Secret Santa Surprise 2020

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:35

M_D_H schreef:
Secret Santa Hints

Citaat:
@Haike, jouw Santa heeft een foutje gemaakt met jouw hint. De cijfers moeten horizontaal en de letters verticaal.

Secret Santa Mededeling

Dat zal het makkelijker maken, ga ik dat zo aanpassen!
En kan iedereen weer terug op mijn verdacht-lijstje ;)

Miesemuisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:39

*\o/* Afbeelding

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re: Secret Santa Surprise 2020

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:47

Er komt nu veel binnen zeg!! :D

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:50

Pakketje *\o/*

Wat ben ik verwend lieve Santa. Ik moet helaas zo weg, dus je identiteit blijft nog voor mij nog even geheim, maar ik wilde je in ieder geval wel al bedanken!

Roosch

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:50

Oh pakketjesbom!! :):)

Ik heb het talent om dit soort pakketjes zonder track en trace altijd te ontvangen als ik net even niet thuis ben. Laatst ook ging ik een middagje naar een vriendin en jawel hoor, twee pakketjes zonder t&t tegelijkertijd. :') Terwijl ik een week lang non stop thuis was.
Dus die van mij zal morgen wel komen gok ik :D :D

Isabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:54

Mijn pakket!!! <3

Afbeelding
Afbeelding
Al meteen hints in de doos;
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Zegt me nog niks eigenlijk. Maar wat een super volle doos en mooi inpakpapier! <3
Op de rode envelop is heel subtiel de vlag van Friesland getekend. In de envelop een super leuk kaartje met daarin:
Afbeelding
Mijn SS houdt dus niet van Arabieren, en heeft denk ik 1 hond, 2 katten en 4 vogels waarvan 3 van dezelfde soort en 1 andere denk ik.
Snel cadeautjes uitpakken, en die kunnen ook nog hints bevatten!
Afbeelding
Denk dat ik meteen de hint al te pakken heb: Landal!
In het tasje zitten allemaal rituals dingetjes <3 en in het andere zitten afwasspullen, die oprecht heel goed van pas komen ook _O-
Afbeelding
Afbeelding
Snel verder want er zit nog heel veel in de doos!
Afbeelding
Dit super leuke paardje! Die krijgt een mooi plekje in huis.
Afbeelding
Volgende cadeautje is een doos met allemaal kaartjes met vragen erop die je elkaar kan stellen, leuk!
Afbeelding
Handdoeken en een washandje in mijn lievelingskleur! Echt super leuk <3
Volgende cadeautje is een schort, ook in dezelfde kleur. Komt goed van pas, ik kook en bak graag en zo blijven mijn kleren schoon als ik mijn vieze handen weer eens aan mijn broek wil afvegen :D
Afbeelding
Afbeelding
Volgende cadeautje was deze mok die ingepakt zat in krantenpapier, heb er weer een hint uit kunnen halen!
Afbeelding
En nog meer rituals <3
Afbeelding
Dit super leuke paardje, zaten er twee van in het pakket. Leuk voor in de kerstboom want die is nog leeg :+
Afbeelding
Afbeelding
Deze kaarsjes die super lekker ruiken, en ook weer helemaal bij het interieur passen :D
Afbeelding
Handzeep zelfs in de goede kleur, echt een toepasselijk cadeau ook in deze tijd. :j
Afbeelding
Afbeelding
Twee thermosbekers, die van de lens is echt super gaaf en toepasselijk aangezien ik veel fotografeer (en zelfs nog meer koffie drink). En eentje van Walibi, vraag me af of dat ook een hint is!
Afbeelding
Volgende cadeautje zijn deze prachtige placemats <3 Echt heel blij mee :D
Afbeelding
Laatste cadeautje was deze thee, ook weg welkom aangezien ik graag met een lekker kopje thee op de bank zit tijdens de wintermaanden :brr:

Afbeelding
Dit was mijn pakket! Echt heel erg leuk, alles in de goede kleur ook! Heel erg bedankt lieve santa! <3
Maar nu nog uitzoeken wie deze lieve santa is. Even de hints op een rijtje;
De foto’s in de doos, Friesland, 1 hond, 2 katten, 3 kleine vogels en 1 grote vogel? Landal, Walibi misschien? En iemand die dus niet van Arabieren houdt.
Ik kan me herinneren dat ik een bericht voorbij heb zien komen met huisdieren die wel eens in het rijtje zouden passen!
AfricanLady schreef:
Ik heb 3 kippen 2 katten 1 papegaai en 1 hond.

