Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Imaginaerum schreef:Lol, als iemand je tien dagen lang een silent treatment geeft omdat je diegenes coronacomplottheorieënfilmpje hebt weerlegd met wetenschappelijke feiten, en je dan na tien dagen stuurt "het heeft best lang geduurd, maar ik ben er nu overheen en ik heb wel weer zin om met je te praten.". Wat moet je dan antwoorden?Blauwtje gelopen bij iemand anders en nu de standaard verlaagd?
hagelslag schreef:Imaginaerum schreef:Lol, als iemand je tien dagen lang een silent treatment geeft omdat je diegenes coronacomplottheorieënfilmpje hebt weerlegd met wetenschappelijke feiten, en je dan na tien dagen stuurt "het heeft best lang geduurd, maar ik ben er nu overheen en ik heb wel weer zin om met je te praten.". Wat moet je dan antwoorden?Blauwtje gelopen bij iemand anders en nu de standaard verlaagd?
Deze is goed!
![]()
Ehm zeggen, sorry ik ben er klaar mee ipv overheen
Imaginaerum schreef:Lol, als iemand je tien dagen lang een silent treatment geeft omdat je diegenes coronacomplottheorieënfilmpje hebt weerlegd met wetenschappelijke feiten, en je dan na tien dagen stuurt "het heeft best lang geduurd, maar ik ben er nu overheen en ik heb wel weer zin om met je te praten.". Wat moet je dan antwoorden?Blauwtje gelopen bij iemand anders en nu de standaard verlaagd?
Neverland schreef:Op WhatsApp wel ja. Maar geen idee hoe je zo nummers kunt blokkeren. Ik weet dat het op mijn vorige telefoon niet kon en heb het op deze nog niet gezocht.
Mijn telefoon staat toch op stil in de nacht dus zag het pas in de ochtend.
Shaggy09 schreef:Ik heb alweer 4 a 5 maanden een soort no strings attached achtige fling met mijn toenmalige tinder date. Heel leuk, leuke jongen ook. Zien elkaar wekelijks.
Maar soms vind ik het een beetje eng, want ik weet dat dit ooit gaat stoppen. Ik bedoel FWB achtige relaties zijn vaak niet gemaakt voor de lange termijn, en ik weet dat ik me best wel ga hechten aan personen als ik die graag zie en een goede klik mee heb. Ik ben namelijk al best wel gehecht aan hem merk ik en ik weet nu niet wat slim is om te doen. Gewoon doorgaan of misschien toch ermee stoppen. Ik wil geen relatie dus dat is niet het probleem maar ik weet het soms gewoon niet. Lastig.