Rare mensen op marktplaats deel 7!

Moderators: Ladybird, Mjetterd, xingridx, ynskek, Polly

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:29

Blond Amsterdam 2e hands verkoop :)

Alja

Berichten: 25683
Geregistreerd: 05-10-02
Woonplaats: Emmercompas-cuum

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:33

wil je het mij anders in pb sturen of heeft miranda erop gereageerd?

Coconut
Berichten: 14247
Geregistreerd: 15-05-05
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:44

Pb je even ;)!

FelineNanet

Berichten: 1633
Geregistreerd: 03-09-11

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 20:58

bruintje123 schreef:
Nee ik word echt pissig op dat bedrijf.
...

In de status lezen dat er niemand thuis was, terwijl je de hele dag er was.
Geen bel gehoord en geen hond aangeslagen.


Dit dus... ALTIJD bij postnl. Vorige week vrijdag expres thuis gebleven om pakketje aan te nemen. Ik loop naar beneden en zie de bus staan, dus denk hij komt zo aan de deur. Er lag namelijk geen 'niet thuis'briefje in de bus. En verdomd zie ik hem wegrijden, na 5 minuten mailtje dat ik niet thuis ben :o?

Direct gebeld, maar ze konden er niks mee want ze konden geen bezorgers bellen dus kon alleen een klacht indienen. Wtf...? Als ze een briefje in de bus had gegooid dan was ik gewoon ff naar buiten gelopen. Of als hij gewoon had aangebeld dan had ik gewoon open gedaan :+

Daarom alles via DHL (punt) of kiala. Gaat altijd goed. Wij nemen voor buren aan of andersom. En dhl punt/kiala is van een soort buurman en die geeft ze in het ergste geval als ik niet kan overdag even savonds af. PostNL is hier nooit goed gegaan, terwijl onze bel echt herrie maakt. Grrrrrr

Bokker13579
Berichten: 1882
Geregistreerd: 21-05-13

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-10-17 21:19

Ik heb van de week een witte rijbroek gekocht op marktplaats, wilde de tas weggooien nadat ik de broek eruit had gehaald. Zitten er nog gloednieuwe witte Roeckl handschoenen bij! Pastte ook nog precies!

Britta31

Berichten: 13227
Geregistreerd: 26-11-13
Woonplaats: Naast Britt,Nappie,Aag en Sasa en Max.

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 07:43

Ik heb een keer een Barbie manege en paard gekocht.Kreeg de doos helemaal aangevuld met ander Barbie spul.Altijd leuk.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 09:27

Nachocheese schreef:
Post nl heeft deze week wel meer problemen. Zit ook al vanaf maandag op pakketje te wachten en mijn vriend net zo.

Staat nu op de website bij mijn code : herstelprocdure vanwege onjuiste adressering. :?


Ik kreeg een email van "postnl" over onjuiste adressering. Maar ik heb zover ik weet niets besteld dus heb het verwijderd. Zal wel spam zijn.

LinsxDot
Berichten: 3393
Geregistreerd: 31-12-04
Woonplaats: Zuid holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 11:30

Abercrombie schreef:
Nachocheese schreef:
Post nl heeft deze week wel meer problemen. Zit ook al vanaf maandag op pakketje te wachten en mijn vriend net zo.

Staat nu op de website bij mijn code : herstelprocdure vanwege onjuiste adressering. :?


Ik kreeg een email van "postnl" over onjuiste adressering. Maar ik heb zover ik weet niets besteld dus heb het verwijderd. Zal wel spam zijn.

Die heb ik ook gehad is een phising mail. Verwijderen dus

Donna89

Berichten: 4031
Geregistreerd: 03-12-09
Woonplaats: Eibergen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-10-17 16:58

Hier ook weer mis met postnl. 2 x thuis gebleven voor niks. 3e x kwamen ze wel
Dag en tijd werd steeds aangepast

Mazzel van die handschoenen zeg! Was dat wel de bedoeling van de verkoper?

upendo

Berichten: 22319
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 09:16

Ik heb ook een bizar verhaal hoor..
Ik had een te grote Bucas deken voor mijn paard. Gevraagd op FB of iemand die wilde ruilen voor een maat kleiner.

