Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
bigone schreef:Voor diegene die een zelftest bij niet fit gebruikt of puur alleen om ergens heen te gaan, Delta begint in de neus en Omikron in de keel dus wil je zeker weten of je wel of niet besmettelijk bent is een pcr test beter , ze zijn bezig de zelftesten aan te passen zodat je zelf een keelswap kunt nemen ipv een neusswap.
bigone schreef:Voor diegene die een zelftest bij niet fit gebruikt of puur alleen om ergens heen te gaan, Delta begint in de neus en Omikron in de keel dus wil je zeker weten of je wel of niet besmettelijk bent is een pcr test beter , ze zijn bezig de zelftesten aan te passen zodat je zelf een keelswap kunt nemen ipv een neusswap.
Huertecilla schreef:bigone schreef:Voor diegene die een zelftest bij niet fit gebruikt of puur alleen om ergens heen te gaan, Delta begint in de neus en Omikron in de keel dus wil je zeker weten of je wel of niet besmettelijk bent is een pcr test beter , ze zijn bezig de zelftesten aan te passen zodat je zelf een keelswap kunt nemen ipv een neusswap.
Van een afstandje een roggel in een buisje mikkenKunnen we wedstrijden in gaan organiseren
Huertecilla schreef:Jeetje Imandra, ik schreef 2 kg/maand als niet te hoog gegrepen compromis met wat ík makkelijk haalbaar vind
Huertecilla schreef:Verder vind ík het roepen van verslaving/moeilijk een slap excuus en geen alibi. Het is een kwestie van willen. Bovendien is er voor álles hulp, hulpgroepen. Blijkbaar is de motivatie niet groot genoeg.
Prikken en prikplicht voor ánderen is makkelijker dan zélf gezonder leven. Zó simpel ligt het.
Huertecilla schreef:Ondertussen heeft de overgrote meerderheid nauwelijks last van een covid infectie maar moet wel op straffe van sociale uitsluiting een vaccin om zogenaamd de risicogroepen uit de zorg te houden. Zogenaamd want door de genoemde factoren zijn ze toch al de meerderheid in de zorg.
Huertecilla schreef:Niet erg netjes om een nota bene door jouzelf als epidemie erkend probleem ´idiote stokpaardjes´te noemen.
Ten eerste betreft het keihard onderbouwde grote risicofactoren nu van nota bene al vóór Covid.
Ten tweede is het jouw méning dat het idiote stokpaardjes zijn.
Maar goed, we waren het al eens dat we het oneens zijn
verootjoo schreef:Winged schreef:OleJon, zoals je vast merkt is niet iedereen overtuigd van de Great Reset (waaronder ik). Mogelijk zit je hier om deze groep te waarschuwen. Maar die boodschap komt niet over. Dus ja, die zoals jij snap ik wel.
Idd, en ik heb het al zo vaak gevraagd maar ik hoop echt dat ze dan daar het antwoord zal geven op de vraag: ‘wat is er zo verschrikkelijk aan de great reset dat we daar echt bang voor moeten zijn en dus moeten luisteren naar de ‘mensen zoals jij’.
Dat is me nu na al die tijd en zogenaamde waarschuwingen wat telkens een paar loze ballonnetjes lijken te zijn nog steeds niet duidelijk.
prompter schreef:Nou, dit geeft toch goede moed: https://www.ad.nl/binnenland/live-opmar ... ~af6ed968/
Opmars Omikron nog niet te zien in ziekenhuizen
Naskapower schreef:Mijn vriend stuurt net dit door, weer een nieuwe variant.
https://m.dw.com/en/new-coronavirus-var ... a-60329823
OleJon schreef:verootjoo schreef:Idd, en ik heb het al zo vaak gevraagd maar ik hoop echt dat ze dan daar het antwoord zal geven op de vraag: ‘wat is er zo verschrikkelijk aan de great reset dat we daar echt bang voor moeten zijn en dus moeten luisteren naar de ‘mensen zoals jij’.
Dat is me nu na al die tijd en zogenaamde waarschuwingen wat telkens een paar loze ballonnetjes lijken te zijn nog steeds niet duidelijk.
Even op Googlen, Dan kom je genoeg tegen.
Het lijkt mij, als je voor iets of ergens heen/of in wil. En daar staat tegen over dat je een prik moet halen om een qr code te houden, dat dat een vorm van controle is? Is toch te gek voor woorden dat er wat tegenover staat om naar de kapper te gaan?
Als ze bijvoorbeeld nou zeggen, je moet 7 dagen per week in een clown
Spak lopen? Anders heb je geen qr code. Wat dan? Doen jullie dat dan ook?
bigone schreef:Wel zorgen dat je de wind in de rug hebt.
Jis_ schreef:Zag laatst een heel interessante docu over onze hele verre voorvaderen. Wij hebben allemaal 2% Neanderthaler in ons (zelden tot 4%). Ontdekt werd dat waar dat Neanderthaler gen zit in je DNA bepaalt hoe ernstig ziek je wordt door een besmetting met Corona. Dit was maar een heel klein onderdeel in de docu, werd verder helaas niet dieper op ingegaan, was/is misschien ook nog niet mogelijk.
Zebrastreep schreef:Jemig wat veel positieve test zijn er vandaag gemeld![]()
Eigenlijk denk ik dat omikrom nog niet eens zo per direct de aanstichter is maar eerder het vieren van kerst en oud en nieuw. Ik zag weinig mensen die maar zich aan de maatregelen hielden als in maximaal 4 personen uitnodigen.
Ik hoop echt dat het daar aan ligt want dat betekend ook dat het hopelijk weer gaat zakken.
Vayo schreef:Dat denk ik ook, gecombineerd met mensen die teruggekomen zijn van wintersport en besmet blijken.