Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: Tinderavonturen deel 5: Op zoek naar een mooie vent of een lekker wijf

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 01:16

Oh zo zonde, als mensen gewoon een eerlijk beeld zouden scheppen := Ik had in mijn dateleven helemaal geen voorkeur voor een bepaald uiterlijk, maar ook eens een date gehad met een man die ook dertig kilo had verzwegen. Op de foto een fitte gast (en knap haha) en IRL toen een onverzorgde man met dertig kilo meer. De dertig kilo totaal geen probleem, het onverzorgde wel. En dat je erover liegt/het verzwijgt, dat is ook een probleem. Alsof je er niet achter komt :=

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 01:21

Marocje schreef:
Suzanne F. schreef:
Hè bah, ben toch gewoon al een week van slag nadat ik die jongen weer gezien heb. Hopelijk is het snel over. Niks voor mij dit.

Ah wat onwijs poedersuiker zeg! Tenminste: het komt niet positief over?

Hier is het ondenkbare gebeurd: ik ben verliefd.. <3 op de man die ik voor het eerst had meegenomen naar de club (en daarna een andere man, maar dat was gewoon eenmalig :Y) )

Echt zo’n onwijze klik, ben er anderhalve week geleden naartoe gereden voor een geil weekend, maar vervolgens 10 dagen gebleven (2 keer tussendoor naar huis voor Max 24 uur :') )

Daar gingen mijn principes _O- Hij woont 200 km verderop, plus is veel jonger dan ik :=
Maar damn wat is ie lekker <<) :~
En dat niet alleen.. heb dit werkelijk waar nooit ervaren, echt heel gaaf. (Voor hem geldt hetzelfde trouwens ;) )

Oh Miran wat fijn!!! *\o/* *\o/*
Lekker van genieten, niet alleen lichamelijk ;)

Marocje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 01:53

Ah superlief jullie reacties <3

Het is echt geweldig, heb dit nooit gevoeld en echt heel bijzonder <3
Dat het zo onwijs klikt tussen beiden, terwijl we echt precies hetzelfde erin stonden: absoluut geen relatie! Maar dit was echt vrijwel meteen raak..

@Hhilde: hij is 28.. Zijn leven zeer goed op orde dus ook dat is heel fijn. En idd, dezelfde wereld als ik, hij komt uit een open relatie maar dan vnl thuisdates en feestjes ed. Clubbezoek nu dus ook maandelijks.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 08:10

Relaxed schreef:
Welke jongen?

Heb er vorig jaar weleens wat over geschreven. Hij is erg jong, te jong ook. Dus doe er niks mee. Maar baal wel dat ik elke keer een week van slag ben als ik hem gezien heb.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 08:54

Suzanne F. schreef:
Relaxed schreef:
Welke jongen?

Heb er vorig jaar weleens wat over geschreven. Hij is erg jong, te jong ook. Dus doe er niks mee. Maar baal wel dat ik elke keer een week van slag ben als ik hem gezien heb.

Hoe is dat voor hem? En wat is te jong?

Marocje klinkt goed. Zo fijn voor jullie!

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:19

Ik heb geen idee hoe dat voor hem is. Te jong is 21. Hij ziet er wel ouder uit maar goed, het blijft een te groot leeftijdsverschil. Dat moet je ook niet willen. Zo’n andere levensfase en levenservaring.
Ach het gaat wel weer over. Meestal zakt het weer met een week als ik hem niet zie.
Ik sta er voor mezelf wel van te kijken want ik vind zelden iemand leuk-leuk. Maar goed, gaat wel weer over.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:28

Suzanne F. schreef:
Ik heb geen idee hoe dat voor hem is. Te jong is 21. Hij ziet er wel ouder uit maar goed, het blijft een te groot leeftijdsverschil. Dat moet je ook niet willen. Zo’n andere levensfase en levenservaring.
Ach het gaat wel weer over. Meestal zakt het weer met een week als ik hem niet zie.
Ik sta er voor mezelf wel van te kijken want ik vind zelden iemand leuk-leuk. Maar goed, gaat wel weer over.

Misschien zit je er helemaal niet op te wachten maar ik zeg het toch.
Als iemand in een relatie met een groot leeftijdsgat, het hoeft niet een dealbreaker te zijn. Wij schelen 18 jaar en hebben eigenlijk nooit problemen gehad of nare opmerkingen.
De meeste mensen zien wel dat we wat schelen, maar niet zo veel.
Anyways, doe wat je wil, maar als het echt goed klikt van beide kanten en het zou een gelijkwaardige relatie zijn, laat je dan niet tegenhouden in je levensgeluk door zoiets als leeftijd.