Iemand reageerde, gaf aan dat ze wilde ruilen en dat we wel konden afspreken. In haar buurt afgesproken, ze kwam niet opdagen. Later kreeg ik een bericht dat er een sterfgeval in haar familie was geweest en dat ze het totaal vergeten was. Overeengekomen om het allebei aangetekend op te sturen. Netjes gedaan en na wat aandringen een track en tracé gekregen.

Ik kreeg gister mijn pakket binnen. Zat er een veel te grote (maat 205 ipv 190) merkloze deken in. 150 euro minder waard dan mijn deken. Dus ik heb haar bericht en toen kwam er een raar verhaal: Ik zou liegen, zij had een onjuist adres opgegeven en had in de portiek gewacht op de postbezorger dus ik kon haar toch nooit vinden.. Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Via Google heb ik het adres bij een opgeheven bedrijf gevonden op de site van de KvK, daar heb ik een nummer gevonden. Die heb ik gewhatsappt. Daar reageerde 'iemand' die zei dat ze de naam van diegene helemaal niet kende. Zij had een andere naam. Na videobellen klopte dat inderdaad. Maar met die andere naam en het telefoonnummer verder gegoogeld, achter een verkoopadvertentie gekomen van een veulen, naam van het veulen ingevuld op bokt en voila, een boktprofiel. Nog meer druk gezet en nu krijg ik vandaag te horen 'of haar huisgenoot een pakket aangenomen heeft en dan kan ik die komen halen'.

Drie uur van mijn leven en een vergalde avond verder...

Ben benieuwd naar het staartje van dit verhaal.....

Anoniem

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 09:43

Wauw... dat is wel een heel debiel verhaal. Hoop voor je dat het goed afloopt... dat mensen zo schaamteloos kunnen zijn..

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 09:47

Bizar Upendo.

Trui

Berichten: 4798
Geregistreerd: 26-04-16

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 09:58

Hey dna heb ik jouw bericht op Facebook gezien!! Kwam me al zo bekend voor dat verhaal

bruintje123

Berichten: 14667
Geregistreerd: 30-06-14

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 09:59

Nou zeg upendo, ik hoop dat je het opgelost krijgt

leestmee

Berichten: 2048
Geregistreerd: 20-01-11
Woonplaats: daar waar mijn bed slaapt

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 10:35

Upendo ik kwam jouw bericht ook tegen op facebook.

Dat mens heeft wel lef zeg. En behoorlijk van de pot gerukt ook.

Beau_Myrthe

Berichten: 2675
Geregistreerd: 10-05-09
Woonplaats: Drenthe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 11:56

Ik snap ook echt niet dat mensen het lef hebben Upendo, wat een gezeur.
Hier ook nog steeds geen geld terug van het niet aangekomen bit. Snap niet dat mensen het durven.

upendo

Berichten: 22319
Geregistreerd: 19-02-08

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 12:02

Ikk ga mijn deken niet terugkrijgen. Ze houdt haar verhaal vol. Dan wordt het aangifte. Helaas.

Siers83

Berichten: 7419
Geregistreerd: 04-08-07
Woonplaats: Oudeschild, Texel

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 13:13

Ook ik las je verhaal op fb Upendo. Wat een gezeur zeg. En nu dus aangifte, het houd niet op dus.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:03

upendo schreef:
Ik heb ook een bizar verhaal hoor..
Ik had een te grote Bucas deken voor mijn paard. Gevraagd op FB of iemand die wilde ruilen voor een maat kleiner.

Iemand reageerde, gaf aan dat ze wilde ruilen en dat we wel konden afspreken. In haar buurt afgesproken, ze kwam niet opdagen. Later kreeg ik een bericht dat er een sterfgeval in haar familie was geweest en dat ze het totaal vergeten was. Overeengekomen om het allebei aangetekend op te sturen. Netjes gedaan en na wat aandringen een track en tracé gekregen.

