Secret Santa Surprise 2016

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:33

love_mandy schreef:
Echt leuke pakketten komen er weer voorbij!

Mijn sok/sloffen zitten echt heerlijk en ze zijn zo warm <3

Ik vond de hints van stamper dus echt moeilijk, ik kon de link tussen bambi en de keuken niet leggen :')
Gelukkig heb ik hulp gehad en wist iemand anders het wel binnen 1 seconde _O-

Heb wel beetje de normale maat gekozen.
Vorig jaar had ik dat bij SpeechLess ook gedaan, bleek die maatje 37 geloof ik hebben! :+
Maar warm zijn ze inderdaad wel! :D

Lisa_WB

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:37

Ik hoop echt dat mijn ss blij is met het pakket, ik vond het in ieder geval wel heel erg leuk om het samen te stellen :j .

Er komen echt ontzettend leuke dingen voorbij, ik heb alleen niet de tijd om op alles te reageren, maar lees wel alles mee :)

Donna89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:39

Ik wist als nieuwe ss niet dat het gebruikelijk was om een bij leespost te maken maar probeer wel zo veel mogelijk te reageren. Doe mijn best! Haha
en heb wel alles gezien en gelezen

Anoniem

Re: Secret Santa Surprise 2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:48

Naja, het viel me op dat er vergeleken oude topics minder aandacht was voor de pakketten. Ik snap zeker dat bijleesposten niet altijd mogelijk zijn ;)

Tanya

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:51

Echt superleuk allemaal. En Ramona, wat een lieve brief voor Nikki :D Goed geshopt allemaal!

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 12:56

Joaltijd schreef:
Naja, het viel me op dat er vergeleken oude topics minder aandacht was voor de pakketten. Ik snap zeker dat bijleesposten niet altijd mogelijk zijn ;)

Is ook zo, maar we hebben dit jaar ruim 3 x zo veel deelnemers. Die allemaal moeten werken en andere dingen hebben. Tis logisch dat niet iedereen alles bij kan houden.
Maar ik snap je punt wel.
Maar goed, zo leren we weer bij

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 12:58

Ik probeer altijd gelijk te reageren, en natuurlijk kan of is dat niet altijd mogelijk voor iedereen!
Maar dan praat ik gewoon over het al gemeen naar iedereen toe, als ik een reactie plaats!
Niet alleen persoonsgebonden. Hoewel ik bij Love_Mandy wellicht wel meer iets persoonsgebonden reageerde, maar heeft 1000% niets met de andere paketten te maken, want die zijn stuk voor stuk onwijs leuk!

Ben ook erg benieuwd na dinsdag, nu weer even een "rust" pauze voor 2 dagen! :(

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:04

Denk ook door het (veel te grote) deelnemers aantal , misschien een kwart reageert hier dagelijks en dan een club die reageert soms of als hun pakket er is . En als je dan veel werk in je pakket gestopt hebt en gewoon misschien een hand vol reacties krijgt van de 166 tsja :o

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:06

Charaz schreef:
Hier is de postbode nog niet gestopt, wanneer is het weekend om?

Maandag. :') En dan wordt er nog geen pakketen geleverd in het meeste geval.

Dott

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-16 13:06

Ja maar ja. Tis toch het belangrijkste dat degene die het pakket krijgt het het leukste vind? Of denk ik nu scheef?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:09

Dat is waar Dott!

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:11

Ja het gaat toch niet om de hoeveelheid likes? Ik vind het een beetje kinderachtig gezeur.

Banyu

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:13

Dott schreef:
Ja maar ja. Tis toch het belangrijkste dat degene die het pakket krijgt het het leukste vind? Of denk ik nu scheef?

Precies!

Leo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:14

Ik heb gister wel steeds bijgelezen en super pakketten gezien:D in de avond sinterklaas gevierd met mijn hele familie dus aan reageren niet toegekomen. Maar als de ontvangers hun pakket maar leuk vinden, daar doe je het voor :D zou wel meer hints willen zien :))

Anoniem

Ik hou erover op , zal mij een worst zijn . Ligt vast weer aan mij , maar als je 166 man heb en misschien paar mensen zijn bek in het topic overtrekt vind ik dat persoonlijk jammer. Maar blijkbaar mag ik die mening niet geven

MxW

Even een terugleespost. Wat heeft iedereen zijn dozen mooi ingepakt trouwens! Ik vond dat in eerste instantie eng omdat je dan je pakketje aantrekkelijk maakt. Toch blij dat ik een mooie doos verzonden had :D

Frisianlove: die kat :') en wat een leuke cadeautjes, weer zo'n leuke uil!

Hahahatsjoe: Wat een leuk pakket! Die muts en handschoenen zijn echt super leuk! En die kerstman vol lekkers is echt grappig haha. En is dat een touwhalster? Echt leuk :D

Desi92: Die doos is leeeeeeuk! En die kruik is echt tof <3

Nikkidekerf: Wauw ook al zo'n leuk pakket! Dus jij was mevrouw blauw :Y) en wat een gave schilderijtjes op de achtergrond zeg, wauw!

Obelix: Aaaah dat knuffeltje is echt schattig! Erg leuk pakket!

Gast3289: Ooooh die Milka! En super leuke sokken zo met die balletjes haha. Aaaah lieve foto van je kereltje <3

Zo. Ik ben weer bij haha

En je hebt ergens wel gelijk Rebecca, het is jammer dat niet iedereen er zoveel energie in steekt qua reageren. Aan de andere kant ook maar goed ook want ik moest nu al 10 pagina's bijlezen na een avondje uit :') als je lootje maar blij is toch!
Laatst bijgewerkt door MxW op 11-12-16 13:16, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:16

lieveli schreef:
Ja het gaat toch niet om de hoeveelheid likes? Ik vind het een beetje kinderachtig gezeur.