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:31

Dank Fleurtjuh voor het delen.
Ik weet het niet. Ben gewoon in de war. Ik vind het leeftijdsverschil echt te groot. En heb geen idee of wat ik voel ook serieus is. Wie weet voel ik me alleen wel aangetrokken tot hem en verder niet. Maar met 1 x voor de leuk of fwb heb ik eigenlijk niks. Ik ben dan altijd bang dat ik verliefd word. En een relatie wil ik niet. Oké hopeloos dus. Ik moest het gewoon even kwijt.

fleurtjeuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:39

Ik snap het hoor, een groot leeftijdsverschil is niet niks.
Was ik mijn vriend op een andere manier tegengekomen, dan had ik er misschien te veel over nagedacht.
Maar door hoe we elkaar hebben ontmoet(als vrijwilliger op een festival) waren we een paar dagen erg veel in contact en ben ik helemaal hoteldebotel geraakt. En nu bijna 9 jaar later heb ik absoluut geen spijt.

Sky_As

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:44

Ik denk dat je jezelf misschien ook af moet vragen of je liever spijt hebt van iets wat je wel gedaan hebt, dan van iets wat je niet gedaan hebt.... En dat kun je enkel zelf bepalen (en is ook geen goed of fout in).

Ik vind het vooral erg vervelend voor je dat je in het verleden blijkbaar zulke kl**tviolen tegen bent gekomen dat je geen relatie meer wilt... Dat lijkt me echt vervelend, want iemand kan echt een aanvulling zijn op je leven, en dat zou ik je wel echt gunnen.

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 09:58

fleurtjeuh schreef:
Ik snap het hoor, een groot leeftijdsverschil is niet niks.
Was ik mijn vriend op een andere manier tegengekomen, dan had ik er misschien te veel over nagedacht.
Maar door hoe we elkaar hebben ontmoet(als vrijwilliger op een festival) waren we een paar dagen erg veel in contact en ben ik helemaal hoteldebotel geraakt. En nu bijna 9 jaar later heb ik absoluut geen spijt.

Ik sluit me aan bij deze woorden. Mijn man en ik schelen 15,5 jaar en tot nu zijn we erg gelukkig met elkaar (inmiddels 17,5 jaar). Als je een groot leeftijdsverschil hebt is het belangrijk om het daar wel over te hebben.

assie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:16

Wat heerlijk Marocje. Geniet ervan <3 .

Suzanne, ik heb ooit een relatie gehad met een man die 20 jaar ouder was (ik was 20). En hoewel het uiteindelijk niets is geworden, lag dat niet aan de leeftijd. Er zijn zoveel factoren waardoor iets wel of niet kan klikken.
Misschien geeft het je meer "rust" om uit te zoeken of dit echt iets is, dan om er hard voor weg te rennen omdat je alleen in je hoofd hebt dat het niet hoort. Dan kan nog steeds het antwoord zijn; Nope. Het kan ook een tijdje leuk zijn. Of het kan voor altijd leuk zijn. Garanties heb je sowieso niet. Wat heb je te verliezen als je het probeert?

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:23

Oh ik dacht dat je toen zei dat hij rond de 27 was en een vriendin had. Hm ik val op jong maar 21 zou too much zijn tenzij je het irl niet merkt en hij er echt ouder uitziet.

Ik zit nu hier in een moeilijk parket. Een jongen van letterlijk om de hoek wil met me daten maar ik zit met een ander in mn hoofd die ver weg woont en waar alles nog een soort van onmogelijk is maar waar wellicht een keer een opening voor komt om te ontdekken. Heerlijk begin van 2024 zo :+ En ik ben niet zo goed in de twee sporen uitzetten. En wanneer blijft dat eerlijk.

listiglistje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:52

Zonnetje81 schreef:
Oh ik dacht dat je toen zei dat hij rond de 27 was en een vriendin had. Hm ik val op jong maar 21 zou too much zijn tenzij je het irl niet merkt en hij er echt ouder uitziet.

Ik zit nu hier in een moeilijk parket. Een jongen van letterlijk om de hoek wil met me daten maar ik zit met een ander in mn hoofd die ver weg woont en waar alles nog een soort van onmogelijk is maar waar wellicht een keer een opening voor komt om te ontdekken. Heerlijk begin van 2024 zo :+ En ik ben niet zo goed in de twee sporen uitzetten. En wanneer blijft dat eerlijk.

Nooit op 1 paard wedden :7

Zonnetje81

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:58

listiglistje schreef:
Zonnetje81 schreef:

Nooit op 1 paard wedden :7

:') :') :')

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 10:59

Beter een goede buur dan een verre vriend luidt het gezegde.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:21

pien_2010 schreef:
Beter een goede buur dan een verre vriend luidt het gezegde.

