Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Lau

Re: Waar heb jij je vandaag aan geërgerd...? #4

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 09:57

Waarom niet alle leraren gewoon met teams werken. Nee nu moeten wij ze appen dat we aanwezig zijn..... Wat een systeem jongens echt top over nagedacht :Y) . De leraar engels werkt dan weer wel met teams om het makkelijk te houden :')

VenoSnorlax

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 10:19

De enorme wachtrijen bij werk ;( Corona is geen excuus voor in december je factuur niet betalen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 10:32

M'n broertje die z'n klep niet dicht kan houden en geen koptelefoon op wil doen. Ik moet werken. Geef me rust. Hij loopt piano te spelen btw. Zeer irriterend. Want het klinkt nergens naar.

oomens

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:10

Divers schreef:
Van die mensen die dan zeggen "ja ik weet dat ik eigenlijk niet naar buiten mag, maar er is toch niemand"

Nee, dat is de bedoeling, soepkip. Als iedereen zo denkt...

Nou ja, zolang iedereen echt alleen maar daar komt waar niemand anders is, is het ook geen probleem.
Punt is dat ze daar vaak alleen maar kunnen komen via een omgeving waar wel contact met anderen kan optreden.

LukieBradley

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:23

Dat mijn cavia voer nog steeds niet geleverd is in de winkel {:)-:(

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:23

Cayenne schreef:
Capopjekop, dieren slaan? >;)

Valerie93 :(:)

Autocorrect grrr. Moest deuren slaan zijn

Niobe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:32

capopjekop schreef:
Cayenne schreef:
Capopjekop, dieren slaan? >;)

Valerie93 :(:)

Autocorrect grrr. Moest deuren slaan zijn

Is ook zielig!!!

:+

Britta31

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:44

Dat er net een iemand in een auto voor het huis stond terwijl ik met de tuin bezig was en hij mij zag staan.Toch wel 6/7 minuten.We wonen in het buitengebied.

Steeph

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:48

De vrouw die het nodig vond om "Ik houd niet zo van hoesten" tegen me te zeggen nadat ik me verslikte in mijn eigen speeksel. Gefeliciteerd? Misschien moet je dan in de eerste instantie al niet zo dicht bij me gaan staan. Doe ff minder panisch. :evaw:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 11:50

Britta31 schreef:
Dat er net een iemand in een auto voor het huis stond terwijl ik met de tuin bezig was en hij mij zag staan.Toch wel 6/7 minuten.We wonen in het buitengebied.

Gebeurt hier de laatste tijd ook veel (buitengebied) ze verdenken hier op de buurt die dingen wel van woning inbraak. Ze checken vaak op allerlei manieren of er agressieve honden zijn enzo. Zag laatst iemand bij de buren heel maf doen. Die liep random het erf op, toen weer af, toen weer op en toen weer naar z'n auto. Heel bijzonder allemaal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:16

Dat ik geen grip kan krijgen op m’n zelfdestructieve gedachten. Heb niks te klagen momenteel, maar m’n brein werkt niet mee en is een zwarte, kolkende massa. _-:(

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:27

Mkango schreef:
Dat ik geen grip kan krijgen op m’n zelfdestructieve gedachten. Heb niks te klagen momenteel, maar m’n brein werkt niet mee en is een zwarte, kolkende massa. _-:(

Let it go. En dan bedoel ik je ergernis daarover. Laat de gedachten er maar even zijn. Hoe harder je daar tegen probeert te vechten hoe zwaarder het wordt.

chanicha

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:33

Aan hoe mensen door kunnen drammen op Bokt en maar door en maar door _-:(

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 12:58

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Foaly

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:06

Dat ze die sollicitatieplicht niet even laten vallen joh. Er is toch geen bedrijf dat nu mensen gaat aannemen, als je niet in de zorg zit of vakkenvuller bent bij de AH? :=

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:09

Foaly schreef:
Dat ze die sollicitatieplicht niet even laten vallen joh. Er is toch geen bedrijf dat nu mensen gaat aannemen, als je niet in de zorg zit of vakkenvuller bent bij de AH? :=

Als ik op Indeed kijk zijn er zat recente vacatures, ook die vandaag nog geplaatst zijn, dus blijkbaar wel...

