Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
saskiaojan schreef:Sherivey schreef:Mensen die uitgaan en dit omschrijven als "dansjes en drankjes doen"
Nee, gewoon nee.
Heerlie de peerlie
maralyn schreef:Ineke2 schreef:Op de een of andere manier zit ik met “ de mosselman “ in mijn hoofd.
Zeg ken jij de mosselman, de mosselman die woont in Scheveningen?
Why zucht
Whahaha en nu heb ik hem in zware hardcore variant in m'n hoofd.
Nyaleti schreef:Heeft Vuelta ook een 'festival' ja? Misschien morgen in Breda dan ofzo?
Wat is er zo geweldig aan? Ze komen morgen door het dorp en alles is afgesloten. Straten geveegd, weg versnellingen zijn er uit gehaald, enige grote weg naar de stad is zelfs afgesloten. De hele dag ook, terwijl ze er waarschijnlijk maar een uurtje of 3 over heen komen? Vind het maar een irritant iets.
Ik heb hier zo'n lamdag. Schouder naar de knoppe door een iets te enthousiaste fysio, rug naar de knoppe door het werk.. blegh.
_San87_ schreef:Nyaleti schreef:Heeft Vuelta ook een 'festival' ja? Misschien morgen in Breda dan ofzo?
Wat is er zo geweldig aan? Ze komen morgen door het dorp en alles is afgesloten. Straten geveegd, weg versnellingen zijn er uit gehaald, enige grote weg naar de stad is zelfs afgesloten. De hele dag ook, terwijl ze er waarschijnlijk maar een uurtje of 3 over heen komen? Vind het maar een irritant iets.
Ik heb hier zo'n lamdag. Schouder naar de knoppe door een iets te enthousiaste fysio, rug naar de knoppe door het werk.. blegh.
Ze zijn gisteren al begonnen, vandaag komen ze o.a. door Amersfoort, Elst, Rhenen, echt irritant, alles is afgesloten.