fohadie schreef:Ik was 37 jaar oud toen ik er achter kwam dat Lambik geen familie is van Suske en Wiske. Ik dacht dat het de vader of oom was. Nu ben ik ook geen Suske en Wiske fan, maar toch.
WAT zeg je???

Wie is die man dan?
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
emilyslaluna schreef:Sheran schreef:Heb je het al wel door met vogel-verschrikker?
Ssshhtttt
Nee grapje, dat had ik wel al gelukkig door
emilyslaluna schreef:Ik kom even binnenvallen! Ik ben dit topic nog nooit eerder tegengekomen, maar ik heb twee hele goede.
Vorig jaar (21j) reden mijn vriend en ik naar Rotterdam en kwamen we de Benelux tunnel tegen. Ik zie BENELUX voor het eerst in mijn leven in hoofdletters denk ik, want pas toen realiseerde ik mij waarvoor het stond... België, Nederland, Luxemburg
Van de week (22j) ook een hele domme. Ik ben tweetalig opgevoed (zowel Amerikaanse als Nederlandse nationaliteit). Dus veel woorden die samengesteld zijn uit twee losse woorden heb ik gewoon als heel woord geleerd zeg maar. Een simpel voorbeeld in het Nederlands: hand + doek = handdoek.
Nu wil het zo zijn dat ik een vogelverschrikker zag en aangezien ik vooral Engels spreek in mijn privé leven, zei ik: "How cool! Look, a scarecrow!.... Wait a minute.... It scares crows".
Erg he! Maar ik heb dat vaker met samengestelde woorden. Ik heb er gewoon nog nooit echt over nagedacht denk ik