Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarliesV

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #7

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 14:42

Zo herkenbaar die robot stofzuiger, hier moeten we ook plekken blokkeren haha.

Suzanne, sterkte! Moeilijke situatie en nu komt natuurlijk alles dubbel zo hard naar boven.

Marlinde, pff, hopelijk doen ze er wat aan. Gewoon blijven bellen hoor.

Hier een dikke echo in een meeting, dus 50 man aan het luisteren en de spreker is niet te verstaan, super handig |o

Myfairytale

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 15:04

[***] schreef:
Ik kan niet slapen, de stress van de rechtzaak komt ineens weer vol binnen... de uitspraak van hoger beroep was een half jaar geleden en naar verwachting duurt het nog minimaal 3 maanden voor het dossier in den haag bij de hoge raad ligt.
Wat zal het gevolg zijn van cassatie? Vinden ze dat er fouten zijn gemaakt? Wat als hij wordt vrijgesproken? Wat als de rechtzaak opnieuw moet? Wat als hij direct door mag naar de TBS (zeer waarschijnlijk)? Als hij weer de straat op mag, hoe kan ik mezelf dan nog veilig houden?
Ik ben bang...

Veel sterkte! :(:)

@ Wyoming; sterkte en beterschap voor je zoon. :(:)

@Telpeva: die tokkie is dan geen klojo, maar nog iets véél ergers als hij zijn hond slaat! -:(-
I zou het opnemen en doorspelen naar een instantie denk ik.

wyoming

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 15:08

Dank jullie wel. Hij is gelukkig weer thuis. Pijn valt tot nu toe gelukkig ook mee, hij is alleen niet happy maar dat mag. Ik mag 3 dagen lang, iedere 4 uur een pijnstiller gaan geven. Ach ja, wie heeft er dan ook slaap nodig :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 15:17

wyoming schreef:
Dank jullie wel. Hij is gelukkig weer thuis. Pijn valt tot nu toe gelukkig ook mee, hij is alleen niet happy maar dat mag. Ik mag 3 dagen lang, iedere 4 uur een pijnstiller gaan geven. Ach ja, wie heeft er dan ook slaap nodig :')

Beterschap! en sterkte voor je slaap verlies :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 15:17

Dat het koelvloeistof reservoir helemaal leeg is gegaan tijdens het rijden… naar werk toe heb ik erg moeten planken en hoefde ik maar minimaal bijvullen (had al een probleem) maar nu terugweg niet hard gereden en zo leeg heb ik nog niet eerder gehad…, ben echt bang voor grote problemen… ik kan niet naar werk zonder mijn auto

Misher

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 15:54

Ik stoor mij echt aan mensen die bellen in de bus. Ook lekker dat de hele bus en het gesprek met je mee kan luisteren.

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 16:03

Marcella schreef:
Zebrastreep schreef:

Moet je na gaan als je volcontinu dus een piep in je oor heb.

Voor je het weer volledig op jezelf betrekt :') ik heb al oorsuizen sinds kind af aan dus ik weet helaas hoe het is om constant een piep in je oor te hebben. Gelukkig kan ik het negeren maar die van vannacht was een nieuwe gok door gewoon mijn nek die wat spanning opgeslagen heeft.

Sterkte. :(:)

MarliesV

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 16:11

Rennie, dat wordt toch investeren in een reparatie. Want dit gaat je vroeg of laat een berg meer schade en kosten opleveren als je zo door rijdt.

Misher, herkenbaar, dito aan de mensen die dit in het OV doen, en dan soms ook op speaker met je mobiel voor je mond, why??

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 16:24

En mocht van de huisarts door om foto's te laten maken van mijn knieën. Zal wel niks uit komen. Maar gaan het afwachten.

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 16:42

Bel de politie. Kan ik wel mooi een enquete invullen over een gesprek dat ik niet eens heb gehad. _O- Daarna werd er opgehangen. :roll:

Grootste ergernis: die rot tent met die leipo er in staat er nog steeds.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 17:29

Voor de honderdduizendmiljardste keer discussie in de bus over mijn faceshield. Ik WIL een normaal mondkapje dragen, ik KAN HET NIET!
En ik kan niet eens de bus vermijden want dan kan ik niet op school komen, of ik moet nog eens een jaar studievertraging erbovenop nemen.
Wanneer gaan de mondkapjes eindelijk weg uit het ov? Ik moet iedere keer van begin tot eind vertellen wat me overkomen is -:(- pas als ik met heftige details kom mag ik misschien de bus in.
En dan nog een oude vrouw die me bedankt voor de vertraging van de bus |o

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 17:47

Wow Susanne dat vind ik echt niet oke, wat erg -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 17:48

Telpeva schreef:
Wow Susanne dat vind ik echt niet oke, wat erg -O-

Het gebeurt ongeveer 80% van de keren dat ik met het ov moet. In de bus vaak bij dezelfde chauffeurs, het lijkt wel treiteren :( gisteren ook al bij dezelfde man...

