Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 21:28

Alja schreef:
dames uit het noorden, jullie kennen toch ook die kerel die gelijk begon over een bekeuring krijgen omdat hij op straat had gespuugd?
leuk weetje erbij ;)

Flessuh van harte!

Jep, zo vaag..

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:08

mirthheee schreef:
Zit heel erg te twijfelen of ik niet op de man af gewoon moet vragen of hij nog interesse heeft in vervolg dates. :+
Wil niet onzeker overkomen, maar zekerheid heb ik momenteel wel behoefte aan.

Gewoon duidelijkheid inderdaad. Zo gek is dat toch niet

Yvankaxx

Re: Tinderavonturen deeltje 2, wie swipet er met ons mee *\o/*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:13

Gefeliciteerd Flessuh! Y)(^)

Ik ben uitgenodigd voor een pizzadate haha, bood alleen niet aan om hier te komen, dus dat wordt 2x 2 uren in de trein/bus :=

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:41

Je kan ook antwoorden met koel, ik weet hier een hele goede pizzeria in de buurt :D

MMIDV

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:43

Of halverwege afspreken

janderegelaa
vanaf nu met een R erachter

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:56

Yvankaxx schreef:

Ik ben uitgenodigd voor een pizzadate haha, bood alleen niet aan om hier te komen, dus dat wordt 2x 2 uren in de trein/bus :=

Ben je als vrouw niet heel desperate als je 2 uur gaat reizen naar een man die je niet kent....

Ergens in the middle zou mij ook beter lijken. Tenzij je plannen hebt voor het toetje, dan niet.

Colien

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 22:59

Desperate of in voor een avontuur? Ik vind het wel stoer!
Ik heb ook een keer een bijna date gehad met iemand die een uur en driekwartier naar mij moest rijden. Echter heb ik die halverwege om laten keren, die werd op het laatste moment me iets TE eng :')

Destination

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 23:03

Mwah, ik vind desperate ook wel meevallen. Het is misschien alleen wel galanter als hij haar kant op komt :+

Alik

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-05-17 23:24

Ik vind er niets desperates aan, sowieso als je afhankelijk bent van het OV is alles al heel gauw een uur of twee dan wel meer verderop.

anne_bento

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 01:12

mirthheee schreef:
Zit heel erg te twijfelen of ik niet op de man af gewoon moet vragen of hij nog interesse heeft in vervolg dates. :+
Wil niet onzeker overkomen, maar zekerheid heb ik momenteel wel behoefte aan.

Ja gewoon vragen! Heb ik ook gedaan, antwoord was overigens totaal onduidelijk maar ik vind dat je best mag vragen hoe en wat. Maak het niet te zwaar, gewoon iets van dat jij het gezellig en fijn vind samen en elkaar graag nog eens ziet en hoe hij daar in staat?

Ik heb heel onverwacht een date gehad net! Voelde niet helemaal oké omdat ik nog in Mn date met die andere gozer zit.. maar, ben al dagen gezellig aan het kletsen met iemand die hier een uur vandaan woont, hij zei vanmiddag, joh zullen we gewoon wat gaan drinken, dat praat makkelijker. Bleek dat we beiden deze week alleen vanavond konden.. dus hij is hier helemaal heen gereden, hebben stuk over het strand gewandeld, nog even terrasje gepakt en hij is nu onderweg naar huis. Was echt heel gezellig en heel vertrouwd voelde het aan.. merkte dat hij het ook leuk vond, bleef maar kletsen Haha.. leuk die onverwachtse dates altijd.. geloof dat hier wel een vervolg aan zit :o

Yvankaxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 06:37

Ik Definieer mezelf niet zozeer als desperate, want hoe moeten we daten als niet 1 van de 2 een stukje moet reizen :+ Daarnaast reis ik gratis vanwege studentenvoorzieningen. Hij is dus niet desperate als hij hier naartoe komt?

Ga inderdaad voorstellen om in Groningen af te spreken, is voor mij de helft korter.

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 07:03

Yvankaxx schreef:
Ik Definieer mezelf niet zozeer als desperate, want hoe moeten we daten als niet 1 van de 2 een stukje moet reizen :+ Daarnaast reis ik gratis vanwege studentenvoorzieningen. Hij is dus niet desperate als hij hier naartoe komt?

Ga inderdaad voorstellen om in Groningen af te spreken, is voor mij de helft korter.

Het was een vraag hè, geen conclusie.

