Het Kleding Topic - Deel 6

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:07

eenitraM schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ach doe maar, ik koop nooit schoenen bij de H&M. Ik heb een duurdere smaak. O:)

Als je er had neergezet dat je een 'andere' smaak hebt, keek ik niet zo raar op. Maar dit leest erúg raar. :x :=

Het is toch algemeen bekend dat H&M niet zo duur is (tegenwoordig wel steeds duurder btw) ik loop gewoon gigantisch scheef, dus dat soort schoenen zijn niet eens een optie. :P

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 20:54

eenitraM schreef:
MarlindeRooz schreef:
Ach doe maar, ik koop nooit schoenen bij de H&M. Ik heb een duurdere smaak. O:)

Als je er had neergezet dat je een 'andere' smaak hebt, keek ik niet zo raar op. Maar dit leest erúg raar. :x :=

Zo raar staat dat toch niet? Ik vind schoenen van 100 vaak ook mooier dan die van 50, en als die mooiere nou net meer je smaak zijn..? :o

En ik koop overigens nog gewoon bij h&m hoor, alleen geen schoenen meer want daar krijg ik elke keer blaren van.

eenitraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:00

DaisyDarling schreef:
Zo raar staat dat toch niet? Ik vind schoenen van 100 vaak ook mooier dan die van 50, en als die mooiere nou net meer je smaak zijn..? :o

En ik koop overigens nog gewoon bij h&m hoor, alleen geen schoenen meer want daar krijg ik elke keer blaren van.

Whuuuut :=

Dat is echt de grootste onzin dat dure schoenen mooier zijn. Als ze zijn afgeprijst van 100 voor 50 worden ze toch niet lelijker. _O-

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:10

Het ligt er aan wat je mooi vind, ik vind schoenen die van een beter kwaliteit leer zijn mooier. Maar als je mij een keer hebt zien lopen snap je waarom ik het zeg. _O-
Het is een wonder dat ik niet val wanneer ik ren.

Morgen komen mijn bestellingen binnen! *\o/* *\o/* *\o/*

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:21

Ik heb ook geen H&M schoenen. En kortingen zijn natuurlijk anders dan schoenen die al €50-, waren.

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:21

Leuk Marlinde! Je Clarks?

DaisyDarling

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:22

eenitraM schreef:
DaisyDarling schreef:

Whuuuut :=

Dat is echt de grootste onzin dat dure schoenen mooier zijn. Als ze zijn afgeprijst van 100 voor 50 worden ze toch niet lelijker. _O-

Nee, maar vaak heb je schoenen die voor de volle prijs 100 of 50 zijn, dan zijn die van 100 vaak van mooier leer, netter afgewerkt, beter voetbed. Dan vind ik die dus veel mooier :j

Jij denkt misschien dat wij vinden dat prijs een schoen mooi maakt, maar dan doet de kwaliteit en afwerking. En daarom heb ik dus liever een schoen van een echte schoenenzaak dan een H&M paar ;), want daarin zit een degelijk verschil.
Mijn 90 euro leren ballerina's geven me namelijk nooit blaren, mijn 10 euro h&m loafers daarentegen; auw :o
Laatst bijgewerkt door DaisyDarling op 28-10-14 21:29, in het totaal 1 keer bewerkt

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:28

dyoka schreef:
Leuk Marlinde! Je Clarks?

:j

En een shirtje, jurkje en een truitje van de zalando!

_mexx_lady_

Re: Het Kleding Topic - Deel 6

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:37

Ben het vaak eens hoor! Merk het aan mijn hakken. Hakken van 100 euro kan ik uuren op lopen, mijn goedkope hakken van 30 euro dien na een uurtje of 3 al pijn..

Nadineex

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 21:48

Ik heb een vraagje! Ik zie regelmatig in facebook groepen mensen die schoenen kopen via aliexpress. Nu was ik opzoek naar een jas en ik dacht lekker goedkoop, aangezien ik al 2 winterjassen heb :') Maar nu was mijn vraag, hebben jullie wel eens kleding besteld bij aliexpress en is dit ook betrouwbaar?

Het gaat om deze jas
http://www.aliexpress.com/item/2014-new ... 33073.html

DewiRox

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:11

Ik heb überhaupt niks van de h&m, rotwinkel en het zit me nooit fijn of ik vind de kwaliteit slecht. Het is het allemaal net niet. In de winkel kan ik nooit wat vinden en anders vind ik de verzendkosten zo duur, aangezien ik het eigenlijk altijd weer terug moet sturen.

Ik heb alleen een bikini bovenstuk van de h&m, maar dan wel weer met broekjes van de hema aangezien het broekje dat er bij zat het zo niet was.

Estribo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:17

Nadine: Das idd wel een leuke jas! Zoiets wil ik nog wel voor tijdens het rijden, een leuk fris kleurtje ook dat rood.
Ik heb geen ervaring met de site..

