Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Maar dat was best heftig dan? Zo op de eerste date... Wel heerlijk eerlijk! namiro schreef:Janinevv schreef:Ik wilde tinder weer downloaden.
Maar wat houd die nieuwe privacy wet in?
Blijft het zelfde of?
volgens mij blijft het hetzelfde.. heb geen veranderingen gezien
We gaan met de scooter naar het natuurgebied in de buurt en dan gaan we daar wandelen. Wilde even wat doen en niet weer op de bank hangen, ook omdat het zulk mooi weer is.

Ailill schreef:Trouwens, ik ben best veen in Brabant maar was nog nooit in Vught geweest. Nu een nieuwe baan, in Vught. Erg mooi dorp zeg
Ailill schreef:Trouwens, ik ben best veen in Brabant maar was nog nooit in Vught geweest. Nu een nieuwe baan, in Vught. Erg mooi dorp zeg
weird...
Fem schreef:Thanks, zin in! Nu nog 2 weken vrij en dan beginnenAilill schreef:Trouwens, ik ben best veen in Brabant maar was nog nooit in Vught geweest. Nu een nieuwe baan, in Vught. Erg mooi dorp zeg
Gefeliciteerd met je nieuwe baan!
Vught is zeker een mooi dorp!
En ja, ik blijf me soms ook verbazen...
Sommigen lijken te denken: "Als ik met mijn ogen knipper is ie misschien verdwenen."
Nou, mag van mij allemaal wel wat rustig aan..

listiglistje schreef:Hah, erg aantrekkelijk aanbod! Wat loopt ie nu? Ik ben op dit moment 2 jonge paarden aan het trainen voor de IBOP, structureel tijd om er nog een te gaan trainen wordt wat lastigAilill schreef:Trouwens, ik ben best veen in Brabant maar was nog nooit in Vught geweest. Nu een nieuwe baan, in Vught. Erg mooi dorp zeg
Als je nog een knollie bij wil rijden 2 x per week, Vught is 20 minuten van mijn stal vandaan![]()
Hier ook een tindermatch die direct wat wil afspreken zonder een woord mee gewisseld te hebbenweird...
Heb het druk met van alles, mijn tuin is bijna klaar.
Qua lovelife: ex leuk contact mee, aankomend weekend zie ik hem weer, Tinderlover al een week radiostilte

ligt dat nu aan mij?