Alja schreef:dames uit het noorden, jullie kennen toch ook die kerel die gelijk begon over een bekeuring krijgen omdat hij op straat had gespuugd?
leuk weetje erbij
Flessuh van harte!
Jep, zo vaag..
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Yvankaxx schreef:Gefeliciteerd Flessuh!![]()
Ik ben uitgenodigd voor een pizzadate haha, bood alleen niet aan om hier te komen, dus dat wordt 2x 2 uren in de trein/bus
mirthheee schreef:Zit heel erg te twijfelen of ik niet op de man af gewoon moet vragen of hij nog interesse heeft in vervolg dates.
Wil niet onzeker overkomen, maar zekerheid heb ik momenteel wel behoefte aan.
Yvankaxx schreef:Ik Definieer mezelf niet zozeer als desperate, want hoe moeten we daten als niet 1 van de 2 een stukje moet reizenDaarnaast reis ik gratis vanwege studentenvoorzieningen. Hij is dus niet desperate als hij hier naartoe komt?
Ga inderdaad voorstellen om in Groningen af te spreken, is voor mij de helft korter.
janderegelaa schreef:Yvankaxx schreef:Gefeliciteerd Flessuh!![]()
Ik ben uitgenodigd voor een pizzadate haha, bood alleen niet aan om hier te komen, dus dat wordt 2x 2 uren in de trein/bus
Ben je als vrouw niet heel desperate als je 2 uur gaat reizen naar een man die je niet kent....
Ergens in the middle zou mij ook beter lijken. Tenzij je plannen hebt voor het toetje, dan niet.
F_Orumster schreef:Makkelijk oordelen als je vrij centraal woont Janderegelaa
Ik ben helaas weer vrijgezel geraakt, maar nog niet toe aan dingen als Tinder. Wel lees ik mee zodat ik op de op de hoogte raak van de dating etiquette en niet als complete nitwit gecatfished wordt