Bloggers/Vloggers op Bokt?

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabini

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 14:24

missRosanne schreef:
NIeuwe blog online :D : Go Rens!
Heb zojuist, naast je laatste bericht, ook nog even verder gekeken op je blog. Wat een leuke berichten zeg! Echt goede recepten en supereerlijke en mooi geschreven persoonlijke verhalen. Erg tof! Ik volg :o Enne; je bent prachtig! Mag ik vragen hoe het er nu voor staat met je carrière?

Zelf ben ik ook al een tijd bezig met gezonder eten en meer sporten. Sporten gaat prima (1x cardio en 2x kracht in de week), maar het eten wil soms nog niet zo goed gaan (drukte van school, alleen maar keuze uit 'ongezond' eten op mijn werk, of allemaal uitjes/leuke dingen met vrienden.. het gaat vaak ten koste van mijn eetpatroon). Zal ik eens naar een voedingsdeskundige gaan? Ik zit er namelijk de laatste tijd wel veel over na te denken. Ik zoek vooral iemand die me tips kan geven hoe ik me toch aan het aantal voedingsstoffen én kcal kan houden, zonder dat ik bijvoorbeeld op mijn werk (bijbaan in horeca) een maaltijd moet overslaan/dikke vette patat moet eten.
Af en toe schrijf ik er ook over op mijn blog. En Rens Kroes volg ik op Instagram :)

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-06-14 22:51

Sabini schreef:
missRosanne schreef:
NIeuwe blog online :D : Go Rens!
Heb zojuist, naast je laatste bericht, ook nog even verder gekeken op je blog. Wat een leuke berichten zeg! Echt goede recepten en supereerlijke en mooi geschreven persoonlijke verhalen. Erg tof! Ik volg :o Enne; je bent prachtig! Mag ik vragen hoe het er nu voor staat met je carrière?

Zelf ben ik ook al een tijd bezig met gezonder eten en meer sporten. Sporten gaat prima (1x cardio en 2x kracht in de week), maar het eten wil soms nog niet zo goed gaan (drukte van school, alleen maar keuze uit 'ongezond' eten op mijn werk, of allemaal uitjes/leuke dingen met vrienden.. het gaat vaak ten koste van mijn eetpatroon). Zal ik eens naar een voedingsdeskundige gaan? Ik zit er namelijk de laatste tijd wel veel over na te denken. Ik zoek vooral iemand die me tips kan geven hoe ik me toch aan het aantal voedingsstoffen én kcal kan houden, zonder dat ik bijvoorbeeld op mijn werk (bijbaan in horeca) een maaltijd moet overslaan/dikke vette patat moet eten.
Af en toe schrijf ik er ook over op mijn blog. En Rens Kroes volg ik op Instagram :)

Dankjewel! Wat een lieve complimenten. :o Mijn carrière staat momenteel hartstikke stil haha. Het draait echt om de maatjes (taille 60cm heupen 90cm) en zonder kan ik nog nergens aan de slag. Ik zit wel weer bij mijn oude bureau maar ook zij zetten mij niet op de website totdat ik de juiste maten heb. Af en toe komt er een buitenlands agency langs en dan laten ze me wel zien maar, ook daar kan ik pas met juiste maten aan de slag.
Mijn doel is in september dit toch wel bereikt te hebben en dan lekker de wereld over te reizen gezien dan ook weer de Fashion Weeks zijn. Maar goed het blijft een vak met weinig zekerheid dus we gaan het zien.

Ja, ik snap je probleem. Bedrijfskantines zijn waardeloos! haha. Horeca en afvallen ook. Toen ik nog in de horeca werkte nam ik altijd eiwitshakes (afslank eiwit body&fit shop) mee en was mijn ontbijt vaak volkoren spelt pasta met broccoli. Eiwitten vullen enorm en met dit ontbijt heb je echt lang geen trek. Maar, ik vond dit heel lastig. Omdat de horeca toch na werk vaak pas begint. Lekker drinken en roken met zijn allen en aan de bittergarnituur. Ik voelde me toen er echt een beetje buiten vallen met mijn spa blauw. :') Ik weet niet hoe dit bij jullie is?

Ik sta zelf een beetje cynisch tegenover voedingsdeskundigen omdat deze vaak toch meegaan met het Voedingscentrum. Toevallig heb ik donderdag wel een afspraak gepland staan bij een voedingsdeskundige gericht op modellen dus zal sowieso op mijn blog laten weten hoe dat was. Als je vragen hebt mag je me altijd pb'en of reageren op mijn blog. :D Zal altijd proberen zo eerlijk mogelijk te zijn over wat voor mij werkt.

Wat ik verder aanraad is stevig ontbijten. Probeer je dag om te gooien. Het klinkt heel gek maar voor mij werkt een stevig ontbijt gevolgd door een iets kleinere lunch en licht avondeten heel goed. Het is even wennen maar, het voelt voor mij nu logisch. Je geeft je lichaam energie op de momenten die het nodig heeft.

talievlietie

Re: Bloggers op Bokt?

