Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Zertab

Re: Tinderavonturen deel 4: swipen als een tierelier!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 11:28

Er is gewoon een hele goede klik dus die angst is er zeker. Hij reageerde er verder goed op, dat het allemaal bij mij ligt ofzo. Geen idee of hij het echt begrepen heeft, we gaan het zien.

Nyaleti

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 17:22

Heeft iemand ideeën voor een leuke date in de buurt van Breda of Den Haag? :+ Afstand moeten we kunnen houden natuurlijk en niks in huis..
Gewoon een rondje wandelen in het bos is leuk natuurlijk maar daar ben je na 2uur wel klaar mee en wil graag wat langer

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 18:13

Na de wandeling, picknicken, zwemmen in een meertje?
Verder rijkt mijn inspiratie even niet haha

nereids

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 19:30

Je kan, als jullie dat beide leuk vinden, eerst wat wandelen en dan picknicken wat Silly zegt en misschien een leuk spelletje meenemen wat je daar kan doen. Ik zie tegenwoordig wel veel leuke compacte (kaart)spellen langs komen!

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 20:51

Ik denk idd dan ook aan een picknick?

Silly1972

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-20 22:26

Ik ga morgen met mijn date ook even wandelen en lekker bij het water zitten.
Maar die nodig ik ook gewoon thuis uit, heb hem al 2x gezien vorige week

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 09:52

Lol, als iemand je tien dagen lang een silent treatment geeft omdat je diegenes coronacomplottheorieënfilmpje hebt weerlegd met wetenschappelijke feiten, en je dan na tien dagen stuurt "het heeft best lang geduurd, maar ik ben er nu overheen en ik heb wel weer zin om met je te praten.". Wat moet je dan antwoorden? :') Blauwtje gelopen bij iemand anders en nu de standaard verlaagd? :')

hagelslag

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:22

Imaginaerum schreef:
Lol, als iemand je tien dagen lang een silent treatment geeft omdat je diegenes coronacomplottheorieënfilmpje hebt weerlegd met wetenschappelijke feiten, en je dan na tien dagen stuurt "het heeft best lang geduurd, maar ik ben er nu overheen en ik heb wel weer zin om met je te praten.". Wat moet je dan antwoorden? :') Blauwtje gelopen bij iemand anders en nu de standaard verlaagd? :')

_/-\o_ _/-\o_

Ehm zeggen, sorry ik ben er klaar mee ipv overheen

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:25

hagelslag schreef:
Imaginaerum schreef:

Deze is goed!

_/-\o_ _/-\o_

Ehm zeggen, sorry ik ben er klaar mee ipv overheen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:31

Imaginaerum schreef:

:') Dit meen je toch niet? En wat Hagelslag zegt, hahaha.

Morgen heb ik een date met een soortvan "collega". Is ook schrijver bij een agency 700 meter verderop, waar ik eind 2019 nog was afgewezen omdat m'n werk niet bij hen paste (en zij paste niet bij mij dus no problem). Maar wel leuk, nog nooit met iemand gedate die in mijn werkveld zat dus ben zeer benieuwd! We appen al maanden af en toe omdat de match er was voor het hele coronagebeuren.

Yonker

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 10:32

Imaginaerum schreef:

Zeggen dat jij geen zin hebt om met zulk kortzichtige mensen te praten? Of ook een silent treatment of gewoon blokkeren :+
Als iemand zou beginnen met zulke filmpjes zou ik al klaar zijn :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:00

Veel plezier alvast Resistance!

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:36

Hij is er overheen omg. _O-

Ik werd vannacht ook om 01:36 gebeld door die gast die zich graag wou aftrekken op mijn bank. :') Ga toch fietsen. (of aftrekken in dit geval :=)

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:37

Hahaha, OMG!

daffodil

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 11:54

Oh echt ik blokkeer volledig bij zulke mensen. Erge is dat een goede vriendin van me ook in die complotten blijft hangen en ik kan helemaal niets daarmee......

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:24

Neverland schreef:

Ik werd vannacht ook om 01:36 gebeld door die gast die zich graag wou aftrekken op mijn bank. :') Ga toch fietsen. (of aftrekken in dit geval :=)

Heb je hem dan niet geblokkeerd?

Mensen moeten mij echt niet gaan bellen als ik slaap :')

Neverland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 12:51

Op WhatsApp wel ja. Maar geen idee hoe je zo nummers kunt blokkeren. Ik weet dat het op mijn vorige telefoon niet kon en heb het op deze nog niet gezocht. :z

Mijn telefoon staat toch op stil in de nacht dus zag het pas in de ochtend. :')

Zertab

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:08

Neverland schreef:
Op WhatsApp wel ja. Maar geen idee hoe je zo nummers kunt blokkeren. Ik weet dat het op mijn vorige telefoon niet kon en heb het op deze nog niet gezocht. :z

Mijn telefoon staat toch op stil in de nacht dus zag het pas in de ochtend. :')

Oh dat scheelt idd. Ik heb ook mijn telefoon op stil en wifi uit 's nachts.

Rytir

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:28

Neverland schreef:

Kansloos gevalletje :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:33

Wat een pareltjes weer :') :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:41

Ja berdien, je mist echt niks aan het daten :')

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-20 13:50

Soms mis ik die sensatie en Goede Verhalen wel hoor. Maar tegelijkertijd is het ook wel frustrerend, als je wéér zo'n malloot treft. Dus nee, heel erg mis ik het niet :))

Shaggy09

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 10:57

Ik heb alweer 4 a 5 maanden een soort no strings attached achtige fling met mijn toenmalige tinder date. Heel leuk, leuke jongen ook. Zien elkaar wekelijks.
Maar soms vind ik het een beetje eng, want ik weet dat dit ooit gaat stoppen. Ik bedoel FWB achtige relaties zijn vaak niet gemaakt voor de lange termijn, en ik weet dat ik me best wel ga hechten aan personen als ik die graag zie en een goede klik mee heb. Ik ben namelijk al best wel gehecht aan hem merk ik en ik weet nu niet wat slim is om te doen. Gewoon doorgaan of misschien toch ermee stoppen. Ik wil geen relatie dus dat is niet het probleem maar ik weet het soms gewoon niet. Lastig. :P

ReadTheRulez

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:26

Het gaat goed zoals het gaat toch? :D

Jester_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-20 11:31

Shaggy09 schreef:
Ik heb alweer 4 a 5 maanden een soort no strings attached achtige fling met mijn toenmalige tinder date. Heel leuk, leuke jongen ook. Zien elkaar wekelijks.
Maar soms vind ik het een beetje eng, want ik weet dat dit ooit gaat stoppen. Ik bedoel FWB achtige relaties zijn vaak niet gemaakt voor de lange termijn, en ik weet dat ik me best wel ga hechten aan personen als ik die graag zie en een goede klik mee heb. Ik ben namelijk al best wel gehecht aan hem merk ik en ik weet nu niet wat slim is om te doen. Gewoon doorgaan of misschien toch ermee stoppen. Ik wil geen relatie dus dat is niet het probleem maar ik weet het soms gewoon niet. Lastig. :P

Ik zit echt in precies hetzelfde :') het ene moment denk ik oke klaar andere moment denk ik oke we gaan door