helemaal geen tijd voor dates haha, zit helemaal vol met festivals en concerten waarvan wel 1 met een ex date, gewoon gezellig!
En zit ook weer lekker in m'n anti date fase merk ik dus dat laten we dan maar ff zo :')

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 14:20

2 uur reizen is wel een behoorlijk end! Dan moet je toch wel een goede klik hebben via app.

Ik heb vorige week 4 keer afgesproken met mijn date, was erg leuk en gezellig! Staat voor nu nog geen nieuwe date, maar zijn nog wel aan het appen. Zal wel los lopen, even rustig aan nu. Ik vind hem in ieder geval errugg leuk :D :o

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 14:38

Zo, in een week tijd 4 dates met dezelfde?
Dat klinkt al wel aardig serieus te worden ;)

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 14:44

Nickyyyy schreef:
2 uur reizen is wel een behoorlijk end! Dan moet je toch wel een goede klik hebben via app.

Ik heb vorige week 4 keer afgesproken met mijn date, was erg leuk en gezellig! Staat voor nu nog geen nieuwe date, maar zijn nog wel aan het appen. Zal wel los lopen, even rustig aan nu. Ik vind hem in ieder geval errugg leuk :D :o

4 keer in 1 week, dat gaat hard haha! Dan zal de volgende dat egerust wel komen! Merk dat mijn date van gisteren ook hard wil, de eerstvolgende dag dat we beiden kunnen is donderdag, gister voor onze 1 date zei hij nog dat dat niet echt fijn was omdat hij dan voor z'n werk hier 3 uur vandaan zit, maar nu na onze 1e date vind ie het wel de moeite nog hierheen te komen daarna haha.. normaal schrikt het me af iemand die zo snel wil, maar kijk er nu wel naar uit :o

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 14:45

Samenwonen is ook echt nog niet aan mij besteed. Ik geniet op het moment echt te erg van mijn vrijheid. Lekker gaan en staan waar ik wil zonder iemand in de weg te lopen, heerlijk! Al heb ik wel de huissleutels van vriendlief en was ik vanavond bijna naar hem toe gegaan om voor hem te koken voor als hij thuis kwam vanuit werk (god, wat klinkt dit huiselijk. En dat terwijl ik totaal niet kan koken, hij was niet eens bang dat ik zijn huis in de fik zou steken). En ik vind het ook wel wat hebben eerlijk gezegd; thuis zitten en je vriend missen. Maakt de momenten dat je samen bent wel leuker/fijner denk ik! Wat overigens niet wil zeggen dat ik het niet fijn vind om voor langere tijd met mijn vriend samen te zijn. Maar zowel hij als ik hebben een heel druk leven, zou ik 3 maanden terug niet zeggen; maar ik ben blij als ik even rust heb en stil kan zitten.

Nickyyyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:44

Ja behoorlijk vaak idd! Nu ook even rust, maar hoop en denk wel dat er een vervolg komt hoor :j

Is toch super leuk als je naar uit kijkt!? Komt vast goed donderdag! *\o/*

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 15:47

Wij wonen op een uur reizen (auto) bij elkaar vandaan. Soms wel wat minder, even snel spontaan bij elkaar langs gaan is wat lastiger. Maar goed, met onze (werk)agenda's zit dat er toch niet echt in :)) Heb hem afgelopen maandag voor het laatst gezien, ga morgen weer naar hem toe. Houdt het spannend :')

Samenwonen is voor mij echt nog geen optie. Ik ga in ieder geval niet daarheen :+ En geef ook écht niet zomaar dit huis op. Datzelfde heeft hij, dus voorlopig houden we het echt nog wel even zo. Heb ook net derde paard gekocht, en om nou drie paarden naar Friesland te gaan verhuizen.. neh. Nope. Héll no. Ik en paarden blijven lekker hier :D

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:10

Er gaat dan ook niets boven Groningen *\o/* Zou zelf ook nooit naar Friesland willen verhuizen. Als ik samen blijf met mijn huidige vriend is de kans zo ongeveer 100% dat ik in Duitsland eindig, haha!

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 16:30

Wel veel gras in Friesland Berdien :D Voor mij geen Friese man meer denk ik :7

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 17:06

grrrr, anti-Friese dames -O-