Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Marocje schreef:Suzanne F. schreef:Hè bah, ben toch gewoon al een week van slag nadat ik die jongen weer gezien heb. Hopelijk is het snel over. Niks voor mij dit.
Ah wat onwijs poedersuiker zeg! Tenminste: het komt niet positief over?
Hier is het ondenkbare gebeurd: ik ben verliefd..op de man die ik voor het eerst had meegenomen naar de club (en daarna een andere man, maar dat was gewoon eenmalig
)
Echt zo’n onwijze klik, ben er anderhalve week geleden naartoe gereden voor een geil weekend, maar vervolgens 10 dagen gebleven (2 keer tussendoor naar huis voor Max 24 uur)
Daar gingen mijn principesHij woont 200 km verderop, plus is veel jonger dan ik
Maar damn wat is ie lekker![]()
En dat niet alleen.. heb dit werkelijk waar nooit ervaren, echt heel gaaf. (Voor hem geldt hetzelfde trouwens)
Suzanne F. schreef:Relaxed schreef:Welke jongen?
Heb er vorig jaar weleens wat over geschreven. Hij is erg jong, te jong ook. Dus doe er niks mee. Maar baal wel dat ik elke keer een week van slag ben als ik hem gezien heb.
Suzanne F. schreef:Ik heb geen idee hoe dat voor hem is. Te jong is 21. Hij ziet er wel ouder uit maar goed, het blijft een te groot leeftijdsverschil. Dat moet je ook niet willen. Zo’n andere levensfase en levenservaring.
Ach het gaat wel weer over. Meestal zakt het weer met een week als ik hem niet zie.
Ik sta er voor mezelf wel van te kijken want ik vind zelden iemand leuk-leuk. Maar goed, gaat wel weer over.
fleurtjeuh schreef:Ik snap het hoor, een groot leeftijdsverschil is niet niks.
Was ik mijn vriend op een andere manier tegengekomen, dan had ik er misschien te veel over nagedacht.
Maar door hoe we elkaar hebben ontmoet(als vrijwilliger op een festival) waren we een paar dagen erg veel in contact en ben ik helemaal hoteldebotel geraakt. En nu bijna 9 jaar later heb ik absoluut geen spijt.
Zonnetje81 schreef:Oh ik dacht dat je toen zei dat hij rond de 27 was en een vriendin had. Hm ik val op jong maar 21 zou too much zijn tenzij je het irl niet merkt en hij er echt ouder uitziet.
Ik zit nu hier in een moeilijk parket. Een jongen van letterlijk om de hoek wil met me daten maar ik zit met een ander in mn hoofd die ver weg woont en waar alles nog een soort van onmogelijk is maar waar wellicht een keer een opening voor komt om te ontdekken. Heerlijk begin van 2024 zoEn ik ben niet zo goed in de twee sporen uitzetten. En wanneer blijft dat eerlijk.
listiglistje schreef:Zonnetje81 schreef:Oh ik dacht dat je toen zei dat hij rond de 27 was en een vriendin had. Hm ik val op jong maar 21 zou too much zijn tenzij je het irl niet merkt en hij er echt ouder uitziet.
Ik zit nu hier in een moeilijk parket. Een jongen van letterlijk om de hoek wil met me daten maar ik zit met een ander in mn hoofd die ver weg woont en waar alles nog een soort van onmogelijk is maar waar wellicht een keer een opening voor komt om te ontdekken. Heerlijk begin van 2024 zoEn ik ben niet zo goed in de twee sporen uitzetten. En wanneer blijft dat eerlijk.
Nooit op 1 paard wedden
pien_2010 schreef:Beter een goede buur dan een verre vriend luidt het gezegde.
Suzanne F. schreef:Maar waar kom je hem dan (steeds) tegen?Dank Fleurtjuh voor het delen.
Ik weet het niet. Ben gewoon in de war. Ik vind het leeftijdsverschil echt te groot. En heb geen idee of wat ik voel ook serieus is. Wie weet voel ik me alleen wel aangetrokken tot hem en verder niet. Maar met 1 x voor de leuk of fwb heb ik eigenlijk niks. Ik ben dan altijd bang dat ik verliefd word. En een relatie wil ik niet. Oké hopeloos dus. Ik moest het gewoon even kwijt.
Ailill schreef:Suzanne F. schreef:Maar waar kom je hem dan (steeds) tegen?Dank Fleurtjuh voor het delen.
Ik weet het niet. Ben gewoon in de war. Ik vind het leeftijdsverschil echt te groot. En heb geen idee of wat ik voel ook serieus is. Wie weet voel ik me alleen wel aangetrokken tot hem en verder niet. Maar met 1 x voor de leuk of fwb heb ik eigenlijk niks. Ik ben dan altijd bang dat ik verliefd word. En een relatie wil ik niet. Oké hopeloos dus. Ik moest het gewoon even kwijt.