marley93 schreef:fleurtjeuh schreef:Mijn huidige spontane crush over tom hiddleston.
Ja hij is knap, lijkt heel lief enzo.
Hoofd, hou op!
Er zijn ergere celebs om een crush op te hebben hoor.
ja ok..
Maar dan nog
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
marley93 schreef:Hoofdprijs voor een appartement betaald, en nu willen ze de badkamermeubels meenemen. Lijkt me dat je voor al dat extra geld toch wel een nieuwe kan aanschaffen en de oude kan laten staan.
En eigenlijk denk ik nu: prima, neem maar mee, bij IKEA zie ik nu al leukere. Maar het gaat even om het principe.
Marije_1997 schreef:Oohh dat was ie zeker wel, maar schoot uit m'n vinger in
axel_1997 schreef:Marije_1997 schreef:Oohh dat was ie zeker wel, maar schoot uit m'n vinger in
ja dat denken mensen altijd. de meeste mensen hebben nooit een echt scherp mes in de handen. met een scherp mes heb je genoeg controle om niet echt uit te schieten. en als het van die spijkerharde brokkelkaas is moet je die op een snijplank leggen en vooral niet uit de hand snijden. want dan wordt zelfs een scherp mes gevaarlijk.
Captain schreef:Mensen die hun 19 jarige paard te koop zetten op FB, die alleen nog maar kan stappen want kreupel in draf. Echt, laat dat dan inslapen!!!
poes schreef:Mars schreef:Dat er zoveel grote ellende is in de wereld (milieu, dierenleed, verwoesting van natuur) waar je als mens alleen zo weinig aan kunt doen. En dat ik daar soms zo over kan piekeren ineens.
Zonder hier ook maar enig betoog te willen houden over wat een ander moet doen: vegetarisch gaan eten deed hier voor de moraal wonderen wat dat betreft. Misschien hypocriet want verder reis ik wel graag. (Het ging mij ook voornamelijk om dierenleed).
axel_1997 schreef:Marije_1997 schreef:Oohh dat was ie zeker wel, maar schoot uit m'n vinger in
ja dat denken mensen altijd. de meeste mensen hebben nooit een echt scherp mes in de handen. met een scherp mes heb je genoeg controle om niet echt uit te schieten. en als het van die spijkerharde brokkelkaas is moet je die op een snijplank leggen en vooral niet uit de hand snijden. want dan wordt zelfs een scherp mes gevaarlijk.
Rawr schreef:De weegschaal. Ik merkte al dat m'n broeken wat strakker zaten dan voorheen maar onder het mom van 'ignorance is bliss' had ik de weegschaal op een kamer gezet waar ik nooit kom.
Het resultaat van sportscholen sluiten en sindsdien ongeremd letterlijk alles wat ik lekker vind naar binnen duwen, precies 5 kilo. FML.