Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:06

Anoniem schreef:
13-jarige Penny's die een topic vervuilen met hun onzin en ze hebben totaal géén idee waarover ze praten.

Of mensen die wanhopig aan hun 25 berichten willen komen en vervolgens alleen maar onzin plaatsen en totaal niks toevoegen in topics van een maand terug

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:27

Picasso schreef:
Citaat:
Hoe? Ik kan die persoon die vandaag jarig is wel ontvolgen, maar dan is het volgende week weer hetzelfde liedje met de persoon die dan jarig is. En dan zie ik helemaal niks meer van die persoon, dat is ook niet de bedoeling.

Verbergen op tijdlijn, dat kan zonder dat je de persoon hoeft te ontvrienden.

Ontvrienden is wel heel rigoureus, er bestaat ook nog zoiets als ontvolgen, maar ook dat wil ik niet. Ik wil die persoon gewoon blijven volgens, ik wil gewoon updates op mijn tijdlijn blijven zien van die persoon, ik wil alleen geen 100.000 felicitaties zien op mijn tijdlijn tussen de 5 berichten die ik wel wil zien!

Britta31

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 16:31

Dat er een dikke plak gevuld speculaas verdwenen is.Maar niemand heeft het gedaan.

enamorada

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 17:29

Anoniem schreef:
13-jarige Penny's die een topic vervuilen met hun onzin en ze hebben totaal géén idee waarover ze praten.

same :o

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 22:41

Britta31 schreef:
Dat er een dikke plak gevuld speculaas verdwenen is.Maar niemand heeft het gedaan.

De kabouters :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 22:45

Dat rot spek op het werk , nog half bevroren en hartstikke kort . Mijn slavinken zagen er her slacht uit na anderhalf uur en 30 slavinken verder met dat rotspek :x

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 22:46

Dorus, dat zeg ik toch ook? Je kan het bericht zelf toch onzichtbaar maken op je tijdlijn (verbergen), daar hoef je niet iemand voor de ontvrienden.

HaKuNaMaTa

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 22:54

De regen toen ik in de Efteling liep.. En dan ook nog is het feit dat ik daarom gekozen had om mijn camera thuis te laten.. Heb nu dus zoveel mooie foto momenten gezien..

saabineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-11-16 23:22

Die mensen die bieden op je advertentie en daarna niks meer van zich later horen _-:(

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 02:35

Picasso schreef:
Dorus, dat zeg ik toch ook? Je kan het bericht zelf toch onzichtbaar maken op je tijdlijn (verbergen), daar hoef je niet iemand voor de ontvrienden.

Je snapt er echt helemaal niks van hè? Tegen de tijd dat ik die ca. 50 berichten één voor één verborgen heb ben ik een paar uur verder. Geen optie!
En zoek het verschil eens uit tussen ontvrienden en ontvolgen, want waarom jij iedere keer ontvrienden aanhaalt snap ik weer geen ene reet van.

Faline

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 03:22

Van die mensen die sommige spelletjes te goed weten te spelen, draaien alles zo alsof ze alles voor anderen doen, maar in werkelijkheid is het allemaal eigen belang. En iedereen trapt er met open ogen in.

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 08:15

Aan discussies over facebook newsfeeds waarin het wederom te moeilijk is om netjes tegen elkaar te blijven..

Lees er dan gewoon overheen als je het irritant vind en niet op kunt lossen. Het is maar facebook..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 08:50

Dorus schreef:
Picasso schreef:

Je snapt er echt helemaal niks van hè? Tegen de tijd dat ik die ca. 50 berichten één voor één verborgen heb ben ik een paar uur verder. Geen optie!
En zoek het verschil eens uit tussen ontvrienden en ontvolgen, want waarom jij iedere keer ontvrienden aanhaalt snap ik weer geen ene reet van.

Wauw neem me niet kwalijk zeg... volgens mij snap jij het gewoon niet, maar never mind. Wilde alleen maar helpen. -O-

Dorus

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:05

Ik snap heel goed welke oplossing jij aandraagt, die is alleen niet werkbaar. Zal ik het voor je uitschrijven? Je klikt rechtsboven het bericht op dat driehoekje en kiest "verberg bericht" of hoe dat ook op z'n Nederlands mag heten. En dat herhaal je vervolgens zo'n 50 keer tot je al die berichten verborgen hebt. En volgende week als de volgende persoon in de vriendenlijst jarig herhaal je het hele riedeltje weer van voor af aan. En dat herhaalt zich met enige regelmaat tot iedereen jarig is geweest en dan kan je weer van voor af aan beginnen.

Ik wil die berichten niet één voor één verbergen, ik wil die berichten gewoon helemaal niet zien zonder herhalende acties mijnerzijds. En de enige mogelijkheid die Facebook daarvoor bied is je hele vriendenlijst ontvolgen of ontvrienden.

Dus laat mij me gewoon ergeren aan dat idiote Facebook en kom niet met oplossingen die geen oplossingen zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 11:09

Het spiet mie donders! Je hebt helemaal gelijk; ik had niet goed gelezen... en ja hoor: erger je maar lekker, dat is af en toe heel fijn.

Ik erger mij aan mijn rechterbeen dat nog steeds niet goed meekomt met de rest... loop weer als een debiel... -O-

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 14:49

Dat ik in een dip zit en totaal nergens meer zin in heb. -O-

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 16:44

Dat mijn collega's een beetje hypocriet zijn en dat ik dus echt even niet ga helpen en doen alsof ik druk bezig ben O:)

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 17:44

Dat mensen het woord sowieso niet kunnen spellen!

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 18:17

Dat ik vreselijk misselijk word vandaag iedere keer nadat ik wat gegeten heb en ik heb niks anders gegeten als normaal

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 18:44

maatje987 schreef:
Dat ik vreselijk misselijk word vandaag iedere keer nadat ik wat gegeten heb en ik heb niks anders gegeten als normaal

Ik ook! Dan sterf ik van de honger, eet ik wat en dan is het net of ik de hele supermarkt heb leeg gegeten ofzo... Echt gek

maatje987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 18:58

Danique schreef:
maatje987 schreef:

Ik ook! Dan sterf ik van de honger, eet ik wat en dan is het net of ik de hele supermarkt heb leeg gegeten ofzo... Echt gek

Ik ben er waarscgijnlijk achter waardoor het komt ik ben een bepaalde vitamine D gaan slikken op aanraden van een arts en die heb ik nu twee keer geslikt sinds gister morgen even met mijn ha overeggen moet dan toch bij hem zijn

xPabloBokt
Fotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:35

Ariannee schreef:
Dat ik in een dip zit en totaal nergens meer zin in heb. -O-

Dit.

NinkeG

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 19:54

Aan een nieuw stalgenootje, wat een stom grafmens. Ze zit mij van dingen te beschuldigen waar ik helemaal niks mee te maken heb..
_-:(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-11-16 21:16

Aan dat ik me niet lekker voelde.

laraxXxemma

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-11-16 06:56

Dat ik wakker lig van de pijn, en dat pijnstillers niet helpen.. straks direct HA bellen ;(