Na even spieken in je profiel zie ik dat je in Friesland woont en dat je bij Landal werkt. Dus AfricanLady, ben jij mijn santa?? :D

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 18:55

Mopperig en moe kwam ik thuis van het gesjouw met tassen vol post en pakketten. En daar stond een mooi ingepakte doos op me te wachten bij mijn ouders

Afbeelding

Mijn santa heeft betere inpakskills dan mij!
Afbeelding

Echt heel blij met het pakket lieve santa! De bloempotjes heb ik laatst in het groot gekocht dus deze passen er precies bij :D de watersteker moest ik googlen, maar dit moet dus gaan voorkomen dat ik planten vermoord. Handig!

Ik moest lachen toen ik de penny uitpakte. Die ga ik lekker lezen vanavond.

Verder zaten er nog lekkere huissokken, badzout, chocolade en oldskool lollys (die ik laatst bijna zelf gekocht had, dus on point!), kaarsen en een diy kerstmisdome in. Dus van het weekend kan ik lekker gaan knutselen. Je hebt goed gestalkt :D
Afbeelding

De foto van ingepakte pony komt van het weekend. Hopelijk helpt dat tegen hun lompheid. En ik ga straks eens hoed voor de hint zitten. Want ik weet nu nog niet welke kant ik op moet denken

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:01

Bienotje schreef:
Met black friday nu zal het vast binnenkort met de pakketjes wel een stuk rustiger worden :')

O ja, voor mijn SS. Een leuke scheurkalender van bv. omdenken of iets kan ook mijn interesse wel wekken. Sterker nog, nu ik zo nadenk zal mijn lootje die vast ook wel leuk vinden. Misschien doe ik die er dus ook wel bij het pakket van mijn lootje in! :)*

....of niet natuurlijk :))

Toch nog even snel gezegd en van mijn eerste ingeving uitgegaan. Bienotje ben jij mijn SS? :D

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:05

Omg omg mijn secret santa was hier

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:05

Nou die is dan niet meer zo secret :')

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:08

Afbeelding

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:08

Dyphusion schreef:
Nou die is dan niet meer zo secret :')

Hij rende hard weg want ik stond net bij de voordeur, maar niet gezien wie het was

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:11

Afbeelding

Hoe geweldig een doos vol met glitters

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:17

Ik moet nu weg voor mijn examen, ik post straks mijn hele verslag.
Ik heb echt zo’n geweldig pakket!

NikkiDeKerf

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:33

Ohhh al die glimconfetti!! Leuk!

Mijn pakketje zat ook op me te wachten toen ik net thuis kwam! Perfecte timing want ik had een dag waarop ik echt wat leuks kon gebruiken <3 Heb al erg gelachen om het kaartje waaruit bleek dat mijn Santa in elk geval goed tussen mijn berichten (met soms iets te felle discussies :o) heeft geneust :D En lieve fotocomplimenten. Nu gauw uitpakken, straks meer foto's en verslag <3

Afbeelding

MerleSimone

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:41

Charaz schreef:
[ [url=m/9zORo9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Oh my God :') Fantastisch! Sterkte met uitpakken!

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:53

Wow Isabel jouw santa is denk ik wel 3x over budget gegaan, en wat heeft iedereen fantastische pakketten!
Ik ben morgen de hele dag en avond niet thuis, dus als mijn pakket morgen aankomt kan ik hem niet openen.

