Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Andreeaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:31

Wat een leuke pakketten zijn er al voorbij gekomen zeg! Ik hoef de post nl niet in de gaten te houden, want erword op mijn moeders adres bezorgd.;)

Ik heb helaas even zonder internet gezeten en ook ontdekt dat de laptop 20dagen na de garantie ermee is gestopt :(. (Heb bijna 100!! Pagina's gemist).
Voor mij word het helaas via mobiel internetten en dat typt niet zo lekker als op een laptop :(.

Iedereen veel plezier met uitpakken alvast!

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:33

Santigo_ schreef:
Is het weekend al om? Ik wil meer pakketjes zien :') :')
Belooft wat, als ze allemaal zo leuk zijn als die wat al voorbij gekomen zijn <3

Meer pakketjes zien? Je mag mij wel komen helpen met inpakken in het magazijn, pakketjes genoeg :))

MxW

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:33

Rebeccaaaaaa niet zo doeeeeeen {:)-:(
Tuurlijk mag je je mening wel geven. Niks ondankbaars aan. Het is alleen een schopje onder de kont voor de meelezers om te reageren :D

Is het al dinsdag? :):)

zorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:37

Ik heb in het hele topic ook weinig gereageerd. Het is gewoon niet mijn ding om een hele tijd over 'niks' te praten, en er zijn zoveel onderwerpen gepasseerd die weinig of niks met sss te maken hebben. Dat is niet mijn ding en ik voel me ook vrij om dan niet mee te doen in zo'n gesprek. Was het minder offtopic gegaan, dan had ik meer mee gepraat. Nu niet, en ik vind dat niet erg.

Wat betreft het reageren op de pakketten, als mijn lootje mijn pakket leuk vind ben ik dik tevreden. Als mijn ss ziet dat ik het pakket heb en leuk vind, dan ben ik ook tevreden. Ik vind het zelf niet erg nodig om dat dan ook van de andere 165 mensen te horen.

Laten we dit topic leuk houden en mensen in hun waarde laten. Wil en kun je zelf op ieder pakket reageren: super, doen! Wil of kun je dat niet: geeft niks! Heel simpel en voor beide partijen prima toch?

Ik heb zelf ook geen moeite met de grote groep, ik vind dat juist leuk! Ik besef wel heel goed dat het organiseren een enorme klus is. Ik ben wel benieuwd of iedere bokker echt mee doet, dus of iedereen echt een pakket verstuurd, maar daar komen we vanzelf achter.

Goldie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:37

Fenja ik heb vanaf het begin meegelezen in je topic, niet veel gereageerd maar je was wel in mijn gedachten. Je slaat je er dapper doorheen!
En super dat je met de volgende editie wel weer van de partij wilt zijn!

xApple

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:40

lieveli schreef:
Ja het gaat toch niet om de hoeveelheid likes? Ik vind het een beetje kinderachtig gezeur.

Ik reageer ook niet zovaak maar ik lees/bekijk wel alles. Het lijkt mij ook vooral belangrijk dat de mensen blij zijn met de pakketjes en niet hoeveel mensen erop reageren..?! Zo heb ik dat niet meegekregen vanuit de beginpost in ieder geval.

Hartstikke fijn (en lief!!) voor/van de mensen die tijd hebben om wel overal op te reageren maar ik heb dat ook echt niet met 4 paarden een fulltime baan en een huis is verbouwing. -O-

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:48

lieveli schreef:
Ja het gaat toch niet om de hoeveelheid likes? Ik vind het een beetje kinderachtig gezeur.

Ik deel deze mening, heb moeite om alles bij te lezen vanwege het grote aantal reacties. Heb alleen nog maar leuke paketten gezien. Iedereen waarop ik niet heb gereageerd; ook jouw pakket vond ik leuk!

rockwitch

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:49

Ik doe eigenlijk in geen enkel topic aan bijleesposts. Ik ben sowieso meer een meelezer, maar reageer soms best even. Maar zo uitgebreid heb ik echt geen tijd voor en ik zit altijd op mijn telefoon.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:54

rockwitch schreef:
Ik doe eigenlijk in geen enkel topic aan bijleesposts. Ik ben sowieso meer een meelezer, maar reageer soms best even. Maar zo uitgebreid heb ik echt geen tijd voor en ik zit altijd op mijn telefoon.

