Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 19:06

denisesilver schreef:
Zijn jullie er wel op bedacht dat je het werk wat je jezelf oplegt veel makkelijker kan aanpassen aan wat je op dat moment of op die dag lichamelijk aankan, en dat je zelf ook zoveel rustmomenten kan nemen als dat nodig is? Dat kan namelijk bij een baas niet. Heb het idee dat dat nogal vaak wordt vergeten.

Dit wordt inderdaad vergeten.

Werken is leuk, maar eten na werk hoef ik echt niet aan te denken bijvoorbeeld. Dat is naar bed en morgen zien we wel weer.

imaudy

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #14

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 19:38

Denk ook dat dit gewoon een klaagtopic is. Klagen over alles is oke. Ik vind die waardeoordelen hier niet echt thuishoren. Daarvoor kan een algemeen topic gestart worden.

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 19:39

cissy schreef:
Waarom laten Bokkers zich op anoniem zetten en posten dan nog vrolijk verder in allerlei topics? Wat is het nut/de reden dan van anoniem zijn???

Dat is mij ook opgevallen. Is dat nieuw?

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 19:54

Bedoel je niet toevallig Amoniem? :+

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 19:55

Niobe schreef:

Anomien :P

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 19:56

_San87_ schreef:
Niobe schreef:

Anomien :P

Die!

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 19:56

Aan gezeur met gezonde botten.

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 19:57

cissy schreef:
Waarom laten Bokkers zich op anoniem zetten en posten dan nog vrolijk verder in allerlei topics? Wat is het nut/de reden dan van anoniem zijn???

Er is 1 bokker die heeft als gebruikersnaam anoniem.

De rest kan echt niet meer schrijven. Berichten blijven wel in oude topics staan.

sterregoud

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:10

Ik erger me aan een klus buur, die de vorige zomer heel veel heeft geklust en nu ook weer de hele dag bezig is.
Helaas doet hij het ook op zondagen…, net als je denkt even stilte te kunnen ervaren.

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:11

Het gaat verder dan een ergernis: het nieuws dat er in een bunker vleermuizen bewust dood zijn gemaakt en gemarteld, door hun vleugels vast te spijkeren en er kaarsvet overheen te gieten. Hoe ziek ben je dan in je hoofd, weerloze dieren dit aandoen -:(-

Alja

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:12

Marcella schreef:
Alja schreef:

Dat hebben ook mensen die wel gewoon werken…
Zou wat zijn als dat al een reden was om in de ww / bijstand / afgekeurd te worden

Supermarkt mag helemaal niet van het uwv en niet zonder reden.

Administratieve functie is al zwaar al is het 1 dag in de week. Ik had een werkervaring plek, maar afstand was toch een probleem.

Maar gezien je blijkbaar arts ben en het beter weet dan de longarts en reumatoloog. Kan ik gelijk stoppen met de spuiten á 1100 per stuk en de rest medicatie. :+

Als je mij van mijn pijn af kan helpen graag. Genees dan ook gelijk maar de lichte degradatie wervelkolom. :+

En toen lag ik op de grond op de moestuin. Natuurlijk op mijn ontstoken knie.

Ik vind het prima dat jij afgekeurd bent of in de ww zit of wat else maar omdat je daarin zou zitten om voor je moeder of oom te zorgen is natuurlijk bullshit…..
Dan zou heel mantelzorgend Nederland wel kunnen stoppen met werken….

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:13

sterregoud schreef:
Ik erger me aan een klus buur, die de vorige zomer heel veel heeft geklust en nu ook weer de hele dag bezig is.
Helaas doet hij het ook op zondagen…, net als je denkt even stilte te kunnen ervaren.

Je zou misschien kunnen overleggen of hij dat op zondag niet wil doen of minder lang / alleen in de middag.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:19

prompter schreef:
Het gaat verder dan een ergernis: het nieuws dat er in een bunker vleermuizen bewust dood zijn gemaakt en gemarteld, door hun vleugels vast te spijkeren en er kaarsvet overheen te gieten. Hoe ziek ben je dan in je hoofd, weerloze dieren dit aandoen -:(-

Wat?!?
Verschrikkelijk. -:(-
Ja heel ziek. Dan heeft de opvoeding wel erg gefaald of er zit niet 1 werkende hersencel in.