Ik kreeg gister mijn pakket binnen. Zat er een veel te grote (maat 205 ipv 190) merkloze deken in. 150 euro minder waard dan mijn deken. Dus ik heb haar bericht en toen kwam er een raar verhaal: Ik zou liegen, zij had een onjuist adres opgegeven en had in de portiek gewacht op de postbezorger dus ik kon haar toch nooit vinden.. Dan ben je bij mij aan het verkeerde adres.

Via Google heb ik het adres bij een opgeheven bedrijf gevonden op de site van de KvK, daar heb ik een nummer gevonden. Die heb ik gewhatsappt. Daar reageerde 'iemand' die zei dat ze de naam van diegene helemaal niet kende. Zij had een andere naam. Na videobellen klopte dat inderdaad. Maar met die andere naam en het telefoonnummer verder gegoogeld, achter een verkoopadvertentie gekomen van een veulen, naam van het veulen ingevuld op bokt en voila, een boktprofiel. Nog meer druk gezet en nu krijg ik vandaag te horen 'of haar huisgenoot een pakket aangenomen heeft en dan kan ik die komen halen'.

Drie uur van mijn leven en een vergalde avond verder...

Ben benieuwd naar het staartje van dit verhaal.....


Jeetje, wat dom! Volgens mij had ik je verhaal ook op fb gelezen.
Ik hoop dat er een vervolg op komt, waardoor jij je deken terug krijgt!

Jammer, dat er zulke mensen in de wereld zijn!

Heeft zij iets van bewijzen of iets dergelijks? Want anders snap ik heel goed, dat jij haar verhaal ongeloofwaardig vindt, wat goed terecht is!

xRivaldo

Berichten: 825
Geregistreerd: 05-02-17
Woonplaats: Veluwe

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:09

Pff, dan verlies je even alle vertrouwen in de mensheid. Tenminste, dat zou ik krijgen.. Ik hoop dat het goed afloopt en dat het een (vervelende) les voor je is geweest. ;( Je kunt trouwens zo aan de slag bij de AIVD :=

Hier mijn winterjas eindelijk voor een normaal bod verkocht. Als het goed is maandag geld op mijn rekening en meteen verzenden. :)

_mexx_lady_

Berichten: 8737
Geregistreerd: 10-12-07

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:10

Wat een verhaal weer Upendo. Dat mensen dat lef hebben....

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:23

Ik verbaas mij nergens meer over. Een stalgenoot van mij met losse handjes had mijn sprenger sporen uit mijn kastje gestolen en ging er gewoon pal voor mijn neus mee rijden. Vind ik ook lef. Wat ze alleen niet besefte was dat ik speciale sporenbandjes er aan had die zij nooit kon hebben. En gewoon vol blijven houden dat ze van haar waren na mijn confrontatie. Uiteindelijk toen ik begon over de sporen bandjes gaf ze toe dat zij ze "gevonden" had.

Ook had ze de bareback van een stalgenoot uit de kast gejat en het lef om die op facebook te koop aan te bieden. Ze was zo brutaal om dat ding in haar eigen kast te bewaren.

Gelukkig is ze van stal gestuurd naar die diefstal incidenten.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:33

Dat vind ik al hélemaal niet kunnen.

Abercrombie

Berichten: 8388
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: *******

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:36

Dat verhaal van Upendo vind ik ook echt iets wat zij zou doen. Moest meteen aan haar en haar fratsen denken.

Ook geen cent te makken maar 2 paarden waarvan 1 jaarling. Dat heb ik nooit begrepen hoe mensen dat doen. 2 paarden houden zonder geld.

Banyu
Berichten: 12473
Geregistreerd: 28-07-10

Re: Rare mensen op marktplaats deel 7!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-17 14:50

Ja blijkbaar kennen meerdere dat. Werk of geen werk en dan inderdaad 2 paarden kunnen houden. Vind ik zelfs bizar.