Marcella

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:12

Gewoon flauwekul solliciteren doen. Merendeel van de vacatures zijn nep.

Ineke2

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:15

Foaly schreef:

Mwah ons bedrijf zit te springen om mensen...
Maar het is zeer lastig om nu een andere baan te vinden ja.

_San87_
BKB 2024 winnaar 2D

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:16

Nymbous schreef:
Aan dat ik door het coronavirus in de WW zit nu, want geen werk meer dus geen contract verlenging maar dat ik wel actief moet blijven solliciteren van het UWV... Helaas is elk bedrijf zo'n beetje dicht waarvoor ik in aanmerking zou komen qua werk... :O

Ik heb een beetje hetzelfde probleem :P. De bedrijven waar ik gesolliciteerd heb, geven allemaal een sollicitatiestop aan tot minimaal 6 april.

wemkelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:39

ik zit nu ook door het corona noodgedwongen thuis. Geen ww meer, dat verviel eind febr, ik zou per 1 april weer aan het werk. Maar dat valt onder horeca, dus voorlopig gaat dat gewoon nog niet door. Het is seizoenswerk wat ik elk jaar doe, dus hoop dat het nog wat wordt dit seizoen maar heb er een hard hoofd in.

xDenies

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:39

Aan hoe tactvol sommige mensen zijn .. of eigenlijk totaal niet en ze je daardoor dus al dan niet onbewust behoorlijk kwetsen ..

Nymbous

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 13:41

.
Laatst bijgewerkt door Nymbous op 16-02-25 02:25, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 14:04

_San87_ schreef:
Nymbous schreef:
Aan dat ik door het coronavirus in de WW zit nu, want geen werk meer dus geen contract verlenging maar dat ik wel actief moet blijven solliciteren van het UWV... Helaas is elk bedrijf zo'n beetje dicht waarvoor ik in aanmerking zou komen qua werk... :O

Ik heb een beetje hetzelfde probleem :P. De bedrijven waar ik gesolliciteerd heb, geven allemaal een sollicitatiestop aan tot minimaal 6 april.

Ik heb het niet eens geprobeerd sinds m'n ontslag. :') Niemand weet wanneer dit eindigt; bedrijven weten niet hoe ze hieruit gaan komen, dus er zullen er maar heel weinig zijn die nu mensen aannemen, behalve supermarkten voor tijdelijk werk (althans, in Engeland), en mogelijk bedrijven met business restructuringafdelingen. Dus ik geniet nu maar even van mijn vrije tijd, het zonnetje, en verse baguettes terwijl ik bedenk wat ik hierna met m'n leven wil. :+

Wel vreemd dat het UWV die eis inderdaad niet even laat vallen...

Whale

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 14:15

Mkango schreef:
Ik heb het niet eens geprobeerd sinds m'n ontslag. :') Niemand weet wanneer dit eindigt; bedrijven weten niet hoe ze hieruit gaan komen, dus er zullen er maar heel weinig zijn die nu mensen aannemen, behalve supermarkten voor tijdelijk werk (althans, in Engeland), en mogelijk bedrijven met business restructuringafdelingen. Dus ik geniet nu maar even van mijn vrije tijd, het zonnetje, en verse baguettes terwijl ik bedenk wat ik hierna met m'n leven wil. :+

Wel vreemd dat het UWV die eis inderdaad niet even laat vallen...

Mogelijk om zo'n baguette op te sturen? :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-03-20 14:23

Sorry, zelfs de post ligt hier stil. Y;( Ik wilde een tray van mijn zo geliefde Milo bestellen, maar dat feest ging ook niet door. |(