Tuurlijk niet ;)
Maar het is denk voor de maker en ontvanger wel leuk als er waardering over het pakket komt ;) Anders kun je ook gewoon een pb naar de maker sturen met 'bedankt' ;)
En ja, die waardering, dat komt ook wel! Maar niet in de in mijn verwachte aantal. Er doen 166 mensen mee!
Maar misschien was ik te naief.
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 11-12-16 13:18, in het totaal 1 keer bewerkt

SpeechLess

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:16

@Stamper: hihi klopt, ik heb nogal kleine voetjes O:)

Het topic gaat ook zo hard op sommige momenten, dat ik me voor kan stellen dat sommigen niet zoveel reageren op pakketten. Vooral als het topic alweer 10 pagina's verder is als jij het ziet :+
Ik ben het wel eens met dott. Het belangrijkste is toch dat mijn lootje het leuk vind.

Bij deze dan wat dingen over pakketten die ik wel gedacht hebt, maar niet getypt toen, voor diegene die het leuk vinden om te horen :) . Ik weet niet meer wie bij welk pakket hoorde O:)
- Super leuk van diegene die bij elk cadeautje een gedicht had gemaakt
- Dat slaapmasker (van enamorada?) vond ik echt super grappig, die met die hond
- Knap gedaan van Rebecca, een pakket voor de enige man! Kan me voorstellen dat je het lastig vond, maar is een leuk pakket geworden.
- de hond (van ramona?) vind ik echt geweldig, maar dat heeft niet echt met het pakket te maken O:) Die knuffel voor de hond vond ik erg leuk, vooral dat de hond hem ook gelijk leuk vond.
- Dat pakket met al die thee-dingen vond ik er super mooi uitzien

De andere pakketten waren natuurlijk ook super leuk, maar ik kan niet alles onthouden :+

Letizia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:20

Ik moest vlak na het uitpakken van mijn pakket gaan werken, geprobeerd bij te lezen tussen door, maar was op den duur heel de draad kwijt :o

Ik vind het heel leuk om te zien dat iedereen erg zijn best heeft gedaan en er hele leuke pakketten voorbij komen :j

Hier staat al heel de ochtend het geur kaarsje te branden, heerlijk en eindelijk eens geen verf en vernis lucht in m'n huis :')

Urbanus

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:22

Joaltijd schreef:
lieveli schreef:

Tuurlijk niet ;)
Maar het is denk voor de maker en ontvanger wel leuk als er waardering over het pakket komt ;) Anders kun je ook gewoon een pb naar de maker sturen met 'bedankt' ;)
En ja, die waardering, dat komt ook wel! Maar niet in de in mijn verwachte aantal. Er doen 166 mensen mee!
Maar misschien was ik te naief.

Nou ja, ik vind het niet interessant om op ieder pakket te reageren, ik moet zo naar mijn paard en ik heb helemaal geen tijd om zo fanatiek op bokt te zitten. Als mijn SS mij een bericht stuurt met 'bedankt' vind ik het ook prima, ik hoef niet 100 keer te horen hoe leuk of creatief het is.

Ik vind deze discussie een beetje jammer, het is veel werk om het te organiseren en ik vind het iets ondankbaars hebben.

ontherun

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:22

Is het weekend al om? Ik wil meer pakketjes zien :') :')
Belooft wat, als ze allemaal zo leuk zijn als die wat al voorbij gekomen zijn <3

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:25

Ik vind het juist geweldig dat ynskek en dott zoveel hebben geregeld! 166 mensen indelen is niet niets :oo

Dat het ondankbaar klinkt.. Dat was zeker niet mijn bedoeling :\

Maar ik houd me wel stil over deze discussie, wil niet het topic verprutsen. Want ik geniet echt van alle pakketjes en vrolijkheid!

fenja

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:27

* kruipt onde meeleessteen vandaan*

Ik lees en kom al vanaf het begin in dit toppic. Had dit jaar graag meegedaan maar omdat ik ernstig ziek ben /was durfde ik niet mee te doen in verband met operatie en herstel. ([MWS] Lotgenoten gezocht de ziekte met de beginletter k)
Achteraf gezien blij dat ik niet mee heb gedaan. Niet vanwege de pakketten of reacties maar gezien de operatie datum en herstel daarvan.

Maar wilde iedereen die mee doet complimenteren voor de leuke dingen en pakketten die gemaakt zijn. Wat ontzettend leuk om te doen en ja nu vind ik het ontzettend jammer dat ik dit jaar helaas niet mee heb kunnen doen. Volgend jaar ben ik zeer zeker van de partij en ga komende week nog weer lekker meegenieten van de ontvangen pakketten.
Laatst bijgewerkt door fenja op 11-12-16 14:00, in het totaal 1 keer bewerkt

amandananana

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:30

Wat een superleuke dingen komen er voorbij zeg! Word er helemaal blij van! Ik wacht nog ongeduldig op mijn pakketje :D dinsdag weer een nieuwe kans haha.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-16 13:31

Waarom ondankbaar? , ik geef mijn mening alleen maar.

Maargoed ik zal wel minder reageren tot mijn pakket er is , weer een speler minder die tenminste wel reageert . Onee nu ben ik opeens ondankbaar..

-wacht op volgende pakket -