Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Divers schreef:Van die mensen die dan zeggen "ja ik weet dat ik eigenlijk niet naar buiten mag, maar er is toch niemand"
Nee, dat is de bedoeling, soepkip. Als iedereen zo denkt...
Britta31 schreef:Dat er net een iemand in een auto voor het huis stond terwijl ik met de tuin bezig was en hij mij zag staan.Toch wel 6/7 minuten.We wonen in het buitengebied.
Mkango schreef:Dat ik geen grip kan krijgen op m’n zelfdestructieve gedachten. Heb niks te klagen momenteel, maar m’n brein werkt niet mee en is een zwarte, kolkende massa.
Nymbous schreef:Aan dat ik door het coronavirus in de WW zit nu, want geen werk meer dus geen contract verlenging maar dat ik wel actief moet blijven solliciteren van het UWV... Helaas is elk bedrijf zo'n beetje dicht waarvoor ik in aanmerking zou komen qua werk...
_San87_ schreef:Nymbous schreef:Aan dat ik door het coronavirus in de WW zit nu, want geen werk meer dus geen contract verlenging maar dat ik wel actief moet blijven solliciteren van het UWV... Helaas is elk bedrijf zo'n beetje dicht waarvoor ik in aanmerking zou komen qua werk...
Ik heb een beetje hetzelfde probleem. De bedrijven waar ik gesolliciteerd heb, geven allemaal een sollicitatiestop aan tot minimaal 6 april.
Mkango schreef:Ik heb het niet eens geprobeerd sinds m'n ontslag.Niemand weet wanneer dit eindigt; bedrijven weten niet hoe ze hieruit gaan komen, dus er zullen er maar heel weinig zijn die nu mensen aannemen, behalve supermarkten voor tijdelijk werk (althans, in Engeland), en mogelijk bedrijven met business restructuringafdelingen. Dus ik geniet nu maar even van mijn vrije tijd, het zonnetje, en verse baguettes terwijl ik bedenk wat ik hierna met m'n leven wil.
Wel vreemd dat het UWV die eis inderdaad niet even laat vallen...