Dammie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:21

prompter schreef:

Wat ? -:(-

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:41

Owh bahhhh dat van die vleermuizen |( sommige mensen zijn verschrikkelijk!

Ik moet een nieuw sterk wachtwoord verzinnen voor iets en ik ben zo inspiratieloos als maar kan.

denisesilver

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:46

Zebrastreep schreef:
Weer zo'n bejaarde op de weg die denkt dat op het midden/andere weghelft rijden een goed idee was. Gelukkig kon ik uitwijken naar de berm, maar schrok er wel van.

En vandaag wat verhoging erbij, toch geen hooikoorts maar verkouden. Hopelijk slaap ik vannacht wat langer zodat ik mij morgen weer een stuk beter voel.

On the bright side het is geen hooikoorts *\o/*
Beterschap!

Hoofdstel gekocht voor de pony. Waarom heb ik altijd paarden waarbij het hoofdstel anders samengesteld moet worden? De Welsh had een pony hoofdstel met een shetland neusriem. Amy heeft een cob hoofdstel waar ik waarschijnlijk een paarden frontriem op moet zetten :?

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:53

Volgende keer paard of pony bij het hoofdstel kopen :D

imaudy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:53

DuoPenotti schreef:
cissy schreef:

De rest kan echt niet meer schrijven. Berichten blijven wel in oude topics staan.

Whaha wat grappig!

prompter

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 20:55

DuoPenotti schreef:

Nee, het is Anomien :))

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 21:10

denisesilver schreef:
Zebrastreep schreef:
Weer zo'n bejaarde op de weg die denkt dat op het midden/andere weghelft rijden een goed idee was. Gelukkig kon ik uitwijken naar de berm, maar schrok er wel van.

En vandaag wat verhoging erbij, toch geen hooikoorts maar verkouden. Hopelijk slaap ik vannacht wat langer zodat ik mij morgen weer een stuk beter voel.

On the bright side het is geen hooikoorts *\o/*
Beterschap!

Hoofdstel gekocht voor de pony. Waarom heb ik altijd paarden waarbij het hoofdstel anders samengesteld moet worden? De Welsh had een pony hoofdstel met een shetland neusriem. Amy heeft een cob hoofdstel waar ik waarschijnlijk een paarden frontriem op moet zetten :?

Dat is ook wel weer zo :D , moet er niet aan denken dat je dit voor een langere periode hebt en er niet vanaf komt.

DuoPenotti

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 21:38

prompter schreef:
DuoPenotti schreef:

Nee, het is Anomien :))

Echt?
Nooit opgevallen :)
Grappig

flintstones

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 22:24

'Vrienden' die alleen maar aan Elkaar denken...
Volgende week naar een concert nou ze weten dat ik het momenteel financieel niet breed heb maar verwachten wel dat ik de benzine betaal en nog eens eten betaal terwijl een andere niks betaald...
Wild vreemde (voor mij bedoel ik dan) mensen meenemen en Dan maar denken dat ik het leuk vind om met die persoon naast Elkaar te gaan lopen enz...

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-25 22:31

cissy schreef:

Als je je account anoniem maakt kan je niet verder posten hoor. Waar zie je dat dan?

Edit: oh bedoel je Anomien? Dat is een leuke woordspeling maar dus geen Anoniem.

melanie0906

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 04:07

We lopen wel terug van m’n pa zei m’n vriend. Is maar 20 minuten lopen. Ja nou niet dus ruim 45 min aan het lopen geweest..

Polarize

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-25 11:03

Er was iemand niet zo blij met mij op het station, want blijkbaar probeerde ze mij iets te vragen en negeerde ik haar volledig. Tja, ik heb een noise cancelling koptelefoon op, duidelijk over beide oren heen, en kijk recht voor mij uit. Als je dan naast mij staat en je gaat praten zonder eerst mijn aandacht te trekken moet je niet verbaasd zijn dat ik niet reageer :')
Ik ben ook nog eens bijna volledig doof aan de kant waar die mevrouw stond, dus zelfs zonder koptelefoon had ik waarschijnlijk niet door gehad dat ze tegen mij aan het praten was