Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Myfairytale schreef:Dat altijd dat stomme dekbed aan 1 kant dubbel zit aan de ene kant in de dekbedhoes en aan de andere kant een heel stuk overtrek over is.
En dat geldt zowel voor links en rechts en bovenin zit het ook nooit recht.
En natuurlijk hebben we een hele grote maat waardoor het ook niet even snel snel recht te trekken is, maar de hele zooi weer van het bed moet.
Myfairytale schreef:Dat altijd dat stomme dekbed aan 1 kant dubbel zit aan de ene kant in de dekbedhoes en aan de andere kant een heel stuk overtrek over is.
En natuurlijk hebben we een hele grote maat waardoor het ook niet even snel snel recht te trekken is, maar de hele zooi weer van het bed moet.
Absolem schreef:Een absoluut GODDELIJK lekker stuk zalm gegeten . En nu is die op
Zebrastreep schreef:Hier ijzelt het... dan toch liever drab sneeuw.
In Groningen is het bar en boos al veel ongelukken de afgelopen 2 uur.
Doe dan maar een bak sneeuw.
F_Orumster schreef:Myfairytale schreef:Dat altijd dat stomme dekbed aan 1 kant dubbel zit aan de ene kant in de dekbedhoes en aan de andere kant een heel stuk overtrek over is.
Is dat alleen na het opmaken, of ook na slapen? Heb je je bed al opgemaakt met de burrito truc?
Sterre98 schreef:Myfairytale schreef:Dat altijd dat stomme dekbed aan 1 kant dubbel zit aan de ene kant in de dekbedhoes en aan de andere kant een heel stuk overtrek over is.
Precies om die reden heb ik een dekbed gekocht die niet in een overtrek moet
En een dekbed van 240x220 of 220x200 (ofzo) was je ook niet zomaar even uit helaas. Zebrastreep schreef:Myfairytale schreef:Dat altijd dat stomme dekbed aan 1 kant dubbel zit aan de ene kant in de dekbedhoes en aan de andere kant een heel stuk overtrek over is.
Ik had een ander dekbed gekocht, als ik toch ergens niet tegen kan

Zebrastreep schreef:Ik vreesde een beetje voor morgen dan zou het bijna de hele dag bar en boos zijn maar dat is helemaal bijgetrokken ( van ijzel en regen naar zon en droog)
Ik vind het autorijden niet eng, ik rij rustig en langzaam en zie het wel. Maar ik vind vooral andere mensen met auto's eng. En dan met name de ' ik rij gewoon stug door want ik heb een goede auto'. Aangezien die vaak anderen meenemen in hun banketstaaf acties. En die combinatie met sneeuw en ijzel hou ik niet zo van.
Oja en dan van die toch vaak mannen die dan ook nog eens zeer weinig afstand houden.

Normaal zou ik thuis werken maar moet nieuwe collega binnen laten en als het even kan de paarden naar buiten doen. Het zou niet vriezen vannacht maar het is nu alsnog -3
Hoop dat het niet weer een ijsbaan is..