Kairos schreef:@thequeensmum: gebruik je misschien vpn?
Nee
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
ClaudiaHS schreef:Kosseh, ik heb maanden geleden op de gok een nieuwe Garcia spijkerbroek meegenomen bij de kringloop.
Thuis bleek deze perfect te zitten, heb nog nooit zo'n fijn zittende broek gehad.
En ik heb normaal dus altijd het probleem wat jij ook hebt.
Heb het model toen gegoogled en het blijkt een herenmodel te zijn.
Garcia Brando skinny.
Sodera schreef:Amado7 schreef:Pre en probiotica. En pepermuntolie!
En die vooral ook niet tegelijk met je antibiotica innemen!!
Antibiotica maakt alles dood, dus ook je net geslikte (dure!!) probiotica.
kosseh schreef:Welke broeken zitten goed bij stevige billen, maar geen buik?
Gister weer op (spijker)broeken jacht geweest. Helaas zat niks mooi. Of ik hou veel stof over bij m'n buik, of het sluit boven m'n billen totaal niet aan waardoor ik zo een openstaande rug heb.
Ga liposucsie steeds meer overwegen, maar dat is ook niet ideaal natuurlijk
Foto voor het idee van m'n figuur.
[ [url=m/YySk5h.jpg]Afbeelding[/url] ]
Urbanus schreef:[ [url=m/fBVQLS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gaat het wel goed met deze eitjes? Papa en mama fuut zwemmen er omheen.
gomir schreef:Sodera schreef:En die vooral ook niet tegelijk met je antibiotica innemen!!
Antibiotica maakt alles dood, dus ook je net geslikte (dure!!) probiotica.
Tijdstip van inname maakt met doxycycline weinig uit...
Na inname van doxycycline bereik je na 2-3 uur de maximale concentratie, vervolgens halveert deze in iets minder dan 1 dag (18-22 uur). En dan heb je de volgende tablet alweer ingenomen, waardoor de spiegel dus nooit zo laag wordt dat je probiotica een kans hebben.
Vitamine B6 is een goede tip van je arts!
En er ook om denken dat je jezelf beschermt tegen zonlicht gedurende de kuur (tot een paar dagen erna).
Verder qua maag-darm klachten is er weinig aan te doen buiten de dingen die je voor je prikkelbare darm altijd al doet.
Morrie schreef:nu we toch in de medische hoek zitten: is er een vrij verkrijgbare pijnstiller die niet bloedverdunnend is. Geen paracetamol, want daar kan ik niet tegen. Ik heb regelmatig enorme bloedneuzen, dus durf geen ibuprofen meer te nemen, maar ik heb ook chronisch pijn. De huisarts zegt dat ik de apotheker moet vragen en de apotheker zegt dat ik de huisarts moet vragen, dus ik kom niet verder en google wil me ook niet helpen.
Macs schreef:Morrie schreef:nu we toch in de medische hoek zitten: is er een vrij verkrijgbare pijnstiller die niet bloedverdunnend is. Geen paracetamol, want daar kan ik niet tegen. Ik heb regelmatig enorme bloedneuzen, dus durf geen ibuprofen meer te nemen, maar ik heb ook chronisch pijn. De huisarts zegt dat ik de apotheker moet vragen en de apotheker zegt dat ik de huisarts moet vragen, dus ik kom niet verder en google wil me ook niet helpen.
Cox-2 remmers zijn minder bloedverdunnend. Maar dat kan je apotheker je niet geven, dat moet de HA voorschrijven..