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 18:01

Gatver zeg, kan je geen klacht indienen? Dat is toch enorm persoonlijke informatie die ze geen reet aan gaat... Zeker als het ook steeds dezelfde zijn!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 18:04

Telpeva schreef:
Gatver zeg, kan je geen klacht indienen? Dat is toch enorm persoonlijke informatie die ze geen reet aan gaat... Zeker als het ook steeds dezelfde zijn!

Doe ik iedere keer maar er zit geen enkele verbetering in. Ik vind leren leuk maar doe mij maar online onderwijs op deze manier...

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 18:41

Heb je geen bewijsje van een dokter ofzo?
Bij mijn man op zijn werk mogen ze ook niet zomaar met iets anders dan een mondkapjes de auto in.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 18:45

chanicha schreef:
Heb je geen bewijsje van een dokter ofzo?
Bij mijn man op zijn werk mogen ze ook niet zomaar met iets anders dan een mondkapjes de auto in.

Die mag je eigen arts niet afgeven en je komt niet zo makkelijk bij een onafhankelijke arts terecht. Ik voldoe braaf aan de regels van de overheid, maar niemand wilt mijn bewijzen zien.
Ik heb de verklaring ingevuld, ik heb een verwijsbrief naar een psycholoog (niet meer onder behandeling want daarvan werden mijn klachten alleen maar erger en na 7 psychologen proberen in 5 jaar was ik er klaar mee), mijn hulphondpasje, een korte versie van de uitspraak van het hoger beroep en krantenartikelen over wat mij is overkomen. En dat terwijl je in theorie geen gezeik krijgt volgens de overheid als je een faceshield draagt zodat je wel laat zien dat je iets wilt dragen. Ik weet het niet meer.

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 19:09

MarliesV schreef:
Rennie, dat wordt toch investeren in een reparatie. Want dit gaat je vroeg of laat een berg meer schade en kosten opleveren als je zo door rijdt.

Misher, herkenbaar, dito aan de mensen die dit in het OV doen, en dan soms ook op speaker met je mobiel voor je mond, why??

Dan moet er wel een oorzaak zijn voor er gerepareerd kan worden lijkt mij :+ en de garage kon nu geen duidelijke oorzaak vinden maar vermoede wat ik ook al dacht, namelijk dat het reservoir tegen de moer aan komt en dat hierdoor wellicht koelvloeistof er uit word gegooid, dus hij gaat kijken of het verhoogd kan worden, voor nu zit er een rubbertje tussen

Ik bezuinig verder totaal niet op mijn auto, is goed onderhouden, moet alleen een kleine beurt krijgen en nieuwe banden. Vorig jaar een grote beurt (riem en waterpomp) gehad etc

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 19:16

Goede banden kunnen een verschil tussen leven en dood zijn. := Y;(

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 19:18

Heeft bij mijn auto ook dik een jaar geduurd voordat ze pas de oorzaak van het schokken hadden ontdekt. Pas toen dacht mijn auto oh laat ik eens gebruik maken van de dashbord lampjes :')

fotolijstje

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 19:37

Zooo lang lopen kloten met de platenspeler want gaf slecht geluid, moest het filtje eronder := maar eind goed al goed!!Afbeelding

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 19:42

Oohhh die is leuk Fotolijstje!

MarlindeRooz

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 20:02

Helemaal verdrietig van de tweedeling die ontstaat door die QR-codes. -O-

maralyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 20:07

MarlindeRooz schreef:
Helemaal verdrietig van de tweedeling die ontstaat door die QR-codes. -O-

Inderdaad. Helemaal mee eens.
Hier in deze omgeving proberen ze ook allemaal discussies met elkaar aan te gaan.
"Wat vind jij er nou van?"

Nee, vraag niet aan mij. Laat mij alsjeblieft met rust. Ik wil niet die discussies. Pluk een bloemetje en geniet van de zon. Maar laat mij alsjeblieft er buiten.

Zebrastreep

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-21 20:15

Ik ben een beetje zat van dat gezeur en gezever overal :') Gisteren dacht ik van ik pak lekker mijn auto en verhuis ver van Nederland vandaan. Was toen even klaar met letterlijk alles en iedereen.