Jildau

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 07:58

Maar je vindt het wel anders stel je die vraag niet zo. :D

Nathalie18x

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 08:02

janderegelaa schreef:
Yvankaxx schreef:

Ben je als vrouw niet heel desperate als je 2 uur gaat reizen naar een man die je niet kent....

Ergens in the middle zou mij ook beter lijken. Tenzij je plannen hebt voor het toetje, dan niet.

Dus als een vrouw naar een man toe reist,is het desperate, en andersom is het galant? Ik vind het juist wel leuk om ook een stuk te reizen. Je komt soms in een stad waar je niet vaak komt.Kun je gelijk even de toerist uithangen :+

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 08:04

hahah precies..

Ach, als je iemand leuk vind... heb je er veel voor over! Inderdaad halverwege afspreken, of iig iets meer dichterbij.
Scheelt je zo toch weer een dik uur alles met elkaar.

Waarschijnlijk ga ik eind juni 3 daagjes met R weg. Langer lukt helaas niet omdat ik het weekend er voor en er na wedstrijd heb, en hij ook nog het weekend bij TT Assen is haha.. Dus waarschijnlijk van maandag tm woensdag, hij wist nog wel iets leuks in Duitsland, dus dat wordt het denk ik :)

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 08:56

Jildau schreef:
Maar je vindt het wel anders stel je die vraag niet zo. :D

It crossed my mind ja :D

F_Orumster

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:01

Makkelijk oordelen als je vrij centraal woont Janderegelaa ;)

Ik ben helaas weer vrijgezel geraakt, maar nog niet toe aan dingen als Tinder. Wel lees ik mee zodat ik op de op de hoogte raak van de dating etiquette en niet als complete nitwit gecatfished wordt :D

Berdien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:07

Maar een man die twee uur reist voor een vrouw die hij niet kent, dat kan wel?

Leuk anne_bento! Zo ben ik ook aan die van mij gekomen :D

DanielleB

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:18

F_Orumster schreef:
Makkelijk oordelen als je vrij centraal woont Janderegelaa ;)

Ik ben helaas weer vrijgezel geraakt, maar nog niet toe aan dingen als Tinder. Wel lees ik mee zodat ik op de op de hoogte raak van de dating etiquette en niet als complete nitwit gecatfished wordt :D

Ach jakkes. Gelijk heb je, ff niks voor je je er weer in stort ;) Ik heb nog wel een broer in de aanbieding haha

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:20

ver reizen als vrouw is totaal niet desperate. Dat is net lekker avontuurlijk en toont dat ze zelfstandig kan zijn. Go with the flow!

Ik heb gisteren date 2 gehad met een tinderboy, was opnieuw heel fijn! 4uur lekker gekletst, daar komt zeker nog een vervolg aan :). Ik weet alleen niet of het echt relatiemateriaal is, hij lijkt me iemand die een vriendin continu in zijn leven wil en ik steek veel tijd in mijn paarden. Bovendien ben ik iemand die mijn vrijetijd vol plan met vrienden en hij liever op zijn gemak thuis zit. Echter is er wel een vonk tussen ons, mhm lastig.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:32

Ik vind het ook niet persé desperate, maar 4 uur reizen voor iemand met wie je misschien 1 uur een drankje doet zou ik persoonlijk niet doen. Puur omdat ik daar totaal geen zin in zou hebben.

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:36

Wat oliebol F_Orumster! Tinder is wel een goede afleiding hoor ;) Bij al mijn heartbreaks werkt een rebound altijd heel erg goed. Maar dat is voor iedereen natuurlijk anders.

Ik had gisteren eindelijk een fatsoenlijk gesprek. Vraagt ie mijn 06, stuurt ie amper iets. Mannen...

janderegelaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:48

Berdien schreef:
Maar een man die twee uur reist voor een vrouw die hij niet kent, dat kan wel

Ik doe dat ook niet.

Flessuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 09:57

2 uur zou mij denk ik ook wat extreem zijn, of ik moet er wel een heel goed gevoel over hebben :P
Maar ja, 2 uur dan zit ik ook zo ongeveer aan de andere kant van het land :+

thirteenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-17 10:16

ik heb er ook 2 uur voor gereisd en ik vind mezelf niet desperate :+ al had ik het niet gedaan als hij niet dichterbij zou komen wonen.

ik heb om duidelijkheid gevraagd en maar goed ook :+ om niet in detail te gaan: ik hoef me geen zorgen te maken :)