fotolijstje"
[quote="fotolijstje schreef:Zo gesprek met leidinggevende van de bediening, ik ben zo nerveus , ik hoop echt dat ik aangenomen word
Ik mag het gaan doen
Gefeliciteerd en heel veel succes

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
mystery1980 schreef:Pff vandaag een dame met 4 Kids op het zebrapad gaat uitgebreid met dan het ene dan het andere kind in gesprek. Waarop het ene kind terug gaat naar de overkant en opnieuw oversteekt waarna het volgende kind weer terug loopt en zo gaan ze allemaal de nodige keren heen en weer maar steeds komen ze niet met z'n vijven tegelijk aan 1 kant, heb er serieus langer dan 10 min gestaan
Pff wilde vandaag ook graag nog zelf aan andere dingen toekomen dan wachten tot er een paar koters met moeder zijn overgestoken.
oomens schreef:mystery1980 schreef:Pff vandaag een dame met 4 Kids op het zebrapad gaat uitgebreid met dan het ene dan het andere kind in gesprek. Waarop het ene kind terug gaat naar de overkant en opnieuw oversteekt waarna het volgende kind weer terug loopt en zo gaan ze allemaal de nodige keren heen en weer maar steeds komen ze niet met z'n vijven tegelijk aan 1 kant, heb er serieus langer dan 10 min gestaan
Pff wilde vandaag ook graag nog zelf aan andere dingen toekomen dan wachten tot er een paar koters met moeder zijn overgestoken.
https://m.youtube.com/watch?v=ho3IFJiBzrY
MarlindeRooz schreef:_San87_ schreef:Ik wilde morgen de ramen lappen. Maar het gaat regenen. Jammer.
Ja ik zag het. Wat een ellende ben die regen zo zat. Kan morgen wéér door die regen fietsen.
Marocje schreef:[***] schreef:Zelftesten teruggevonden. Positief. oliebol
Heb je veel klachten? Ik kwam eraf met een lichte hoest en 1 dag beetje keelpijn.
En zie een groot voordeel: zeg de afspraak morgen af en blijf thuis. Kaarsen/wierook oid aan tegen de rooklucht?
Succes en sterkte/beterschap