Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
silvericathy schreef:Daarvoor hoef ik niet naar een speciaalzaak toe te gaan, ze lijken echt sprekend op de slakjes die ik ongewenst in een van mijn aquaria heb zitten..
heb vorige week ook van iemand anders appelslakken ontvangen, en die zien er toch echt heel anders uit dan de slakken die ik nu van deze verkoper ontvangen heb.
Kentaro schreef:Dieren per post?!?
pmarena schreef:my_precious schreef:Ik trap er ook niet in en ga ook zeker geen geld terug sturen, inmiddels heb ik ook mails gekregen van 2 andere pakketten die niet zijn aangekomen uit andere provincies.
Joh dit is natuurlijk allemaal wel HEEL erg toevallig, ik zou als ik jou was toch echt twijfelen dan wat er fout is gegaan... zijn er ook pakjes van jou die wèl aankomen
Op zich vind ik het wel jouw verantwoordelijkheid dat je de pakketcodes niet hebt. Je kunt nu totaal niet aantonen dat je de pakketten verstuurd hebt, en kunt ook niet nakijken of het systeem zegt dat ze bezorgd zijn, dus eigenlijk vind ik het wel een beetje jouw probleem om het op te lossen... kan me heel goed voorstellen dat je kopers not amused zijn als ze geen pakje ontvangen en ook geen TT code krijgen, dan lijkt het er toch wel heel sterk op dat ze voor de gek gehouden worden natuurlijk
Kirsha schreef:@ my_precious: Dat er wat fout is gegaan met die lichting pakketjes o.i.d. kan natuurlijk, maar ik vind het té toevallig dat ze allemaal op dezelfde manier reageren en ook nog eens allemaal in kleine Friese gehuchtjes wonenZou mij niet verbazen als je genept wordt. Maar zoals gezegd, niet al te slim van die codes, maar wat gebeurd is is gebeurd.
VeraPopeye schreef:@my_precious
Maar je snapt wel dat het voor de koper heel apart is. Stel dat een koper van je geplaatst had: Ik heb 2 weken geleden iets gekocht via MP, een vriendin van mij ook. Het komt maar niet aan, we hebben al gekeken en volgens postNL is het slim om tot dinsdag te wachten. Ze kunnen voor de rest niks doen, want de verkoper is vergeten de track en trace codes mee te nemen.
Ik denk dat heel bokt had gezegd dat je een oplichter was. En terecht, want het is een enorm vaag verhaal. Ik geloof je wel, maar je bent zelf die codes vergeten, dat maakt jou verantwoordelijk. Wie weet waren ze anders wel gewoon terecht gekomen. Nee ik vrees dat als het echt niet aan komt je het best gewoon geld terug kan sturen, de kopers hebben hier geen schuld aan, maar jij wel. Snap ook niet hoe je die codes kunt vergeten, lijkt me dat je gewoon gezegd hebt dat je ze blijkbaar niet hoeft.