:')

Misschien kan hij inderdaad wel helpen om die verre vriend uit je hoofd te krijgen. Je kunt dat wellicht ook open gooien, dat je wel wil, maar wat tijd nodig hebt?

Marocje, klinkt echt heerlijk <3

Suzanne :(:) Wat vervelend. Ik kan me voorstellen dat 21 wel echt jong is, dat is zo echt net-volwassen. Aan de andere kant, zoals al geschreven wordt en het vaker over gaat in dit topic… leeftijdsverschil hoeft echt geen ding te zijn, dus als dat is wat je tegen houdt… Mijn liefde van mijn leven is ook 13,5 jaar ouder. Volgens mij merken de meeste mensen het niet, totdat ze doorhebben dat ik 29 ben en kinderen ‘heb’ van 14 en 16.

leeslampje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 11:54

Marocje wat klinkt het fijn <3

En vervelende situatie Suzanne. Ik kan me voorstellen dat je hem te jong vindt. Er zijn genoeg voorbeelden (ook in dit topic) waarin zo'n leeftijdsverschil geen probleem hoeft te zijn, maar als je je er zelf niet prettig bij voelt houdt het wel op denk ik.

Nou ik heb vrijdag weer een date via Breeze. Mijn vorige Breeze-dates werden steeds afgezegd, dus ik ben benieuwd of deze wel door gaat :+

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 12:21

Suzanne F. schreef:
Ik weet het niet. Ben gewoon in de war. Ik vind het leeftijdsverschil echt te groot. En heb geen idee of wat ik voel ook serieus is. Wie weet voel ik me alleen wel aangetrokken tot hem en verder niet. Maar met 1 x voor de leuk of fwb heb ik eigenlijk niks. Ik ben dan altijd bang dat ik verliefd word. En een relatie wil ik niet. Oké hopeloos dus. Ik moest het gewoon even kwijt.
Maar waar kom je hem dan (steeds) tegen?

charootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 14:49

Allereerst, de Beste Wensen voor iedereen!

Wat leuk Marocje, wie had dat verwacht.. hopelijk blijft het zo en dan maakt die 200km toch ook niks uit.

Vervelend Suzanne, maar ik sluit me aan bij de rest. Leeftijd speelt geen rol dus waarom zou je niet gaan ontdekken of het wat kan worden?

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 15:44

Ailill schreef:
Suzanne F. schreef:
Maar waar kom je hem dan (steeds) tegen?

Dat plaats ik hier niet ivm herkenbaarheid. Maar dat maakt ook niet uit toch? Ik kom hem af en toe tegen, om de paar maanden.

Ailill

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 15:51

Neuh, maakt ook niet uit. Ik wilde met je meedenken, maar dat hoeft uiteraard niet nee.

Sterkte, lijkt me een lastige situatie.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-24 15:53

Wat leuk Marocje!
Lastig Suzanne..

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 19:45

Wat tof Marocje! Altijd bijzonder die gevoelens!
En wat lastig voor jou Suzanne, hopelijk kan je er met de tijd wat meer aan wennen hem zo af en toe te zien en krijg je dat rottige gevoel niet meer. :knuffel:

Hier vandaag een 4e date gehad. Hij was de laatste dagen wat stiller dus daar hebben we het nog over gehad. Hij gaf aan dat er met de feestdagen wat dingen voorgevallen waren waar hij mee zat, wat erg jammer is natuurlijk. Verder wil hij het rustig aan doen met daten dit jaar, dus ook minder appen en dergelijke... Waar ik eerlijk gezegd even twijfel van kreeg, aangezien we al helemaal niet super veel appen, maar goed toen ik thuis was had ik een berichtje van hem dat hij het zo leuk had gehad vandaag met een kus emoji en alles, dus misschien zie ik wel spoken.

Ik vraag me af hoe het nu verder gaat. Volgens hem was het geen probleem als we minder contact hebben, persoonlijk vind ik gewoon dagelijks wat appen wel prima, helemaal als je toch beiden wel serieus wilt daten. Anders heb je zo weinig contact, en dan zie ik er persoonlijk ook niet echt iets uit voortbloeien zeg maar.

Ik ben wel benieuwd hoeveel contact jullie hebben tijdens het daten en wat jullie als normaal ervaren? :)

pien_2010

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-01-24 20:00

Outofthewood, het is niet belangrijk wat wij goed vinden of doen. Het is belangrijk wat jij goed vindt en waar jij je goed bij voelt. Als jij "red flags" voelt, bespreek dat dan. Als het voor jou goed voelt dan is het goed.