Hetzelfde :j

Cinderella

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:05

Het topic gaat gewoon veels te hard om bij te lezen. Ik dacht dat het HK topic er was voor al het andere gepraat, maar dit topic is ook een soort HK wat ik niet kan volgen.
Een topic waarin alle pakketjes worden geplaatst en de ontvangers de verzenders proberen te raden en dan een ander topic waarin men kan reageren over de paketten (en meedenken over de verzenders), lijkt mij best een strak plan. Zo blijft het geheel ontopic, zijn alle paketten makkelijk te volgen en is een reactie plaatsen over een pakket ook wat makkelijker.
Maar misschien komt mijn voorstel nu wel heel laat, omdat er al wat paketten ontvangen zijn. :))

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:14

Cinderella schreef:
Het topic gaat gewoon veels te hard om bij te lezen. Ik dacht dat het HK topic er was voor al het andere gepraat, maar dit topic is ook een soort HK wat ik niet kan volgen.
Een topic waarin alle pakketjes worden geplaatst en de ontvangers de verzenders proberen te raden en dan een ander topic waarin men kan reageren over de paketten (en meedenken over de verzenders), lijkt mij best een strak plan. Zo blijft het geheel ontopic, zijn alle paketten makkelijk te volgen en is een reactie plaatsen over een pakket ook wat makkelijker.
Maar misschien komt mijn voorstel nu wel heel laat, omdat er al wat paketten ontvangen zijn. :))

Dit is inderdaad een goed voorstel en is iets waar naar gekeken kan worden volgend jaar. Kan me voorstellen dat iemand niet een bijleespost maakt voor 10 nieuwe pagina's. Bovendien kan je er natuurlijk van uit gaan dat iedereen zijn ontvangen pakket leuk vind. Om dat te prutsmutsen van 165 anderen zou ik niet hoeven te weten zolang de ontvanger naar wie ik hem toegestuurd heb hem maar leuk vind. Die 165 anderen is bijzaak. En ja soms zit er wat in iemand anders zijn pakket wat je bijv niet mag hebben of helemaal niet lekker vind maar dan ga ik niet in het toppic neerzetten dat het pakket niet leuk is omdat ik er bijv niets uit mag hebben . Als het goed is heeft de ss daar ekening mee kunnen houden dmv het lijstje. Sorry dat ik me er mee bemoei maar zou het toppic voor nu zo door laten lopen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:21

Bijlezen is met &if=1 achter de url ook makkelijker trouwens :) krijg je alle posts met fotos en dus pakketten :)

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:23

Joaltijd schreef:
Bijlezen is met &if=1 achter de url ook makkelijker trouwens :) krijg je alle posts met fotos en dus pakketten :)

Joh!! Zit ik al bijna 16 jaar op Bokt en ik leer nog steeds alle dagen bij :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:31

Ik vind het wel heel erg jammer worden zo. Wel de manier om de groep voor volgend jaar kleiner te krijgen... Het is geen wedstrijd om te zien wie de meeste aandacht krijgt.

Ik zie heel erg graag alle foto's van de pakketjes, ontzettend leuk! Maar als er 166 mensen op elk pakket reageert is er geen houden meer aan. Wat beteft waardering, ik heb een super lief bedankje van mijn lootje gekregen. En dat is de meeste moeite waard, het was immers haar pakket en niet voor de overige 165 bokkers.

Gewoon een beetje lief spelen en accepteren dat niet iedereen gelijk is. Maar goed ook, beetje variatie is veel leuker.:D

Dit gezegd te hebben. Ik ben echt onder de indruk van de creativiteit van sommige bokkers!

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:33

Zullen we het gewoon weer gezellig houden, vind de sfeer nu een beetje naar beneden gaan als ik eerlijk mag zijn. En dat is jammer, want het is heel erg leuk om elkaars zijn/haar pakketjes te zien, en natuurlijk te wachten op je eigen pakketje!

Terwijl dit juist hartstikke leuk georganiseerd is! :)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:38

Stamper schreef:
Zullen we het gewoon weer gezellig houden, vind de sfeer nu een beetje naar beneden gaan als ik eerlijk mag zijn. En dat is jammer, want het is heel erg leuk om elkaars zijn/haar pakketjes te zien, en natuurlijk te wachten op je eigen pakketje!

