Ik heb helaas even zonder internet gezeten en ook ontdekt dat de laptop 20dagen na de garantie ermee is gestopt

Voor mij word het helaas via mobiel internetten en dat typt niet zo lekker als op een laptop

Iedereen veel plezier met uitpakken alvast!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lieveli schreef:Ja het gaat toch niet om de hoeveelheid likes? Ik vind het een beetje kinderachtig gezeur.
lieveli schreef:Ja het gaat toch niet om de hoeveelheid likes? Ik vind het een beetje kinderachtig gezeur.
Cinderella schreef:Het topic gaat gewoon veels te hard om bij te lezen. Ik dacht dat het HK topic er was voor al het andere gepraat, maar dit topic is ook een soort HK wat ik niet kan volgen.
Een topic waarin alle pakketjes worden geplaatst en de ontvangers de verzenders proberen te raden en dan een ander topic waarin men kan reageren over de paketten (en meedenken over de verzenders), lijkt mij best een strak plan. Zo blijft het geheel ontopic, zijn alle paketten makkelijk te volgen en is een reactie plaatsen over een pakket ook wat makkelijker.
Maar misschien komt mijn voorstel nu wel heel laat, omdat er al wat paketten ontvangen zijn.
Stamper schreef:Zullen we het gewoon weer gezellig houden, vind de sfeer nu een beetje naar beneden gaan als ik eerlijk mag zijn. En dat is jammer, want het is heel erg leuk om elkaars zijn/haar pakketjes te zien, en natuurlijk te wachten op je eigen pakketje!
Terwijl dit juist hartstikke leuk georganiseerd is!
Rebecca schreef:Ik hou erover op , zal mij een worst zijn . Ligt vast weer aan mij , maar als je 166 man heb en misschien paar mensen zijn bek in het topic overtrekt vind ik dat persoonlijk jammer. Maar blijkbaar mag ik die mening niet geven