Century schreef:Ik voel me nog steeds schuldig als ik geld uitgeef aan iets wat ik niet perse nodig heb (zoals eten of huur). Zelfs niet als ik het begroot heb of er voor gespaard heb.
Ik heb dat ook!
Vooral met kleding, dat doe ik het op het laatste moment vaak toch niet omdat ik me dan schuldig voel.
)
Kan van de geur alleen al over m'n nek gaan. En eerlijk gezegd was het me idd opgevallen hier op Bokt, dat zodra het over vis gaat, jij je in een topic meldt...
Ik lees soms wel eens op VT topics die over vis gaan (vanwege familie/vrienden die komen eten en er dus wel van houden) en ik vind het altijd wel leuk dat je er dieper op in gaat of 'lekkere' recepten plaatst.
Buurman deed ladderzat open en schreeuwde me toe, waarop buurvrouw ook aan de deur kwam, met wilde haren, kapotte lip en krassen in haar gezicht. Buurman was meteen al agressief en heb de politie gebeld toen hij eerst buurvrouw hardhandig terug in de gang duwde en ze daardoor viel en daarna mij een mep wilde verkopen. Hij sloeg gelukkig compleet mis, maar was er toen wel klaar mee. Hij is nu meegenomen, was ook echt niet meer voor rede vatbaar en kon amper nog op z'n benen staan. Hoopte dat het nu rustiger zou zijn, maar buurvrouw huilt en gilt en slaat ook nog steeds met de deuren omdat ze er ondersteboven van is dat buurman mee is genomen... Echt te gek voor woorden dit, ze wonen er net een krap maandje.