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 22:47

Ik heb wel een aantal basics van de H&M, vind de kwaliteit prima voor de prijs.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:09

MarlindeRooz schreef:
Het ligt er aan wat je mooi vind, ik vind schoenen die van een beter kwaliteit leer zijn mooier. Maar als je mij een keer hebt zien lopen snap je waarom ik het zeg. _O-
Het is een wonder dat ik niet val wanneer ik ren.

Morgen komen mijn bestellingen binnen! *\o/* *\o/* *\o/*

Nooo, mijn shirtje is nog niet verzonden.. -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:11

Ik heb pyjama broeken altijd van de h&m! En hemdjes! En basic t-shirtjes. En die basic spijkerbroek die ze hebben in heel veel kleuren van 20 euro vind ik ook fijn, en ik heb 2 biker jeans van h&m divided die ook lekker zitten.. en ik heb 2 nep leren jasjes van h&m.. nah, ik houd wel van h&m eigenlijk, alleen de schoenen vind ik niet lekker zitten, maar ik winkel er graag. O:)

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:29

Ik heb een blazer besteld laatst, bij Sammydress. Geen aanrader! Het is goedkoop en dat is heel verleidelijk, maar ze krijgen het voor elkaar om de producten zo perfect op de foto te zetten, dat ze mooi zijn! Ik heb al zó veel gelezen dat de kwaliteit barslecht is, en de blazer die ik besteld bewijst het.

Je kunt niet retourneren
De maten vallen extreem klein
Deze jas is waarschijnlijk een zomerjas (weinig tot geen voering)

Kortom: ik weet dat het er heeeel verleidelijk uitziet, maar doe het niet!! Koop een iets duurdere bij een betrouwbare site, of ga naar de Primark :J Dan zie je tenminste wat je koopt en kun je eventueel retourneren!

sannerocky

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:31

http://www.hm.com/nl/product/08350?arti ... ariant=038

Ik heb deze jas besteld *\o/* Ik hoop zo dat ie mooi valt!! Ik zit er echt al sinds dat ie in de collectie zit, op te aarzen dat 'ie in de uitverkoop kwam. Nu geen uitverkoop maar wel korting! Daar doe ik het voor :D Wat vinden jullie?

TEDDY VOERING <3 <3 <3

dyoka

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-14 23:57

Leuke jas!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:08

DewiRox schreef:
Ik heb überhaupt niks van de h&m, rotwinkel en het zit me nooit fijn of ik vind de kwaliteit slecht. Het is het allemaal net niet. In de winkel kan ik nooit wat vinden en anders vind ik de verzendkosten zo duur, aangezien ik het eigenlijk altijd weer terug moet sturen.

Ik heb alleen een bikini bovenstuk van de h&m, maar dan wel weer met broekjes van de hema aangezien het broekje dat er bij zat het zo niet was.

Dit. Het zit niet lekker, staat niet mooi en ik kan er niks mee. :') Ik heb alleen een sportbroek van de H&M haha.

Leuke jas maar niet echt mijn ding. Vind zoiets wel altijd mooi staan bij anderen. Ik hoef voor de komende 10 jaar geen nieuwe jas meer te kopen want ik heb een North Face jas met dons. :=

Dat kleding van Sammydress niet mooi/goed is.. Ja, wat wil je voor die prijs. :') En natuurlijk valt het klein, het komt uit Asia. :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:48

Ik houuuuu van de H&M. Alles zit altijd geweldig en heb drie paar hakken van ze en die lopen ook echt zalig :D daarnaast houd ik van de winkel app. Grappig dat de meningen zo verdeelt zijn :Y) en ik ben snel uitgekeken op kleding, dus wel fijn dat ik geen hoofdprijs betaal voor wat ik bestel.

Sanne: leuke jas! Vooral teddy coating is heeeeeeerlijk.

Ik ben op zoek naar het perfecte (nep) leren jasje, echt de meest vreselijke zoektocht ooit -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:51

Ik heb er 1 keer echt ontzettend veel gekocht, rond de 300 euro of zo. Dit was 4? jaar geleden en sindsdien heb ik er nooit meer iets kunnen vinden. _O-

Ik shop nu vooral bij American Eagle Outfitters, die zijn ook niet zo duur. :)

xRoosss

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:58

Anthea schreef:
Ik heb er 1 keer echt ontzettend veel gekocht, rond de 300 euro of zo. Dit was 4? jaar geleden en sindsdien heb ik er nooit meer iets kunnen vinden. _O-

Ik shop nu vooral bij American Eagle Outfitters, die zijn ook niet zo duur. :)

Met die webshop ben ik niet bekend, morgen even een kijkje nemen :Y)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 00:59

American Eagle Outfitters is echt fantastisch <3 Urban Outfitters en American Apparel trouwens ook.. Hier in NL allebei zo duur maar in de VS vond ik het nog best betaalbaar

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 01:03

Ben niet bekend met Nederlandse/Amerikaanse prijzen, maar Urban Outfitters is zooo duur in Canada. :=

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-14 01:07

In Nederland ook, maar in de VS vond ik het weer heel erg meevallen..