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:18

Marit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:23

Charles

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 09:49

Sabini sport je bij een sportschool of doe je het zelfstandig thuis? Want bij een (goede) sportschool kunnen ze je ook goed voedingsadvies geven. Ik werk in een sportschool en mijn collega's van de fitness geven heel regelmatig voedingsadvies en maken eetschema's voor klanten die aansluiten op hun trainingsschema's en doelen.

Ik ben afgelopen week weer naar het CHIO Rotterdam geweest en heb er uiteraard weer gefotografeerd:
Paardensport portretten tijdens CHIO Rotterdam

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:00

Charles schreef:
Sabini sport je bij een sportschool of doe je het zelfstandig thuis? Want bij een (goede) sportschool kunnen ze je ook goed voedingsadvies geven. Ik werk in een sportschool en mijn collega's van de fitness geven heel regelmatig voedingsadvies en maken eetschema's voor klanten die aansluiten op hun trainingsschema's en doelen.

Ik ben afgelopen week weer naar het CHIO Rotterdam geweest en heb er uiteraard weer gefotografeerd:
Paardensport portretten tijdens CHIO Rotterdam

Ja dat doen ze bij mij op de sportschool ook :D

Ik ben aan het bedenken waar ik mijn blog van morgen over ga houden :)
En ik ga nu even verder schrijven aan mijn verhaal/toekomstig boek.

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 10:43

Vanessa24

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-06-14 20:06

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 08:21

Ik ben bezig met een stukje over jeans broeken :)
Want een goede jeans is ook een must.

RianC

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 08:38

@Juudith Goed gedaan! Ik heb over twee weken een bruiloft die ik moet fotograferen. Ook de eerste keer! Super spannend.

En ik moet voor vandaag nog even een blogje online zetten. :)

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 08:58

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:16

Poeh, ben een paar dagen ziek geweest en ik heb weer genoeg bij te lezen :D

Zelf heb ik een catch up op mijn blog.
Zaterdag was dag 1 van de No Rules Challenge, maar ik lag voor pampus helaas...
Dus nu maar: #SUMMERNORULES

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:28

Ik heb vandaag OPI Coca-Cola Red online staan.
Ik fotografeer sinds het begin van mijn blog met een kleine studio op bed ivm mijn gebroken rug. Afgelopen weekend heb ik voor het eerst sinds een dik jaar in mijn normale studio kunnen fotograferen. De Coca-Cola Red is de eerste kleur die ik in de studio heb gefotografeerd.
Wat vinden jullie van de belichting?

_Juudith

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:44

RianC schreef:
@Juudith Goed gedaan! Ik heb over twee weken een bruiloft die ik moet fotograferen. Ook de eerste keer! Super spannend.

En ik moet voor vandaag nog even een blogje online zetten. :)

Ooh super leuk! Komt vast goed!

xIrlijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:56

Ik vind jullie blogs zo leuk! En lrtj_, je blog ziet er super uit. Blijf het een ontzettend leuk thema vinden dat je hebt gekozen :D

Ik heb gister eindelijk weer geblogd, maar doe er wel lang over zeg. Zijn jullie ook zo perfectionistisch dat je alles minstens 30 keer doorkijkt voor je een bericht plaatst? :')
Mijn laatste blogbericht: Het 'nieuwe' hardlopen.
Het gaat over hardlopen als een dressuurpaard haha!

Vanavond ga ik eens rustig jullie lay-outs bekijken en mijn blog eens even onder handen nemen. Heb er al zin in!

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 09:58

xIrlijn schreef:
Ik vind jullie blogs zo leuk! En lrtj_, je blog ziet er super uit. Blijf het een ontzettend leuk thema vinden dat je hebt gekozen :D

Ik heb gister eindelijk weer geblogd, maar doe er wel lang over zeg. Zijn jullie ook zo perfectionistisch dat je alles minstens 30 keer doorkijkt voor je een bericht plaatst? :')
Mijn laatste blogbericht: Het 'nieuwe' hardlopen.
Het gaat over hardlopen als een dressuurpaard haha!

Vanavond ga ik eens rustig jullie lay-outs bekijken en mijn blog eens even onder handen nemen. Heb er al zin in!

Dank je het onderwerp is ook erg leuk :)
Vind alleen mezelf op de foto zetten zo euh ja zo fotogeniek ben ik niet :')

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 12:39

Hoe een doktersbezoekje mij eventjes aan het denken zette over de waarde van leven en gezondheid: Bij de Dokter

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-06-14 23:21

grassie schreef:
Hoe een doktersbezoekje mij eventjes aan het denken zette over de waarde van leven en gezondheid: Bij de Dokter

Mooi en heel waar :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 08:47

missRosanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 08:52

grassie schreef:

Wauw, mooi geschreven. Herkenbaar ook!

grassie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 10:31

Connepon85 en missRosanne, dank jullie wel! :-)

xIrlijn, heb net zitten lachen om jou dressuurpaard-hardloop stukje. Go girl *\o/*

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-06-14 21:16

Tazzey

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 08:02

Leuk stukje Connepon!

Ik heb vandaag I Accomplished Zero op m'n blog. Ik vind deze echt zo gaaf. <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 08:52

Lau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-06-14 08:54