Vind het namelijk zielig voor de hanen die gedumpt worden en maar moeten zien te overleven, omdat mensen het zielig vinden om te slachten.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Marcella schreef:Goh geen is het zielig je ben een dierenbeul.![]()
Vind het namelijk zielig voor de hanen die gedumpt worden en maar moeten zien te overleven, omdat mensen het zielig vinden om te slachten.
Knert schreef:hagelslag schreef:Dit word een leuke werkdag.
Mijn baarmoeder doet al goed zijn best mij te vermoorden
En hoe ging het tot nu toe?
Of heeft je baarmoeder een alibi geregeld zodat ze niet hoofdverdachte bleef?
Zebrastreep schreef:Dat ik er weer zwaar aan herrinerd werd wordt waarom overdag slapen gewoon een no go is.
Blijkbaar kwam iemand eerder thuis en werd ik abrupt wakker geroepen. Zit ik dan met een half slaperige kop beneden op de bank.
Niet meer moe maar voel me nu echt verschrikkelijk
Captain schreef:Zet anders ook een oproepje op FB om mensen te bereiken wier huis nog niet op de markt is.Ja hoor, vanavond weer een bezichtiging, en morgen, en volgende week maandag en woensdag..We gaan stug door!