Ik zit nog op mijn werk (strandtent) in Kijkduin (Den Haag), net klaar en wil eigenlijk zo richting huis met de scooter. Maar ik ben bang dat ik hier voorlopig nog even zit totdat de onweer een beetje weg is..
Hier nu bewolkt maar wel nog warm. Volgens BR zouden wij nu eindelijk ook eens moeten rijgen, zo rond 20 uur. Hoop t zo, is hier geloof ik t droogste van NL.
xxemmely
Geplaatst: 29-05-18 18:27
Hier begint het eindelijk! Ben met mijn vader de tuin in gelopen (100m) en onder het dak van het tuinhuis gaan staan kijken
Hier is flink wat gevallen. Op de terugweg van mijn werk ook al een aantal auto's tegen gekomen die ermee waren opgehouden.
GaitMonster
Geplaatst: 29-05-18 18:45
julio111 schreef:
Hier helemaal niks omgeving Veghel (Noord-Brabant). Alleen een beetje grijs en het waait wat harder.
Woon ook in de buurt inderdaad nog niks. Onweer hoeft ook niet maar een verfrissend buitje zou wel fijn zijn.
Anoniem
Geplaatst: 29-05-18 18:46
Hier een paar verdwaalde druppels. Mijn regenton wordt hier niet vol van.
Anoniem
Geplaatst: 29-05-18 18:49
Wolkjes vallen nog mee , Het rommelt nog en er vallen wat druppels water
Pluizebolpum
Geplaatst: 29-05-18 18:51
Hier in Lelystad nu voor het eerst van het jaar Echte Rommel en stevige regendruppels. En redelijk groene lucht.
karuna
Drukke kabouter
Geplaatst: 29-05-18 18:52
Hier nu regen enonweer dan weer droog dan weer regen en onweer in de verte, nu steeds golven, wel iets afgekoeld maar niet veel. Zo even honden uitlaten als ze meewillen tenminste ivm onweer ook al regent het nu en regenjas thuis ligt, handig. Er zit in een vierkante bak nu 30 mm regen denk ik