Tinder, wie nog meer?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Tinder, wie nog meer?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:03

Etentje lijkt mij ook altijd riskant.. Tijd geleden een date gehad met een jongen die via de chat echt super leuk was maar het klikte totaaaal niet in het echt. Ik moet er niet aan denken dat ik daar bij het voorgerecht achter zou komen en dan hoofd en na nog moet :O

Ik ben zo verlieieieieifd! Pas twee weken geleden een leuke match, gelijk zondag afgesproken, fantastische dag gehad, eigenlijk allebei de balen dat we weer naar huis moesten.
Afgelopen donderdag bijna de hele dag bij hem geweest, weer zo'n heerlijk vertrouwd en fijn gevoel. Nu kennen we elkaar pas twee weken en ga ik morgen na m'n werk weer naar hem toe. Wat een gevoel zeg, ongelofelijk.
Hij gaat komende vrijdag drie weken naar het buitenland, ultieme proef om te kijken of het gevoel echt zo sterk is :') Hoe je kunt smelten als hij zegt dat hij je wel een beetje gaat missen := Zuuuuuucht.

Zitosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:15

Ooh leuk Renee! Dat wordt inderdaad wel een goeie test :)

Vrijdag is een vriend van me wezen stappen en kwam hij een match van me (klasgenoot van hem) tegen die over mij begon te praten. Hebben elkaar nog niet eens ontmoet maar hij vindt me wel heel leuk en knap. Alleen hebben we nauwelijks nog contact _O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 21:40

Courses schreef:
Nja, ik spreek ook alleen af met mensen waar ik al even mee gepraat heb en wel 't idee krijg dat er wat te bespreken valt :+

Gepraat via app of irl, zit wel een verschil in..

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:15

Ik voel altijd wel aan of het etentje waardig is!!! Nooit problemen gehad.

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-16 23:18

Ik heb twee eerste dates gehad. De eerste een etentje en bios. Wel goed kunnen praten, maar dat die klik miste. Gesprek ging niet altijd vloeiend, gelukkig geen uitgebreid diner :')
De tweede eerste date, met mijn inmiddels vriend, even wat gedronken ergens en hem de stad laten zien. We hebben toen 2 uur lang rondjes gelopen en gepraat, die klik was er echt meteen <3

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:49

Nouja zeg, krijg opeens een appje van m'n tinderman dat hij donderdag het etentje wil afzeggen want hij zegt dat het omdat hij zo druk is niks gaat worden.

Furrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 09:56

litilaura schreef:
Nouja zeg, krijg opeens een appje van m'n tinderman dat hij donderdag het etentje wil afzeggen want hij zegt dat het omdat hij zo druk is niks gaat worden.

Jeetje, wat een fijn berichtje... -O-

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:13

litilaura schreef:

Hij is tenminste eerlijk... Zat mannen die gewoon niks meer van zich laten horen. Gewoon weer door naar de volgende date! :D

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 10:20

Pfff wat een stom excuus Laura -O-

Om nog even terug te komen op mijn afzegger, na de date vorige week zondag hebben we dagelijks contact gehad, meest vanuit zijn initiatief. Hij was enthousiast en we hadden het al steeds over wat gaan we doen zaterdag blabla, zelfs vrijdagavond nog.. En toen dus ineens zaterdagmiddag een appje met als uitleg 'ik twijfel dus we kunnen het hier beter bij laten' eeehhhh wtf! Ergens had ik al een soort van onderbuikgevoel dat zei, dit is te mooi om waar te zijn. Nou dat blijkt wel!
Vannacht maar bij m'n scharrel geslapen :')

Renee1991 wat leuk voor je!!! Balen dat hij dan 3 weken weg gaat..maar eigenlijk wel hopen dat jullie elkaar zullen missen!

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 12:09

@ lougino - ah nee.... balen zeg... dus tinder er toch maar weer opgooien?

@ laura beter nu dan na een paar dates :) maar t is wel vervelend ja :(

Morgen heb k weer een date :) een italiaan... spannend! (vast weer foute boel, maar miss zijn dat vooroordelen :p)

Evel_Knievel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:30

Met mijn meest recente date gaat het heel goed <3 Begin echt gevoelens te krijgen voor die vent :')

litilaura

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 13:57

Wat leuk voor je! Hoop dat het wat word.

Ik heb uit frustratie maar e-matching aangemaakt. Kijken of daar nog leuke mannen op zitten.

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:02

en innercircle ofzo? staan ook wel leuke op, beetje arrogante dat wel..

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:24

Nou ik wacht denk ik even met weer tinderen tot iig na m'n vakantie. Heb nog een date met een man op de planning staan die ik al langer spreek maar echt afspreken was er nog niet van gekomen en toen kwam die van vorige week er ook nog tussendoor.. Bijzonder dat hij dus nog steeds wil afspreken omdat ik hem best wel lang heb laten wachten.
Dat inner circle, daar zat sjaak afhaak ook op, hoe werkt dat? Daar moet je toch voor uitgenodigd worden oid?

Nijna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 14:35

hahaha sjaakafhaak :')

ja klopt, k kan je wel uitnodigen als je wil :) stuur ef pb

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 19:02

Stom excuus??? Te druk....ik vind het eerlijk....soms is je leven eenmaal druk en heb je andere prioriteiten. Ik heb ook van die fases. Hij zegt het tenminste eerlijk ipv dat je date, hem leuk gaat vinden en hij denkt....hmmm dit past NU niet in mijn leven. Het is ook nooit goed....hij had ook niks kunnen laten horen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 19:17

Ja ik hoor ook liever dat iemand geen tijd en/of zin heeft, dan dat ik niks hoor.. Is niet leuk, maar beter dan radiostilte of l*lverhalen en aan het lijntje gehouden worden :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 21:41

Ik hoor ook liever direct dat iemand het gewoon te druk heeft dan dat je dat hoort na 1 leuke date. Is ff pijnlijk maar liever zo dan achteraf niks meer horen en moeilijk doen met afspreken

petitparis

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:12

Of "geen tijd" een zwak excuus is of zuiver eerlijkheid hangt imo toch wat vd de situatie af. Bij iemand die veel chat/appt en initiatief neemt om af te spreken en dan plots geen tijd heeft, daar heb ik ook mijn bedenkingen bij...

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:19

Tuurlijk is het goed dat hij het eerlijk zegt maar dan vraag ik me af, waarom je uberhaupt begint aan het plannen van een afspraak met iemand. Dat vind ik dan wel gek.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-06-16 22:58

Maar je hebt toch meteen duidelijkheid? Wat er dan precies achter zit, zou mij niks uitmaken

suikermeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 06:17

Soms gaan mensen pas nadenken als de afspraak er is. Had ik ook en dan krabbelde ik weleens terug. En dat was net zo goed met de waarheid gegoten in een smoesje.

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 08:46

Of er kan iets zijn gebeurd waardoor hij het nu ineens heel druk heeft. Ik hoor het ook liever op tijd, dan pas op het laatste moment. Als ik naar mezelf kijk, ik had de afgelopen tijd ook meer tijd om te daten dan deze/ de komende weken. Had ik nu iets afgesproken, dan was de kans ook groot geweest dat ik dat af had moeten zeggen.

Lougino

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:13

Mjah, ik heb gewoon een beetje afzeggers-allergie momenteel denk ik..never mind haha

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-06-16 09:33

litilaura schreef:

Waarom zit hij dan op Tinder |o