Bienotje

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 19:56

Dyphusion schreef:
Bienotje schreef:
Met black friday nu zal het vast binnenkort met de pakketjes wel een stuk rustiger worden :')

O ja, voor mijn SS. Een leuke scheurkalender van bv. omdenken of iets kan ook mijn interesse wel wekken. Sterker nog, nu ik zo nadenk zal mijn lootje die vast ook wel leuk vinden. Misschien doe ik die er dus ook wel bij het pakket van mijn lootje in! :)*

....of niet natuurlijk :))

Toch nog even snel gezegd en van mijn eerste ingeving uitgegaan. Bienotje ben jij mijn SS? :D

It's me *\o/*

Ik dacht ik kom nog wel weg met die opmerking, dat je die hebt onthouden! ;-)

Verder de hints in het pakketje ook nog kunnen herleiden of had ik me hiermee al verraden :')

marleen_88

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:07

Wauw, toffe pakketten weer. Wat gaat het raden ook vlot zeg!
Die glittervulling, heftig!!

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:07

Me right now
Afbeelding

Ik dacht eerst op leeftijd sorteren. Maar sommige staan er vaker in. En toen dacht ik aantal wedstrijden/doelpunten aangezien er seizoenen bij staan. Maar de dubbele spelers snap ik niet dan. En ik heb zelf 0 wedstrijden :') Santa heb ik iets gemist?
Afbeelding

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:11

Isabel schreef:
Mijn pakket!!! <3

[ [url=m/JlaJSd.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/WTA3Ij.jpg]Afbeelding[/url] ]
Al meteen hints in de doos;
[ [url=m/xTZ4Gx.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/q1tBYV.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/J4cXeS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/YqhjB2.jpg]Afbeelding[/url] ]
Zegt me nog niks eigenlijk. Maar wat een super volle doos en mooi inpakpapier! <3
Op de rode envelop is heel subtiel de vlag van Friesland getekend. In de envelop een super leuk kaartje met daarin:
[ [url=m/y05Cad.jpg]Afbeelding[/url] ]
Mijn SS houdt dus niet van Arabieren, en heeft denk ik 1 hond, 2 katten en 4 vogels waarvan 3 van dezelfde soort en 1 andere denk ik.
Snel cadeautjes uitpakken, en die kunnen ook nog hints bevatten!
[ [url=m/FoR2Hr.jpg]Afbeelding[/url] ]
Denk dat ik meteen de hint al te pakken heb: Landal!
In het tasje zitten allemaal rituals dingetjes <3 en in het andere zitten afwasspullen, die oprecht heel goed van pas komen ook _O-
[ [url=m/AGKqba.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/EAVJbh.jpg]Afbeelding[/url] ]
Snel verder want er zit nog heel veel in de doos!
[ [url=m/EAnYq9.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit super leuke paardje! Die krijgt een mooi plekje in huis.
[ [url=m/AsESMA.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgende cadeautje is een doos met allemaal kaartjes met vragen erop die je elkaar kan stellen, leuk!
[ [url=m/UVwrYP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Handdoeken en een washandje in mijn lievelingskleur! Echt super leuk <3
Volgende cadeautje is een schort, ook in dezelfde kleur. Komt goed van pas, ik kook en bak graag en zo blijven mijn kleren schoon als ik mijn vieze handen weer eens aan mijn broek wil afvegen :D
[ [url=m/UIdfKe.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/BXuemN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgende cadeautje was deze mok die ingepakt zat in krantenpapier, heb er weer een hint uit kunnen halen!
[ [url=m/GwHhTG.jpg]Afbeelding[/url] ]
En nog meer rituals <3
[ [url=m/v0vcwl.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit super leuke paardje, zaten er twee van in het pakket. Leuk voor in de kerstboom want die is nog leeg :+
[ [url=m/pZBSkg.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/6XPcR6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Deze kaarsjes die super lekker ruiken, en ook weer helemaal bij het interieur passen :D
[ [url=m/EhWykx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Handzeep zelfs in de goede kleur, echt een toepasselijk cadeau ook in deze tijd. :j
[ [url=m/oFjqxE.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/QofuXU.jpg]Afbeelding[/url] ]
Twee thermosbekers, die van de lens is echt super gaaf en toepasselijk aangezien ik veel fotografeer (en zelfs nog meer koffie drink). En eentje van Walibi, vraag me af of dat ook een hint is!
[ [url=m/G6gGC7.jpg]Afbeelding[/url] ]
Volgende cadeautje zijn deze prachtige placemats <3 Echt heel blij mee :D
[ [url=m/9XasNO.jpg]Afbeelding[/url] ]
Laatste cadeautje was deze thee, ook weg welkom aangezien ik graag met een lekker kopje thee op de bank zit tijdens de wintermaanden :brr:

[ [url=m/YgHIWx.jpg]Afbeelding[/url] ]
Dit was mijn pakket! Echt heel erg leuk, alles in de goede kleur ook! Heel erg bedankt lieve santa! <3
Maar nu nog uitzoeken wie deze lieve santa is. Even de hints op een rijtje;
De foto’s in de doos, Friesland, 1 hond, 2 katten, 3 kleine vogels en 1 grote vogel? Landal, Walibi misschien? En iemand die dus niet van Arabieren houdt.
Ik kan me herinneren dat ik een bericht voorbij heb zien komen met huisdieren die wel eens in het rijtje zouden passen!
AfricanLady schreef:
Ik heb 3 kippen 2 katten 1 papegaai en 1 hond.

Na even spieken in je profiel zie ik dat je in Friesland woont en dat je bij Landal werkt. Dus AfricanLady, ben jij mijn santa?? :D

Jaaaa dat klopt hihi
*\o/* *\o/*

En kon het niet laten om alles in die kleur te doen whahahah fijn dat je het leuk vond <3

Dyphusion

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:12

Bienotje schreef:
It's me *\o/*

Ik dacht ik kom nog wel weg met die opmerking, dat je die hebt onthouden! ;-)

Verder de hints in het pakketje ook nog kunnen herleiden of had ik me hiermee al verraden :')

Oh nee, niet onthouden, absoluut niet. Wat dat betreft ben ik net een zeef :')

Het was de Sultana hint die je ‘verraden’ heeft. Ik moest meteen aan de Sultana pop denken, al helemaal toen er geen resultaat kwam op Sultana in het topic. Toen was het even zoeken naar een avatar, totdat jouw naam me in viel. Toen had je inderdaad de Sultana pop als avatar had. In je onderschrift zag ik je blog. Het feit dat er veel hints naar P. in het pakket zaten, op het eerste kaartje de Veluwe stond én op je blog stond dat je in het midden van het land woonde (en Google Maps me liet zien dat P. inderdaad in het midden van het land ligt) werd mijn vermoeden groter. Toen ik bovenstaande post zag staan tussen je berichten in dit topic wist ik het zeker.

Nogmaals dankjewel voor het pakketje! Ik ben er super blij mee, ondanks dat je het misschien niet heel makkelijk vond :)

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:13

Tanya schreef:
Wow Isabel jouw santa is denk ik wel 3x over budget gegaan, en wat heeft iedereen fantastische pakketten!
Ik ben morgen de hele dag en avond niet thuis, dus als mijn pakket morgen aankomt kan ik hem niet openen.

Nee hoor dat viel heel erg mee ik ben heel creatief haha ik heb geen groot budget ivm uitkering en ik doe met 2 sss .een dus dan moet je creatief zijn.
En zo te zien is dat goed gelukt !

Iejoorr

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:23

Vanmiddag ging de deurbel *\o/* De pakketbezorger *\%/* *\%/* *\%/*
Met mn eigen bestelde pakketje wat pas over 4 tot 6 dagen bezorgd zou gaan worden -O-

Ik wacht nog weer geduldig af O:)
Komen nu wel weer hele leuke pakketten voorbij zeg!

Daan13

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-20 20:37

Charaz schreef:
[ [url=m/9zORo9.jpg]Afbeelding[/url] ]

Leuk!!!! Daar willen we veel meer foto's van O:)

Wat gaan jullie hard, kan het amper bijlezen iedere dag.

En wat zitten er leuke orginele cadeautjes tussen, echt mooi <3