Terwijl dit juist hartstikke leuk georganiseerd is! :)

Doen we!
Ik houd me dan ook weer gedeisd ;)

En nog even voor de goede orde: ik vind het echt geweldig georganiseerd! En vind het kijken van alle creativiteit ook leuk!

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:40

Donna89 schreef:
Ik wist als nieuwe ss niet dat het gebruikelijk was om een bij leespost te maken maar probeer wel zo veel mogelijk te reageren. Doe mijn best! Haha
en heb wel alles gezien en gelezen

Dit wist ik ook niet. Heb wel gereageerd. Maar niet met namen enzo.
Anders had ik dat wel gedaan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:40

Bijleesposten is toch een gewenst (verplicht :')) ding in HK topics? Dit is geen HK. Ik vind dit een leuk spel. Dat spel wil ik graag (blijven) spelen. Gewoon zoals het opgezet en georganiseerd is door Dott en Ynskek. Niet met allerlei eromheen bedachte voorwaarden en verwachtingen.
Voor het overige geklets was toch een kippenhok gekomen dacht ik?
Degene die mijn pakket gekregen heeft mag haar plezier (of hopelijk geen ongenoegen) hier of per pb uiten, maakt mij niet uit. Wat zij wil! Ik zal van mijn pakket als ik het eeeeeeindelijk heb (Ikke ongeduldig :):)) foto's en een verslagje plaatsen.
Er komen super leuke dingen voorbij, maar ik heb gewoon niet de tijd en wil om overal op te reageren. Neemt niet weg dat ik het heel leuk vind om alle pakketjes te zien! +:)+

Nessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:43

Ik vind het ook heerlijk om al die pakketjes te zien. De hints die zijn gemaakt en de moeite die erin zit. Van allemaal. Ik werk ook fulltime, heb een eigen paardje, vriendlief die aandacht wil.

Heb serieus alles gelezen. Maar inderdaad niet specifiek bij elk pakket stil gestaan. Dit wil ik best doen. Maar zoals ik het lees vind het merendeel dit niet nodig.

hahahatsjoe

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 14:48

Wat maakt het nu uit hoeveel reacties er op de pakketten komen ? De enige reactie die ik eigenlijk wil zien is die van mijn lootje, voor de rest zal het mij worst wezen. Of denk ik nu te gemakkelijk. Vind het super zoveel moeite de meesten hebben gedaan, maar om op elk pakket te gaan reageren... Als ik de tijd had, tuurlijk, maar dat heb ik niet.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 14:58

Rebecca schreef:
Ik hou erover op , zal mij een worst zijn . Ligt vast weer aan mij , maar als je 166 man heb en misschien paar mensen zijn bek in het topic overtrekt vind ik dat persoonlijk jammer. Maar blijkbaar mag ik die mening niet geven

Tuurlijk mag je je mening geven. Maar 1. Niemand is verplicht om te reageren. En 2. Jij zegt dat je graag van anderen wilt horen of ze je pakket ook leuk vinden.

Maar in mijn ogen is dat totaal niet belangrijk. Als jij dat anders ziet mag dat natuurlijk, maar als iedereen je pakket leuk vind, behalve degene waar je t voor gemaakt hebt dan is dat toch ook niet de bedoeling?? Lijkt me dat je het pakket maakt voor je SS, niet voor de rest van het topic.

Maar misschien denk ik te simpel..

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:00

Dames zullen we het gezellig houden! Ik snap rebecca! Ik snap ook dat sommige het te druk hebben. Prima.
Het gaat zoals het gaat.
Het helpt misschien idd om hier minder te kletsen en dat in het kippenhok te doen aangezien het daar was rustiger is nu

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:15

Van mij hoeft veel reacties krijgen op mijn pakket ook niet per se, zolang mijn lootje maar tevreden is. Met zoveel pakketten zou dat ook veel te druk worden denk ik, als iedereen overal op gaat reageren. Maar als mensen het wel leuk vinden om op alles te reageren, is dat natuurlijk dikke prima :) Ik zelf heb de ene keer wel zin en de andere keer niet. En gisteren hield ik me een beetje stil, omdat anders Alja mijn naam telkens voorbij zag komen O:)

Maaruh, om het topic weer wat gezelliger te maken: heeft er iemand z'n pakketje al bij de buren gehaald? :))

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:20

Ja, wie gaat er vandaag uitpakken?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 15:23

Waren toch twee met pakkerjes bij de buren? Spannend!