Echt een mooie jar, ik weet niet of ik fruit snoepjes lekker vind maar voor de jar alleen al zou ik het doen Buttercream lijkt mij echt heerlijk van geur
Kirja
Geplaatst: 16-09-16 17:24
Jellybeans is lekker!! Buttercream vind ik ook niks heb er geloof ik nog van liggen maar na een halve tart wist ik al dat t niks ging zijn voor mij haha
Skessa_
Geplaatst: 16-09-16 17:26
Ik vond Jellybeans ook super lekker!! Geloof dat ze er ook tarts van heeft, die zou je eerst kunnen proberen?
Buttercream nog niet geprobeerd, dus die weet ik niet!
Hier van YC Home sweet home. Laatste dagje denk ik, en dan is die op!
Terug van vakantie, en ruik weer niks... Misschien omdat het huis groter is als het vakantiehuisje?
Mazikeen
Geplaatst: 18-09-16 13:08
Ik vind Jelly Beans ook heerlijk Lijkt op Vineyard.
Sinds ik een scenterpiece heb brand ik bijna geen tarts en jars meer Wat een heerlijk ding.
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-16 13:09
Ook nog voor gekeken ja, maar besloten dat die niet in ik huis komt. Ruik de jars en de tarts toch niet meer.
Ik zal overigens van de week toch echt het lijstje eens gaan maken. Vergeet dat steeds.
Banyu
Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-16 16:04
Hierbij het beloofde lijstje. Bij echte intresse graag PB, alles is nog helemaal heel. De halfjes brand ik zelf wel op.
Bath and Body Works: Coconut Sandalwood Mahogany Coconut
Goose Creek: Apple Spice Clean Line Soothing Coconut Campfire Marshmallow 2x Pineapple Seaspray Watermelon Strawberry Lemonade Cupcake Cozy Home Confetti Pink Lemonade Hazelnut Cake
Village Candle: Blueberru Muffin Vanille Cupcake Vanillla Caramel Swirl Caramalized Pear Warm Apple Pie
:McCall’s Candle Bar: Peace on Earth Sugar Plum
Country Candle: Zanzibar
Candleberry : Dixieland Cream
Yankee Candle: Coconut Bay 4x Snowflake Coockie 3x Vanille Cupcake 3x Vanille Bourbon 2x Hazelnutt Coffe 2x Honey Glow Baby Powder Shea Butter Soft Blanket Clean Cotton Winter Glow Sugared Apple Home Sweet Home 2x Orange Splash Cinnamon Stick Passion Fruit Martini Moroccan Argan Oil Red Velvet Cosy By The Fire Cranberry Pepermint Home For The Holidays Red Apple Wreath Mandarin Cranberry Candy Cane Lane Sweet Apple Vanille Lime Pina Colada Apple & Pine Needle Eucalyptus Summer Peach Citrus Tango Pain Au Raisin Cotton Candy Midsummers Night
WaxMeltsEnzo: StrawBerry Coconut KLEIN 20x StrawBerry Coconut 2x Lavendel Delight 3x Winter Firesede Lilac and Rubarb Bluebell Tropical Raspberry Vanilla Winter Candy Strawberry & Rubarb 2x Verry Cinnamon 2x Verry Cinnamon KLEIN Anijs Warm and Cozy 4x Asian Amber (?) Apple Crumble Pie VooDoo Love Baby Powder 4x Kokos and Mango KLEIN 2x Balsem and Cedar Cinnamon Buns KLEIN Jamaican Me Nuts Honey Vanilla Candy Cool Basil Citrus
Pure Soy Wax: Sticky Pudding Latte Macchiato Seks on the Beach Millionare Vanille Coco Cinnamon Pear Winter Blossom
Alles zijn grote, zijn het kleine, dan staat dit erachter!
Ik kom weer even langs in dit topic. We gaan eind november een lang weekend naar Londen Wie van jullie heeft er shoptips? Misschien een Yankee Candle Outlet? En zijn er winkels waar ze Goose Creek, BBW of Kringle verkopen?
Skessa_
Geplaatst: 20-09-16 23:22
Skyex schreef:
Ik kom weer even langs in dit topic. We gaan eind november een lang weekend naar Londen Wie van jullie heeft er shoptips? Misschien een Yankee Candle Outlet? En zijn er winkels waar ze Goose Creek, BBW of Kringle verkopen?